Helaas weer 1 meer in dit topic . Ook mijn trouwe viervoeter is er niet meer .
ik heb hem gisteravond in laten slapen , eigenlijk toch nog wel onverwachts , hij werd wel minder ,maar er is dus gisternacht vermodelijk iets drastig verkeerd gegaan , ik had hem toevallig die morgen even niet mee naar me paarden omdat ik nogal wat grote dingen moestophalen op de route , dus ik denk dan lopen we even een rondje als ik terug kom .
zo gezegt zo gedaan , hij ging rg anthousiast mee en opeens ging zijn hele rug krom en kon hij zowieso niet meer op 1 achterpoot staan en die andere trilde erover
dus ik naar huis zo goed en kwaad als dat ging , helemaal buitenadem en erg moelijk strompelend storte hij zich op zijn kleed , en ik zag ook gelijk zijn uitdrukking in zijn ogen , hij had veel pijn . dat gaf voor mij direct de doorslag ,dat wilde ik absoluut niet , en ik zag ook in dat dit ook niet beterder werd , dus ik de da gebeld en alles uitgelegt , het schijnt dus dat vooral bij zulke ouder honden , en als ze wat last van hun rug hebben , ze op een of andere manier een acute soort van dwarslaesie kunnen krijgen . dus ik een afsprkaa gemaakt voor het aller rottigste . maar hij hield niet van dierenartsen dus ik wist al dat dat niet vlekkeloos zou verlopen ,dus ik vroeg om iets van een pilletje , want dat was het laatste dat zou willen voor hem ,dat hij nog een gevecht aan moest .dus ik pilletejs halen , pppfff 6 stuks , daar zou hij van moeten gaan slapen ,al dusverre in een rous dat alleen het spuitje nog moest
.maari k was er al bang voor dat hij zich niet zomaar overgaf . de dierenarts belde savonds of hij al sliep en hoelag het geleden was dat ik de pilletjes gegeven had , hij had dus allang moeten slapen ,maar wat denk je , word hij nog ff enthousiast en gaat fijn zijn buffelhuid kluif nog ff flink te lijf

. maargoed de dierenarts kwam en me hond was dus nog veeeeeel te wakker , dus hij kreeg nog 2 injecties , en nog duurde het veeeeel te lang eer hij ging slapen , en het ergste ,wat mijn grote vrees was , was zijn weerstand , nou die kwam dus dat hij die injecties kreeg mijn man en ik hebben hem met zijn 2en vast moeten houden ,dat is echt heel erg . dan stijgt er toch een flink rot gevoel naar boven .maar na ongeveer 10 minuten werd hij rustig en slaperig genoeg , maar hij werd erg misselijk en begon te braken , nou waar dat allemaal vandaan kwam , zijn voledige bak voer nagenoeg onverteerd kwam er uit , ( vreemd want hij had smorgens zijn voer al op en verder niks gehad , bewust al niet voor de pilleetjes enzo ,maar waar ik toen bang voor werd omdat hij al zo versuft was dat hij zou stikken , maar gelukkig kwam alles in 1 keer er goed uit , ff gauw een krant eronder zodat ik dat daarna weg kon schuiven bij zijn kop vandaan . en toen het laatste spuitje ,maar oo kdaar was hij niet van plan zich 1 2 3 bij neer te leggen . normaal zou een hond rustig in moeten gaan slapen ,maar ik denk dat hij inwendig in de stres raakte en niets meer kon , dus hij werd erg onrustig , maargoed uiteindelijk ging het rustiger en was hij weg ,dachten we . maar het duurde erg lang voor zijn hart ermee stopte . dus tjaah ik heb er wel goed aan gedaan ( denk je dan maar) ,maar zoals het gign heb ik toch wel een beetje een rot gevoel . en wel even voor de duidelijkheid om vooroordelen te krijgen , mijn dierenarts heeft prima werk geleverd ,dus daar lag het niet aan . mijn hond was gewoon (bijna) onverwoestbaar , dat was het karakter. hij heeft hopelijk nu wel zijn rust gevonden ,wij hebben hem begraven ne ik ga een mooi gedenkbord voor hem maken , als hij klaar is zal ik fotoos plaatsen .
nou even tot zover , ik had nl eigenlijk al helemaal geen zin om zoveel te typen
hieronder nog een fotootje van dezefde middag , ga je toch niet zeggen dat het voor deze vriend een paar uur later over is

mensen met paarden ,hebben hemel op aarde, als ze sterven ,valt er niets te erven