Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verzekering ja of nee?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Re: Verzekering ja of nee?

Ongelezen bericht door wendy71 »

Dus , je hebt het wél gezegd. :smile2: :smile:
Je kan draaien wat je wil, geloogwaardig ben je al lang niet meer, nooit geweest ook m.i. :ok:
En nu ga ik de raad van ellen opvolgen. :W:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

wendy71 schreef:Dus , je hebt het wél gezegd. :smile2: :smile:
Je kan draaien wat je wil, geloogwaardig ben je al lang niet meer, nooit geweest ook m.i. :ok:
Doe dat maar want zoveel stomheid ben ik zelden tegengekomen :J:

Mensen kunnen iets zeggen. Dat zou je vaak op verschillende manieren opvatten. Als iemand dan uitlegt geeft hoe iets bedoelt wordt houden jullie gewoon stomzinnig vast aan je "eigen" uitleg :smile:

Mooi volk benne jullie toch ook hoor :E:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
samantha1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Contacteer:

Ongelezen bericht door samantha1986 »

Ik heb voor Senna en Diesel geen verzekering al ben ik wel aan het nadenken over hoe en wat, omdat Diesel er nou bij gekomen is
Kan altijd wel even een offerte aanvragen...
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser
Afbeelding
Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)

Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker.
https://hondenhesjes.jimdo.com/
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

smoekie schreef:
flamme schreef:Maar noem je dat dan vermeerderen? Of noem je dat dan verantwoord fokken.
Ik versta onder vermeerderen toch iets heel anders hoor.
Persoonlijk zou ik er niet mee gaan fokken. Ik denk dat ik dan liever zou kiezen om het ras dan maar het ras te laten en kijken of het enigzins mogelijk is om weer van 0 af aan te beginnen.

Als jij probeert het ras op een verantwoorde manier overeind te houden zie ik dat niet als "vermeerderen". Als je heel letterlijk kijkt is elke hond die je fokt een vermeerdering van een ras simpel zat. Maar ik denk dat wel duidelijk is wat met "vermeerdering" bedoelt wordt.
Voor mij is vermeerdering wel duidelijk ja. En ja, met ieder nest wat er wordt geboren zijn er "dus" meer honden. maar da's wat anders dan wat jij schreef.
Jij zegt dat je bij een ras wat met uitsterven bedreigd wordt wel mag vermeerderen en dat klopt dus niet. Zeker niet als je nu het bovenstaande schrijft want dan spreek je jezelf dus tegen.
smoekie
Zeer actief

flamme schreef:
smoekie schreef:
flamme schreef:Maar noem je dat dan vermeerderen? Of noem je dat dan verantwoord fokken.
Ik versta onder vermeerderen toch iets heel anders hoor.
Persoonlijk zou ik er niet mee gaan fokken. Ik denk dat ik dan liever zou kiezen om het ras dan maar het ras te laten en kijken of het enigzins mogelijk is om weer van 0 af aan te beginnen.

Als jij probeert het ras op een verantwoorde manier overeind te houden zie ik dat niet als "vermeerderen". Als je heel letterlijk kijkt is elke hond die je fokt een vermeerdering van een ras simpel zat. Maar ik denk dat wel duidelijk is wat met "vermeerdering" bedoelt wordt.
Voor mij is vermeerdering wel duidelijk ja. En ja, met ieder nest wat er wordt geboren zijn er "dus" meer honden. maar da's wat anders dan wat jij schreef.
Jij zegt dat je bij een ras wat met uitsterven bedreigd wordt wel mag vermeerderen en dat klopt dus niet. Zeker niet als je nu het bovenstaande schrijft want dan spreek je jezelf dus tegen.
Daarin verschillen we dan simpelweg van mening. Om de populatie van een ras omhoog te gooien moeten er meer pups geboren worden(lijkt mij). Als het om een ras gaat die qua gezondheid te wensen over laat moet je je afvragen of je dat ras nog wel wilt laten voortbestaan? Wat jij dus graag zou willen met die saarloos. Dus ja, zoals met die saarloos zou je moeten "vermeerderen" om de populatie weer omhoog te krijgen. Of dat klopt? Dat weet ik niet, dat is gewoon mijn visie/mening daarop.

Jij zegt dat dat niet mag/klopt. Dat zal dan wel, vandaar dat ik ook zeg dat we daarin van mening verschillen, of er in ieder geval anders tegen aan kijk. Zelf zou ik er al helemaal niet mee fokken en ze "vermeerderen" als ik weet dat ik een "ongezond" ras voortbreng. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Edit: Vermeerderen is hier trouwens mijn inziens niets meer dan een woord. Bij vermeerderen van een ras denk ik aan honden die verder niets aan het ras toe voegen en dat zijn er nogal wat.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

smoekie schreef:
flamme schreef:Voor mij is vermeerdering wel duidelijk ja. En ja, met ieder nest wat er wordt geboren zijn er "dus" meer honden. maar da's wat anders dan wat jij schreef.
Daarin verschillen we dan simpelweg van mening. Om de populatie van een ras omhoog te gooien moeten er meer pups geboren worden(lijkt mij). Als het om een ras gaat die qua gezondheid te wensen over laat moet je je afvragen of je dat ras nog wel wilt laten voortbestaan? Wat jij dus graag zou willen met die saarloos. Dus ja, zoals met die saarloos zou je moeten "vermeerderen" om de populatie weer omhoog te krijgen. Of dat klopt? Dat weet ik niet, dat is gewoon mijn visie/mening daarop.

Jij zegt dat dat niet mag/klopt. Dat zal dan wel, vandaar dat ik ook zeg dat we daarin van mening verschillen, of er in ieder geval anders tegen aan kijk. Zelf zou ik er al helemaal niet mee fokken en ze "vermeerderen" als ik weet dat ik een "ongezond" ras voortbreng. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Edit: Vermeerderen is hier trouwens mijn inziens niets meer dan een woord. Bij vermeerderen van een ras denk ik aan honden die verder niets aan het ras toe voegen en dat zijn er nogal wat.

Ik dacht dat ik je redelijk kon volgen, tot je laatste zin :denken:
Je zegt dus eerder dat je saarloos op saarloos moet zetten om meer pups te krijgen. Dat is dan nodig om het ras niet uit te laten sterven. (wat overigens in het andere door jouw genoemde topic niet mijn woorden waren)
En in je laatste zin schrijf je dat je dan denkt aan honden die niks aan het ras toevoegen....

Je begrijpt toch hopelijk wel dat het zetten van willekeurige honden op elkaar een ras kapot maatk? Dus dat je dan eerder meehelpt aan het uitsterven van het ras in plaats van opbouwen? Ik mag ook hopen dat ik niet de enige ben die zegt dat dat niet mag of niet klopt. Ik hoop dat vele fokker van welk ras dan ook dat ook vinden.
Jij bent nu degene die zegt dat dat wel mag, want je zegt dat je met mij verschilt van mening.

Nou ja, om dan maar weer min of meer on topic te gaan. dan is het ws maar goed dat ik wel een verzekering heb voor mijn "ongezonde ras". En, als er mensen zijn die hetzelfde over fokken denken als jij, dan zouden meer mensen er goed aan doen hun hond te verzekeren
smoekie
Zeer actief

flamme schreef:
smoekie schreef:
flamme schreef:Voor mij is vermeerdering wel duidelijk ja. En ja, met ieder nest wat er wordt geboren zijn er "dus" meer honden. maar da's wat anders dan wat jij schreef.

Ik dacht dat ik je redelijk kon volgen, tot je laatste zin :denken:
Je zegt dus eerder dat je saarloos op saarloos moet zetten om meer pups te krijgen. Dat is dan nodig om het ras niet uit te laten sterven. (wat overigens in het andere door jouw genoemde topic niet mijn woorden waren)
En in je laatste zin schrijf je dat je dan denkt aan honden die niks aan het ras toevoegen....

Je begrijpt toch hopelijk wel dat het zetten van willekeurige honden op elkaar een ras kapot maatk? Dus dat je dan eerder meehelpt aan het uitsterven van het ras in plaats van opbouwen? Ik mag ook hopen dat ik niet de enige ben die zegt dat dat niet mag of niet klopt. Ik hoop dat vele fokker van welk ras dan ook dat ook vinden.
Jij bent nu degene die zegt dat dat wel mag, want je zegt dat je met mij verschilt van mening.

Nou ja, om dan maar weer min of meer on topic te gaan. dan is het ws maar goed dat ik wel een verzekering heb voor mijn "ongezonde ras". En, als er mensen zijn die hetzelfde over fokken denken als jij, dan zouden meer mensen er goed aan doen hun hond te verzekeren
Nee dan begrijp je me niet goed, of ik druk me niet goed uit.

Vermeerderen in het geval van bij de saarloos is mijn inziens niets meer dan een “woord”. Er zijn meerdere saarloospups nodig om het ras weer op stand te brengen. Die laatste zin heeft niets met de saarloos te maken. Als men het heeft over “vermeerderen” denk ik gewoon aan het maar door blijven fokken van honden waar er al veel te veel van zijn en die verder niets speciaals hebben waardoor zij iets aan het ras toevoegen.

Ik zeg ook niet dat je willekeurige honden op elkaar moet zetten. Juist niet. Die laatste zin van je slaat mijn inziens dan ook kant noch wal en vraag me dan ook echt af waar jij dat in leest of waardoor jij die indruk heb gekregen eerlijk gezegd :scratch:

Zoals in geval met de saarloos zou ik helemaal niet mee fokken en me gaan verdiepen in hoe je het beste van 0 af aan zou kunnen beginnen.

Aangezien dat volgens mij geen optie is lijkt het mij dat je verder gaat met “gezonde” vrije honden als deze geschikt zijn. Zolang die niet geschikt zijn en het nodig is om door te gaan met drager x vrij zal je uiteindelijk op de lange termijn lijkt mij een dergelijke populatie hebben dat ook de dragers uitgesloten kunnen worden zoals nu de lijders zijn uitgesloten zodat men dan weer met een “gezond” ras te maken heeft.

Dus ja verder on topic. Voor mensen met een saarloos is het dus geen overbodige luxe om zich te verzekeren :wink:
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door flatcoat »

smoekie schreef:

Mensen kunnen iets zeggen. Dat zou je vaak op verschillende manieren opvatten. Als iemand dan uitlegt geeft hoe iets bedoelt wordt houden jullie gewoon stomzinnig vast aan je "eigen" uitleg :smile:

Nou, nou ...... jij durft nogal iets te zeggen voor iemand die als ie z'n eigen topics terug zou lezen tot de conclusie zal komen dat het vol tegenstrijdigheden staat :lees: . Maar ik ben er klaar mee ....... :klaar:
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

flatcoat schreef:Nou, nou ...... jij durft nogal iets te zeggen voor iemand die als ie z'n eigen topics terug zou lezen tot de conclusie zal komen dat het vol tegenstrijdigheden staat :lees: . Maar ik ben er klaar mee ....... :klaar:

Jij bent ook lief hoor :J:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

flatcoat schreef:
smoekie schreef:

Nou, nou ...... jij durft nogal iets te zeggen voor iemand die als ie z'n eigen topics terug zou lezen tot de conclusie zal komen dat het vol tegenstrijdigheden staat :lees: . Maar ik ben er klaar mee ....... :klaar:
Ik vind het ook wel best... ze kan zich er nu niet uitlullen en dat weet ze ... voor de rest zoekt ze het maar uit met dr eeuwige geblaat wat kant nog wal slaat.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
smoekie
Zeer actief

malinois schreef:
flatcoat schreef:
smoekie schreef: Doe dat maar want zoveel stomheid ben ik zelden tegengekomen :J:

Ik vind het ook wel best... ze kan zich er nu niet uitlullen en dat weet ze ... voor de rest zoekt ze het maar uit met dr eeuwige geblaat wat kant nog wal slaat.
Dan aan jou nagenoeg dezelfde vraag als ik eerder deed aan Wendy toen zij verstek liet gaan bij het antwoord waar ik me "vast lulde".

Aan jou dan de vraag waar ik me uit zou moeten lullen?

Zij vond het klaarblijkelijk moeilijk om antwoord op haar vraag te geven, misschien dat het voor jou makkelijker is om mij op bovenstaande antwoord te geven? :mrgreen:
smoekie
Zeer actief

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

smoekie schreef:Afbeelding
over je enorme kennis van combi's ...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
smoekie
Zeer actief

malinois schreef:

Nee, die heb ik al lang en breed uit gelegd waardoor ik het woord "combi's" noemde. Dus graag een antwoord op mij vraag. Niet een antwoord die ikzelf allang gegeven heb. Gemakzucht dient de mens ik weet.

Maar gewoon antwoord Mal. En niet dat stumpzinnig antwoord wat je nu geeft omdat je niets beter weet.
Laatst gewijzigd door smoekie op 31 okt 2009 00:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Lynnepien »

Waar is Rezza eigenlijk? :cheer:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Lynnepien schreef:Waar is Rezza eigenlijk? :cheer:
.

z'n hond wassen?
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

smoekie schreef:
malinois schreef:

Nee, die heb ik al lang en breed uit gelegd waardoor ik het woord "combi's" noemde. Dus graag een antwoord op mij vraag. Niet een antwoord die ikzelf allang gegeven heb. Gemakzucht dient de mens ik weet.

Maar gewoon antwoord Mal. En niet dat stumpzinnig antwoord wat je nu geeft omdat je niets beter weet.
malinois schreef:
Afbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Hutsje schreef:
Lynnepien schreef:Waar is Rezza eigenlijk? :cheer:
.

z'n hond wassen?
:smile: :smile:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
smoekie
Zeer actief

malinois schreef:

malinois
Zeer actief
Contacteer:

ik blijf niet in herhalingen vallen... zie hierboven...
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

hou gewoon eens op zeg...
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Tamara/Bayko schreef:
pepim schreef:On topic ... ik heb geen verzekering afgesloten, maar misschien had ik dat beter wel kunnen doen toen ze nog pup was. Ze is nu 4 jaar en ik twijfel om alsnog een verzekering af te sluiten. :U:
Ik heb Cyntha alsnog laten verzekeren vlak voordat ze vier jaar werd. Ze kon op die leeftijd bij Proteq nog net in de goedkoopste klasse. Het enige wat toen bekend was was haar HD, maar dat is sowieso uitgesloten. Ik ben erg blij dat ik Cyntha alsnog heb aangemeld want alsof de duvel ermee speelde begon vlak daarna het gesodemieter. Heb de laatste anderhalf jaar heel wat keren met haar bij de DA gezeten, de premie is allang terugverdiend.
Ik zal er eens achteraan gaan. Iemand ervaring met de Kruidvatpolis? Wat wordt er nu wel en niet gedekt? Ik word kwa internet er op het moment niet veel wijzer van. Ik zal eens proberen wat info op te vragen.
flatcoat schreef:Op de site van Proteq kun je alle gegevens van je hond invullen en dan rolt er al een "offerte" uit; ik zou het overigens alleen doen als je hond geen medisch verleden heeft ivm uitsluitingen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ook kwa Proteq heb ik niet veel duidelijkheid nog? Die extra verzekering lijkt vooral om castreren te gaan en ze is vorig jaar vanwege medische redenen gecastreerd.

Zoals ik het nu zie ben ik ongeveer € 25 euro per maand kwijt, zowel bij het Kruidvat als bij Proteq, alleen weet ik dus niet wat er wel en niet gedekt wordt. Best wel de moeite waard om te weten lijkt me. :denken:
smoekie
Zeer actief

malinois schreef:ik blijf niet in herhalingen vallen... zie hierboven...
Zucht Mal. Dat is geen antwoord aangezien ik die als ik het me goed kan heugen 3-4 pagina's terug allang al beantwoord had en daarna tot in den treurne.

Dus???? :denken:
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

smoekie schreef:
malinois schreef:

Joh, gewoon ff alles teruglezen :lees: en je hebt al je antwoorden ........... hoe moeilijk kan iets zijn?? :19:
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

pepim schreef:
Tamara/Bayko schreef:
pepim schreef:On topic ... ik heb geen verzekering afgesloten, maar misschien had ik dat beter wel kunnen doen toen ze nog pup was. Ze is nu 4 jaar en ik twijfel om alsnog een verzekering af te sluiten. :U:
Ik heb Cyntha alsnog laten verzekeren vlak voordat ze vier jaar werd. Ze kon op die leeftijd bij Proteq nog net in de goedkoopste klasse. Het enige wat toen bekend was was haar HD, maar dat is sowieso uitgesloten. Ik ben erg blij dat ik Cyntha alsnog heb aangemeld want alsof de duvel ermee speelde begon vlak daarna het gesodemieter. Heb de laatste anderhalf jaar heel wat keren met haar bij de DA gezeten, de premie is allang terugverdiend.
Ik zal er eens achteraan gaan. Iemand ervaring met de Kruidvatpolis? Wat wordt er nu wel en niet gedekt? Ik word kwa internet er op het moment niet veel wijzer van. Ik zal eens proberen wat info op te vragen.
flatcoat schreef:Op de site van Proteq kun je alle gegevens van je hond invullen en dan rolt er al een "offerte" uit; ik zou het overigens alleen doen als je hond geen medisch verleden heeft ivm uitsluitingen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ook kwa Proteq heb ik niet veel duidelijkheid nog? Die extra verzekering lijkt vooral om castreren te gaan en ze is vorig jaar vanwege medische redenen gecastreerd.

Zoals ik het nu zie ben ik ongeveer € 25 euro per maand kwijt, zowel bij het Kruidvat als bij Proteq, alleen weet ik dus niet wat er wel en niet gedekt wordt. Best wel de moeite waard om te weten lijkt me. :denken:
Ik zou gewoon van beide de polisvoorwaarden opvragen. Of kijk even op http://www.dierverzekeringvergelijking.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; , dan krijg je ook wel een redelijk beeld.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Aeve schreef:
Neeltje schreef:
Aeve schreef:Wij gaan zo goed als zeker geen verzekering afsluiten. We weten al dat Baloe als zijn kop is uitgegroeid misschien een operatie aan zijn oogleden nodig heeft ( :roos: ), maar voor de rest is het geen overdreven gefokt hondje. Heb het niet nagekeken, maar kan me voorstellen dat dat bij een Pei al direct wordt uitgesloten.
Dat het geen overdreven gefokt hondje is, geeft je geen garantie dat het niet ziek kan worden, pootjes kan breken, chronische ziekte kan krijgen.
Oh zeker niet, dat bedoelde ik er ook niet mee eigenlijk. Maar dat risico zit er natuurlijk altijd in. Wij zetten het liever apart op een rekening :19:
Ik heb het zelf ook destijds niet gedaan, voornamelijk omdat het om een herplaatser ging die al wat mankementjes had toen ik hem kreeg. De shar-pei wordt overigens wel uitgesloten op ogen en huidklachten. En als je dan nog wilt betaal je een nogal hoog bedrag voor dit ras (je kunt de testjes doen op de sites van de dierenverzekeringen overigens en dan eens vergelijken met een ander middelgroot ras)
Zou dat spaarpotje wel klaarleggen, want helaas kan er meer gebeuren dan het onstaa van entropion.
Maar als je bij een gerennomeerde fokker hebt gekocht dan wordt dat als het goed is vergoed, moet in de garantie zitten. Komt hij uit Arnhem trouwens?
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
lexi
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): middenslagpoedel

Ongelezen bericht door lexi »

Onze Alex is wel verzekerd bij Proteq, vind ik een hele goede dierenverzekering . Betaalt bijna alles uit , eigen risico is 19 %.
Geloof dat heupafwijkingen niet vergoed worden.
Wij hebben het nodige met vorige honden meegemaakt, die hadden we niet verzekerd, dus nu voor de zekerheid maar wel!
Hoewel ik hoop er geen gebruik van hoeven te maken.
Maar als er wat is kan ik met een gerust hart naar de dierenarts gaan. Vooral omdat onze Alex ook een heel prijzig hondje was, zijn we dubbel zuinig op haar.
Afbeelding\

Eens een poedel altijd een poedel
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Tamara/Bayko schreef:
pepim schreef:
Tamara/Bayko schreef: Ik heb Cyntha alsnog laten verzekeren vlak voordat ze vier jaar werd. Ze kon op die leeftijd bij Proteq nog net in de goedkoopste klasse. Het enige wat toen bekend was was haar HD, maar dat is sowieso uitgesloten. Ik ben erg blij dat ik Cyntha alsnog heb aangemeld want alsof de duvel ermee speelde begon vlak daarna het gesodemieter. Heb de laatste anderhalf jaar heel wat keren met haar bij de DA gezeten, de premie is allang terugverdiend.

Ik zou gewoon van beide de polisvoorwaarden opvragen. Of kijk even op http://www.dierverzekeringvergelijking.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; , dan krijg je ook wel een redelijk beeld.
Ok, bedankt voor de link Tamara :ok:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

lexi schreef:Onze Alex is wel verzekerd bij Proteq, vind ik een hele goede dierenverzekering . Betaalt bijna alles uit , eigen risico is 19 %.
Wij hebben het nodige met vorige honden meegemaakt, die hadden we niet verzekerd, dus nu voor de zekerheid maar wel!
Maar als er wat is kan ik met een gerust hart naar de dierenarts gaan. Vooral omdat onze Alex ook een heel prijzig hondje was, zijn we dubbel zuinig op haar.
zuiniger dan op een herplaatser die niks of weinig gekost heeft?
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

Hutsje schreef:
lexi schreef:Onze Alex is wel verzekerd bij Proteq, vind ik een hele goede dierenverzekering . Betaalt bijna alles uit , eigen risico is 19 %.
zuiniger dan op een herplaatser die niks of weinig gekost heeft?

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”