Nou, we hebben hier een echte doorzetter hoor.
Vannacht is goed gegaan. Nadat de anti-misselijkheidsspuit goed had ingezet, heeft hij vrijwel de hele avond knockout gelegen. Slapen, slapen, slapen. Nog één keer een straal bloederige diarree op het laatste buitenbezoekje, maar daarna weer slapen.
Reactievermogen was wat suffig, maar zeker niet apatisch.
Ik ben pas laat naar bed gegaan en vroeg opgestaan, enigzins vrezend wat ik misschien zou aantreffen...
Maar wat ik aantrof was een vrolijke Branco die zijn mandje uit was gekomen, lekker op de bank was gaan slapen en best wakker en tierig was. Nergens braaksel of bloederige diarree in de kamer, een pak van mijn hart.
Vanmorgen deed hij gewoon een plasje en nam zelfs weer een stukje leverworst (met pil!) aan.
Daarna ben ik ook weer even gaan slapen (vijf uurtjes slaap is wat weinig voor me) en heb ze niet gehoord.
Eenmaal weer beneden werd ik gewoon normaal begroet.
Sinsdien is het slapen, slapen, slapen.
De arme schat is gewoon doodop. Als hij wakker is, is hij goed alert, maar hij is gewoon moe.
Nou ja, slaap geneest zeggen ze!
Laten we duimen dat het snel beter gaat, hij niet meer misselijk word en er geen bloederige diarree meer komt... En dat de pillen, nu hij ze opeet, ook snel hun werk gaan doen.
Ik vind het een dapper mannetje hoor!
Grappig feitje; onze ''roedelpoedel'' Rhodi was helemaal van slag nu zijn maatje ziek was. Zelf wilde hij ook pas eten toen Branco stopte met spugen. Ook Rhodi is nu volledig knockout en slaapt veel.
Gevoelig herdertje is het ook... ons lekkere wattebolletje.