monky555 schreef:oke met een hartkwaal kan ik het me voorstellenKnoeppie schreef:Foto wil ze alleen doen om mij gerust te stellen, zelf vindt ze het absoluut niet nodig.monky555 schreef:is een foto maken niet een optie? het kan ook iets anders zijn natuurlijk, ik zou er wel 1 willen hoor met dit soort acute klachten![]()
iig succes met knoeppie
Daar ik regelmatig het idee heb dat ze erg van de centen zijn daar ga ik er vanuit dat een foto echt niet
nodig is.
Bovendien kan een HD foto alleen onder een roesje omdat Knoeppe geen hond is die je zomaar op haar rug legt, met haar hartkwaal mag ze echter niet zomaar een roesje.![]()
maar wat als het geen HD is maar iets anders?
ik ben misschien wat voorzichtig, monky van mij had ook last van zijn rug mijn DA wilde ook geen foto maken omdat monky die periode heel veel te verduren had gehad operatie's, veel foto's dus veel narcoses en roesjes en dan is een een contrastvloeistof foto toch wel zwaar, maar ik vertrouwde het niet en maar goed ook, want hij had/heeft een hernia![]()
ik vindt als ze zo'n pijn heeft, zo acuut, en niet reageerd op pijnstilling, moet of kan er iets anders aan de hand zijn![]()
maar ik ken jou hond niet natuurlijk
Ze reageert wel op pijnstilling hoor! Niet dat ze pijnvrij is maar ze kan er prima mee lopen, alelen niet springen.
Foto wil ze sowieso pas maken als ze weer in orde is maar van ons hoeft het -vooralsnog- niet zo nodig. Eerst dit maar een kans geven.
Ik loop veel met KNoeppie en ze loopt zeker 4-5 keer per week los en los is bij haar echt leip, ze kan nooit eens rustig en normaal lopen.
Nu krijgt ze dus rust tot ze geen klachten meer heeft en dan ga ik heel rustig aan korte losse rondes opbouwen en alleen op vlakke ondergrond.
Als ze eeen blessure heeft opgelopen dan heeft die nooit de kans gekregen om beter te worden omdat ze nooit écht rust heeft gehad.