Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onlangs zijn wij naar Assen verhuisd en nu ben ik hier opzoek naar een fijne en goede dierenarts.
Het liefst eentje die een beetje pro vers voeren is maar da's niet persé noodzakelijk. Ik blijf toch wel vers voeren.
Dus zijn er hier mensen met tips? Dan hoor ik het graag!
Ik heb een vriendinnetje dat onlangs ook naar Assen is verhuisd, maar zij gaat daar alleen naar de dierenarts in geval van spoed. De prijzen schijnen daar blijken nogal schokkend te zijn en onder voorbehoud ('er kunnen nog extra kosten bij komen'). Haar ouders wonen daar net over de grens in Duitsland, dus daar gaat zij altijd heen.
hercujess schreef:Ik heb een vriendinnetje dat onlangs ook naar Assen is verhuisd, maar zij gaat daar alleen naar de dierenarts in geval van spoed. De prijzen schijnen daar blijken nogal schokkend te zijn en onder voorbehoud ('er kunnen nog extra kosten bij komen'). Haar ouders wonen daar net over de grens in Duitsland, dus daar gaat zij altijd heen.
Vanuit Assen naar Duitsland is niet echt een korte afstand, vooral niet als je er met SPOED heen moet...
hercujess schreef:Ik heb een vriendinnetje dat onlangs ook naar Assen is verhuisd, maar zij gaat daar alleen naar de dierenarts in geval van spoed. De prijzen schijnen daar blijken nogal schokkend te zijn en onder voorbehoud ('er kunnen nog extra kosten bij komen'). Haar ouders wonen daar net over de grens in Duitsland, dus daar gaat zij altijd heen.
Vanuit Assen naar Duitsland is niet echt een korte afstand, vooral niet als je er met SPOED heen moet...
Zoals je kon lezen, zei ik ook dat ze alleen voor spoed naar de DA in Assen gaat...
Zoals je kon lezen, zei ik ook dat ze alleen voor spoed naar de DA in Assen gaat...