naar de Cross in Diepenheim, mooi weer, mooi parcours ( veelal) mooie paardjes, een goeie dag dus

ja ik was er ook

en nog wat van het gewone parcours op het hoofdterrein:

Moderator: moderatorteam

Mee eens, en de sporen die ze om hebben. Een paard dat de cross leuk vind heeft die niet nodig...shanty schreef:Mooi hoor. Ik verbaas me soms wel over de slechte spring houding van sommige ruiters.
wat ik gezien heb, en ik heb er heel wat gezien, werd er heel netjes gereden, sporen of niet, of een paard het leuk vind of niet, heeft niet altijd te maken net het dragen van sporen, de opmerking over de slechte houding... ik vond dat juist enorm meevallen met wat ik gezien heb, kan zijn dat sommige foto's een onjuist beeld geven, ik ben ook geen profi fotograaf ( dus ook dat foto's onscherp zijn ..sorry hoor)_Do_ schreef:Mee eens, en de sporen die ze om hebben. Een paard dat de cross leuk vind heeft die niet nodig...shanty schreef:Mooi hoor. Ik verbaas me soms wel over de slechte spring houding van sommige ruiters.
Wel mooie reportage, af en toe beetje onscherp maar leuke foto's
shanty schreef:Och kind wist niet dat je je aangevallen voelde ik baseer dat op het feit dat ik zelf jaren in de springsport gereden heb.. en zi dat zij niet genoeg met hun handen naar voren mee gaan ze gaan zelf wel naar voren maar hun armen houden ze bij zich.
Maar goed daarover kunnen wij prima van mening verschillen geen probleem ik vind de ruiters gewoon niet allemaal even goed zitten dat ze er plezier in hebben dat spat er zeker af.