oke maar dit gaat er in 1ste instantie om dat ze doof is, die medische andere dingen zijn bijzaak daar kom je later achter, mijn honden zijn ook niet allemaal even gezondEssy schreef:Als de pup alleen maar doof is wel. Maar dan moet je wel eerst zeker weten of haar verder niet nog een hoop medische ellende te wachten staat.monky555 schreef:ah wat een arm dingmijn gevoel zegt weer is wat anders als mijn verstand, ik zou haar dus zo op willen halen :N:
het is dat ik een pup van bijna 5 maanden heb rondlopen die nu roet in het eten gooit![]()
maar ik krijg dus echt de kriebels van dit verhaal, had ik al toen ik het op marktplaats las![]()
dat beestje verdient eerst een kans toch?, er zijn genoeg dove honden op de wereld die het wel goed doen, met een beetje goede bergeleiding moet het toch goed kunnen komen??
nou ik had het iig door gezet tot het bittere einde
ik snap alleen dat gezeul niet en die verhalen, ze is nu toch gewoon een leuke pup als je daar aandacht in steekt moet dat toch goed komen
die andere medische dingen zijn dan toch ff een bijzaak, en is iets wat de toekomstge eigenaar zeker wel moet weten en moet laten testen maar ondertussen ontzettend genieten van zo'n hond
kijk ik zou geen cent voor zo'n hond betalen als aanschaf, maar die kosten die er komen zou ik voor lief nemen dat is bij al mijn honden zo
kijk ik heb ook een nek hondje (iza), daar heb ik minder voor betaald (niet dat dat wat uit maakt want een naakte peruaan wil ik gewoon niet) voor mij is ze daar niet minder om
ik heb ook een stb. hondje met zwaar HD (amy), de fokker wil voor eventuele operatie's mee betalen dat hoeft voor mij niet
ik heb ook mijn monky met mens agressie, hij is nu 9 en ik ben dolgelukkig met die hond
voor een dove pup moet toch ook een klein beetje moeite gedaan worden?? maar als je besluit zo'n hondje te nemen dan ga je daar toch voor de volle 100% voor
je kan wel zien dat mijn gevoel erg spreekt, ik vindt het zo erg voor dat beessie