Ik straf haar daar verder niet meer voor dan haar even "vernederen" als ik haar wel betrap.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn jullie honden ook zo gehaaid?
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zijn jullie honden ook zo gehaaid?
Eva is echt een sneakerd. Dapper was ook zo dus misschien heeft ze het geleerd van hem. Ik was aan het schilderen in de kamer en dan ligt madam braaf te pitten op de bank. Toen ik even iets moest doen met de vogels en dus afgeleid was sloop madam naar de slaapkamer om daar stiekem de bakjes yoghurt uit te likken die ik gegeten had toen ik een film aan het kijken was. Waarschijnlijk heeft ze dus echt haar moment af liggen wachten en lag ze helemaal niet zo onschuldig te pitten op de bank. Dan is ze dus doodstil en sluipt gewoon onopvallend weg. Dan moet ik haar zoeken want ze komt ineens niet als ik roep. Zodra ik de deur van de kamer open maak vliegt ze langs me, ploft op de bank en doet net of ze slaapt. En dan ligt er op mijn bed het restant van haar plundertocht. Wat een sneaky hondje is dat toch soms
Ik straf haar daar verder niet meer voor dan haar even "vernederen" als ik haar wel betrap.
Dan zeg ik HE GEK! Psssjjjtt! En dan jaag ik haar even de kamer uit met een stampje op de grond en twee graaiende handen of ik haar ga pakken
. Dat vindt ze echt heel vernederend want dan moet ze wegrennen en de staart tussen de benen doen en dus doet ze het nu extreem stiekem om dat te voorkomen. Ergens vind ik dat heel schattig
Echt boos kan ik er ook niet om worden omdat ik het zelf ook zou doen als ik haar was. Bakjes met vruchtenyoghurt zijn natuurlijk ook hartstikke lekker. 
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Zijn jullie honden ook zo gehaaid?
Isabel gaat gewoon op de buit liggen.
Dan ligt er opeens een lege verpakking onder haar en kijkt ze met zo'n hoofd van: Huh??
Geen idee, vrouwtje, echt niet
Orpa is een soort Eva, denk ik.
Die gaat fluitend de keuken in en als je haar achterna gaat staat ze opeens peinzend te kijken, alsof ze niet meer weet wat ze daar ging doen.
Neenee, tuurlijk niet
Onze eerste stabij was het ergste.
Die liep voor je uit, ging tussen de auto's zitten (rand van bos) en sneakte zo aan de andere kant weg omdat het daar dan vuilnisbakkendag was en er vuilniszakken stonden waar ze via die omweg ongezien bij kon.
Als je dan omliep ging ze weer tussen de auto's staan.
Uitgekookt was ze
Dan ligt er opeens een lege verpakking onder haar en kijkt ze met zo'n hoofd van: Huh??
Orpa is een soort Eva, denk ik.
Die gaat fluitend de keuken in en als je haar achterna gaat staat ze opeens peinzend te kijken, alsof ze niet meer weet wat ze daar ging doen.
Neenee, tuurlijk niet
Onze eerste stabij was het ergste.
Die liep voor je uit, ging tussen de auto's zitten (rand van bos) en sneakte zo aan de andere kant weg omdat het daar dan vuilnisbakkendag was en er vuilniszakken stonden waar ze via die omweg ongezien bij kon.
Als je dan omliep ging ze weer tussen de auto's staan.
Uitgekookt was ze
- Moos
- Zeer actief
Saar kan soms wel mij echt in de gaten houden of ik wegloop, en zodra ik echt uit zicht ben likt ze even snel mijn (lege) bord af
Ze doet exact hetzelfde bij Vera overigens. Als Vera wegloopt van een kluif blijft Saar liggen totdat Vera echt de kamer uit is, dan springt ze snel op, pakt de kluif, en sleept hem mee naar haar mand. Als Vera dan terug komt de kamer in zie je d'r ook een beetje oenig kijken van "hmm, ergens deed ik daar iets niet handig"
Vera is bijna altijd gewoon te braaf (en ook niet heel erg van het eten, dat zou ook mee kunnen spelen). Ik heb haar eens de hele nacht laten slapen op de bank, op 2 meter afstand van de eettafel waarop 50 zalmkoeken lagen te drogen. Dat was een foutje van mijn kant (niet bij nagedacht), maar daar blijft ze dan dus ook gewoon vanaf
Ik heb hier dus ook gewoon brood e.d op het aanrecht liggen, en de kattenbrokjes staan er ook op. Vera kan daar makkelijk bij als ze rechtop gaat staan, maar dat doet ze niet.
Vera is bijna altijd gewoon te braaf (en ook niet heel erg van het eten, dat zou ook mee kunnen spelen). Ik heb haar eens de hele nacht laten slapen op de bank, op 2 meter afstand van de eettafel waarop 50 zalmkoeken lagen te drogen. Dat was een foutje van mijn kant (niet bij nagedacht), maar daar blijft ze dan dus ook gewoon vanaf
Ik heb hier dus ook gewoon brood e.d op het aanrecht liggen, en de kattenbrokjes staan er ook op. Vera kan daar makkelijk bij als ze rechtop gaat staan, maar dat doet ze niet.

-
laeken
- Zeer actief
Dapper was ook uitgekookt. Die checkte echt het hele huis zonder iets aan te raken en als je dan even weg was had hij binnen 1 minuut een ravage aangericht. Deuren open gemaakt, vuilniszak mee de kamer in getrokken en volledig overhoop gehaald. Bij hem kon je dus echt niet 1 minuut naar buiten lopen want dan was het tijd. Alles moest opgeruimd zijn en alle deuren moesten echt goed dicht. Aanrecht leeg etc etc. Hij wist meteen wat hij ging doen zodra je weg ging. Met Eva erbij was dat bloedlink want dan had je 2 honden met baknijd die elkaar om vreten aanvlogen. Eva en Dapper hebben zelfs een keer gevochten toen Eva slechts 4 maanden oud was. En echt een flinke kale kras op Eva's kopje. Alleen omdat Cleo haar eten uit had gespuugd en zij en Dapper en meteen opdoken met het idee "van MIJ!"
Cleo holde meteen weg. Die kende Dapper langer dan vandaag en Eva had ze ook snel door. Nooit sollen met eten is hier de spreuk want Eva en eerst Dapper ook geven dat nooit meer af zonder gevecht!
Wij kunnen wel gewoon aan het eten komen overigens 
- Pablo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier
Pablo heeft dat niet met eten, wel met foldertjes
Als wij in de buurt zijn toont ie totaal geen intresse in die foldertjes, maar zodra we even de kamer verlaten ziet hij zij kans schoon om ze te versnipperen, en gaat dan al zielig in zijn mand zitten kijken als we de kamer binnenlopen
Djanga is totaal niet stiekem met eten, als ik een bord op tafel laat staan met een halve boterham graait ze die zo zonder blikken of blozen van mijn bord af, alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Als wij in de buurt zijn toont ie totaal geen intresse in die foldertjes, maar zodra we even de kamer verlaten ziet hij zij kans schoon om ze te versnipperen, en gaat dan al zielig in zijn mand zitten kijken als we de kamer binnenlopen
Djanga is totaal niet stiekem met eten, als ik een bord op tafel laat staan met een halve boterham graait ze die zo zonder blikken of blozen van mijn bord af, alsof het de normaalste zaak van de wereld is

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Hier ook zo'n "geslepen" ding
Heeft de kleine meid een schaaltje met wat lekkers erin (worst/kaas oid) en gaat ze van de bank af wat pakken terwijl ik er geen acht op springt ze de bank op om op haar gemak de "winst" op te eten. Sta ik op omdat ik het ineens in de gaten heb neemt ze een sprint haar bench in 
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
laeken
- Zeer actief
Ik maakte laatst appelflappen en was het deeg aan het ontdooien. Dat was meteen weg toen ik om keek met papiertje en al
Dat terwijl ze nooit schooien of iets pakken waar ik bij ben.
Ik verdenk Eva er ook van zo nu en dan een appel te stelen. Ineens is er dan een appel weg.
Ik verdenk Eva er ook van zo nu en dan een appel te stelen. Ineens is er dan een appel weg.
- Moos
- Zeer actief
Hier staat zelfs de smuldier hele dagen op het aanrecht om te ontdooien, ook als ik werken ben dus. En dat blijft dus ook gewoon staan he?MARC_S schreef:Ik maakte laatst appelflappen en was het deeg aan het ontdooien. Dat was meteen weg toen ik om keek met papiertje en al![]()
Dat terwijl ze nooit schooien of iets pakken waar ik bij ben.

- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Hier hebben ze met zijn 2-en een pak stroopwafels opgegeten en proberen ze nog steeds dingetjes te pikken. Het blijven bassets 
- M@ri@nne
- Zeer actief
Tosca.
Een glas rose inschenken, de fles terug brengen naar de keuken, terug komen, glas leeg!
Zonder een druppel knoeien.
Ik meteen Tosca gepakt, in haar bek geroken en ja hoor.
Een glas rose inschenken, de fles terug brengen naar de keuken, terug komen, glas leeg!
Zonder een druppel knoeien.
Ik meteen Tosca gepakt, in haar bek geroken en ja hoor.
Groetjes, Marianne.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat deed mijn Eva ook regelmatig.MARC_S schreef:Ik verdenk Eva er ook van zo nu en dan een appel te stelen. Ineens is er dan een appel weg.
Mijn vader zei toen: Dat had je kunnen weten als je een hond Eva noemt
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Sjon heeft dat sneakerige ook heel erg. Doen alsof ie iets heel braafs gaat doen,
en daarna ineens 180 graden omkeren en in volle vaart alsnog terug om iets te jatten
of zo. En als ik dan van te voren zie dat hij iets aan het bekokstoven is, en ik zeg even
"Braaf doen he mannetje!" dan kijkt ie ineens heel onschuldig om zich heen "Ohh maar ik
was helemáááál niet van plan hoor om die sok te stelen.."
Het ettertje.

Roos doet dat soort dingen trouwens niet, die is te "eerlijk". Wel wil ze graag stiekempjes
de katten besluipen, maar als ik haar op tijd onderbreek druipt ze af en is het niet leuk meer.

en daarna ineens 180 graden omkeren en in volle vaart alsnog terug om iets te jatten
of zo. En als ik dan van te voren zie dat hij iets aan het bekokstoven is, en ik zeg even
"Braaf doen he mannetje!" dan kijkt ie ineens heel onschuldig om zich heen "Ohh maar ik
was helemáááál niet van plan hoor om die sok te stelen.."
Het ettertje.
Roos doet dat soort dingen trouwens niet, die is te "eerlijk". Wel wil ze graag stiekempjes
de katten besluipen, maar als ik haar op tijd onderbreek druipt ze af en is het niet leuk meer.
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Haha,Marjoleine schreef:Dat deed mijn Eva ook regelmatig.MARC_S schreef:Ik verdenk Eva er ook van zo nu en dan een appel te stelen. Ineens is er dan een appel weg.
Mijn vader zei toen: Dat had je kunnen weten als je een hond Eva noemt![]()
Rhodin vindt vaak eten in de bosjes of op straat. Mijn vriend wandelde laatst met de hond en plots trok hij een sprintje en was er vandoor, hij vond hem verderop terug in de bosjes. Mijn vriend had geen idee wat die hond bezielde en vertelde erover aan mij, en ja hoor, dan had Rhodin een week(!) eerder tijdens het wandelen met mij een stuk worst gevonden in diezelfde bosjes. Rhodin heeft een fotografisch geheugen voor stukjes eten op straat. Als hij op de heenweg ergens wat lekkers ruikt maar het niet op kan eten, dan smeert hij hem steevast op de terugweg om het dan op te vreten. En hij is je dan altijd voor.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Lyndie is ook zo'n kleine stiekemerd en volslagen onbetrouwbaar met eetbare dingen. Helaas vreet ze dus ook van de grond. Ik hou dat scherp in de gaten (ook al omdat de anderen dat ook doen) en dan zie ik haar snel om zich heen kijken, razendsnel het eetbaars in haar bek houden en zgn. onschuldig langs me heen lopend. Met zo'n blik van 'pomtidom, ik heb niks hoor!'. Terwijl onderwijl datgene wat in haar bek zit haar lippen aan alle kanten doet uitpuilen
.
En als ze dan langs is gelopen, schiet ze vlug de struiken in om de buit te verorberen.
De andere twee zijn dan wel jatmouzen maar niet zo snel en/of slim. Ik kan dus wel iets op het aanrecht leggen om te ontdooien, want Lyndie is te klein om bij het aanrecht te komen en Kyra en Cody te dom
.
Salontafels en/of bankstellen zijn wel bereikbaar dus daar hoef ik echt niks op te leggen en langer dan 3 seconden bij weg te blijven.
(Maar misschien is het wel mijn eigen schuld omdat ik ze te weinig te eten geef???
)
En als ze dan langs is gelopen, schiet ze vlug de struiken in om de buit te verorberen.
De andere twee zijn dan wel jatmouzen maar niet zo snel en/of slim. Ik kan dus wel iets op het aanrecht leggen om te ontdooien, want Lyndie is te klein om bij het aanrecht te komen en Kyra en Cody te dom
Salontafels en/of bankstellen zijn wel bereikbaar dus daar hoef ik echt niks op te leggen en langer dan 3 seconden bij weg te blijven.
(Maar misschien is het wel mijn eigen schuld omdat ik ze te weinig te eten geef???

- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Ja, herkenbaar....tis ook dom natuurlijk om vrienden uit te zwaaien terwijl er nog kaas en crackers enzo op tafel staan....kom je in de kamer zitten er een paar met bolle volgepropte wangen onschuldig te kijken, de rest met een baalgezicht...wij hebben niks gedaan.Neuh, 't was al op....
Met onze Byou gaat het niet zozeer om eten maar om plassen...als ik de bedden verschoont hebt moet ik echt de deuren boven dicht houden.Ze is n.l. zo sneaky om dan toch op een of andere manier boven terecht te komen, gauw ergens in een bed plassen
en dan weer hard naar beneden rennen...zie je een blond kuifje in je ooghoeken voorbijflitsen, ga dan maar gauw kijken.Als we er een nachtje in geslapen hebben doet ze dat niet meer...Ot wil nog wel eens stiekem iets van speelgoed jatten van mijn jongste haar kamer,maar hij maakt het niet kapot, is meer iets van verveleing maar je ziet 't hem nooit doen...
Met onze Byou gaat het niet zozeer om eten maar om plassen...als ik de bedden verschoont hebt moet ik echt de deuren boven dicht houden.Ze is n.l. zo sneaky om dan toch op een of andere manier boven terecht te komen, gauw ergens in een bed plassen

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Oh ja hier ook en dan vooral Cujo. Als ik even weg loop is het eten weg van tafel dat is een ding wat ik zeker weet. Als we aan het wandelen zijn en ze mag niet in ele sloot springen die we tegen komen en ik word gebeld, dus afgeleid, ligt mevrouw binnen een paar seconden languit in het water. Als ze van mij niet op de bank mogen omdat ik zelf even wil zitten "vragen" ze het bij Michael. En Kenzo en Lila zijn kampioen aanrecht schoon maken (en er valt af en toe heel wat "schoon" te maken op het aanrecht
)
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Vroeger mochten honden van ons niet op de bank (nu kan het me niets meer schelen). Wij hadden de bank toen voor het raam staan en als ik thuis kwam, zag ik Chiva op de rugleuning van de bank, mij recht aankijkend. Op het moment dat ik dan binnen kwam, stond ze heel onschuldig uit haar mand op, zich uitrekkend alsof ze diep had liggen slapen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Isa kwam net nog fluitend langs met een leeg bakje dat ze uit de vuilnisbak had gevist.
Ging ze doodonschuldig naast me leeg liggen likken
Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.
Ging ze doodonschuldig naast me leeg liggen likken
Ze heeft wel lef, dat moet ik haar nageven.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Napoleon heeft dat ook maar dan niet met eten, die kan echt langs je glippen de bijkeuken in en dan iets pakken, meestal een schoen of een beenbeschermer en dan met zijn kop van je afgedraaid langs je teruglopen of er niets aan de hand is. Dan gaat hij heel stil onder de tafel liggen, maar als hij stil is moet je je zorgen maken dus meestal betrap ik hem vrij snel
V.w.b. eten heeft hij dat niet zo heel erg, yoghurtbekertjes mag hij uitlikken en de rest berg ik goed op, ik heb geleerd van HET voedselsnaaiende Koningskoppel
Ik vergeet nooit meer dat ik lekker tv zat te kijken en Fangio een beetje aan het rondsnuffen was, via de keuken kon je de tuin in en ik had hem al een paar x weggestuurd omdat hij met zijn grote poten op het aanrecht stond te leunen en ineens lag hij lekker buiten (ik had niets gehoord) Ahh kijk em lekker liggen dat met zijn botje.. tot mijn buurvrouw riep; Cloooooor die witte ligt met je kaas in de tuin
Had die dief gewoon een kilo kaas gejat, dat lag op de oven die op het aanrecht stond en ik heb echt niets gehoord zo slim gefikst hahaha
En onder de indruk was hij niet hoor toen ik het afpakte, hij lag echt zo te kijken van; nou daar deed je lang over, nu is je kilo bijna op
V.w.b. eten heeft hij dat niet zo heel erg, yoghurtbekertjes mag hij uitlikken en de rest berg ik goed op, ik heb geleerd van HET voedselsnaaiende Koningskoppel
Had die dief gewoon een kilo kaas gejat, dat lag op de oven die op het aanrecht stond en ik heb echt niets gehoord zo slim gefikst hahaha
En onder de indruk was hij niet hoor toen ik het afpakte, hij lag echt zo te kijken van; nou daar deed je lang over, nu is je kilo bijna op

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
wat een geweldige verhalen, soms iets minder leuk voor de baasjes maar wel leuk om te lezen
Mitch loopt wel eens naar de bijkeuken (waar de doos staat met oud papier), daar hoor je hem dan rommelen en iets pakken. Dan loopt hij heel zachtjes naar de deur en rent dan kei hard voorbij naar de kamer
alsof hij denkt dat we het niet zien als hij hard voorbij rent haha
en hij heeft nog iets 'leuks'... als we visite hebben en er staat iets lekkers op tafel zal hij er nooit aanzitten. Als we de visite gaan uitzwaaien loopt hij zelfs mee naar buiten, maar zodra ze weg zijn rent hij rechtstreeks naar de salades en gooit zijn neus in zoveel mogelijk bakjes
Mitch loopt wel eens naar de bijkeuken (waar de doos staat met oud papier), daar hoor je hem dan rommelen en iets pakken. Dan loopt hij heel zachtjes naar de deur en rent dan kei hard voorbij naar de kamer
en hij heeft nog iets 'leuks'... als we visite hebben en er staat iets lekkers op tafel zal hij er nooit aanzitten. Als we de visite gaan uitzwaaien loopt hij zelfs mee naar buiten, maar zodra ze weg zijn rent hij rechtstreeks naar de salades en gooit zijn neus in zoveel mogelijk bakjes
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Suus probeert ook eten te snaaien als ze de kans krijgt.
Brutaalste feitje:
Tijdje geleden wilde ik gaan bakken, 4 hamlappen, pakje open rechts naast me op het aanrecht.
Suus stond naast me (ze krijgt altijd wat van me als ik ga koken).
Ze stond rechts, onder de hamlappen zeg maar.
Ik kijk 2 tellen naar links om iets te pakken en draai m'n hoofd weer terug.
Suus staat nog steeds rechts naast me, af te wachten tot ze wat van me krijgt (dacht ik).
Komt m'n moeder de keuken in, huh, zegt ze, waar is die ene hamlap gebleven?
Had dat mormel, terwijl ik even niet kijk, een hamlap naar binnen gezogen en doorgeslikt, ik heb d'r niet horen of zien kauwen!
Papieren zakdoekjes en schuursponsjes zijn ook een ding.
Niet laten liggen en de kamer uitlopen, als je terugkomt (ook na 5 tellen) zijn ze versnipperd.
Maar pas als je wegloopt he, zolang je in beeld bent niet hoor, zijn ze niet interessant, duhu.
Brutaalste feitje:
Tijdje geleden wilde ik gaan bakken, 4 hamlappen, pakje open rechts naast me op het aanrecht.
Suus stond naast me (ze krijgt altijd wat van me als ik ga koken).
Ze stond rechts, onder de hamlappen zeg maar.
Ik kijk 2 tellen naar links om iets te pakken en draai m'n hoofd weer terug.
Suus staat nog steeds rechts naast me, af te wachten tot ze wat van me krijgt (dacht ik).
Komt m'n moeder de keuken in, huh, zegt ze, waar is die ene hamlap gebleven?
Had dat mormel, terwijl ik even niet kijk, een hamlap naar binnen gezogen en doorgeslikt, ik heb d'r niet horen of zien kauwen!
Papieren zakdoekjes en schuursponsjes zijn ook een ding.
Niet laten liggen en de kamer uitlopen, als je terugkomt (ook na 5 tellen) zijn ze versnipperd.
Maar pas als je wegloopt he, zolang je in beeld bent niet hoor, zijn ze niet interessant, duhu.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Belle schreef:Vroeger mochten honden van ons niet op de bank (nu kan het me niets meer schelen). Wij hadden de bank toen voor het raam staan en als ik thuis kwam, zag ik Chiva op de rugleuning van de bank, mij recht aankijkend. Op het moment dat ik dan binnen kwam, stond ze heel onschuldig uit haar mand op, zich uitrekkend alsof ze diep had liggen slapen.
dat doet Buster ook
ik lag toch in mijn mand niets aan de hand hoor
Fenneke en Baloe

- Arline
- Zeer actief
Het hele sneaky wat je van Eva omschrijft, daar kun je Fenja invullen. Ze kan ook echt zo lopen dat je haar nageltjes absoluut niet hoort. Ook zij voelt zich heel betrapt als in haar betrap en doet heel 'zielig' terwijl ik er ook niet boos om wordt (moet ik maar niks laten slingeren). Wel zeg ik zoiets als: Wat doe je...
Sting is niet sneaky genoeg die wil ook wat Fenja doet, maar hij heeft een wat onbehouwener manier van doen, dus niet onopvallend genoeg.
Sting is niet sneaky genoeg die wil ook wat Fenja doet, maar hij heeft een wat onbehouwener manier van doen, dus niet onopvallend genoeg.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
De Griek is de gehaaiste
We noemen hem ook wel meneer Auping omdat hij gewoon zijn met derriepoten in de lucht tussen ons in komt slapen. Als je maar iets tegenstribbelt, likt hij heel je gezicht af want oh hij is zo blij dat je wakker bent
Hij is nu groot genoeg om dingen die op het randje van het aanrecht staan eraf te krijgen
en probeert zo snel als hij kan een flinke hap brokken uit de schuur van Rataplan te stelen
Als Rataplan een lekkerder botje heeft dan hij, blaft hij Rataplan er gewoon vandaan
Dat ging weken goed tot Rataplan het zat was en terug ging blaffen
Nu lukt het hem dus niet meer 
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Fin
- Zeer actief
Belle schreef:Vroeger mochten honden van ons niet op de bank (nu kan het me niets meer schelen). Wij hadden de bank toen voor het raam staan en als ik thuis kwam, zag ik Chiva op de rugleuning van de bank, mij recht aankijkend. Op het moment dat ik dan binnen kwam, stond ze heel onschuldig uit haar mand op, zich uitrekkend alsof ze diep had liggen slapen.
-
miekmiek
die van mij zijn wel sneaky, maar zijn niet geraffineerd om het tot in perfectie uit te voeren. Zo zullen ze zich de hele tijd slapende houden terwijl er iets lekkers op tafel staat en toeslaan als ik de kamer verlaat. maar vervolgens kom ik terug en staan ze me vanaf boven op de tafel dommig aan te staren. 'Doe dan alsof je het niet gedaan hebt! Amateurs! 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Ik heb eigenlijk hele brave hondjes dan en totaal niet sneaky
Gina heeft tot taak de keuken op te ruimen als ik gekookt heb en dat doet ze met verve, maar beperkt zich netjes tot de grond.
En Jan heeft pasgeleden mijn aan reepjes gesneden biefstuk van het aanrecht gejat, maar deed dat heel openlijk en zo snel dat ik niks meer redden kon....was wel de eerste keer dat ie iets pikte trouwens; hij deed het meteen goed, dat wel ;?
Gina heeft tot taak de keuken op te ruimen als ik gekookt heb en dat doet ze met verve, maar beperkt zich netjes tot de grond.
En Jan heeft pasgeleden mijn aan reepjes gesneden biefstuk van het aanrecht gejat, maar deed dat heel openlijk en zo snel dat ik niks meer redden kon....was wel de eerste keer dat ie iets pikte trouwens; hij deed het meteen goed, dat wel ;?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
laeken
- Zeer actief
Cleo is overigens het tegenovergestelde. Die pakt haast nooit wat en als ze dat wel doet doet ze het midden in je gezicht. Zij is ook niet bang dat je er iets van zegt want dat ziet ze dan wel weer. Bij Cleo moet je echt zeggen :"hee maf, ophouden! = Geen reactie en dan moet je je bord weghalen want ze eet door waar je bij staat :N: Maar dat doet ze echt vrijwel nooit. Vuilnis oid is haar sowieso te min. 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ah Cleo is meer als Jan, die gaat voor de biefstukMARC_S schreef:Cleo is overigens het tegenovergestelde. Die pakt haast nooit wat en als ze dat wel doet doet ze het midden in je gezicht. Zij is ook niet bang dat je er iets van zegt want dat ziet ze dan wel weer. Bij Cleo moet je echt zeggen :"hee maf, ophouden! = Geen reactie en dan moet je je bord weghalen want ze eet door waar je bij staat :N: Maar dat doet ze echt vrijwel nooit. Vuilnis oid is haar sowieso te min.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
*Ellen*
Leuk toch. Liever stout dan braaf .
Vanmiddag visite gehad en even het dorp ingeweest.
Koekjes stonden nog op tafel. Kom je thuis , staat er een wild kwispelende Agnes op de salontafel. Kwabbelkwabbel, stroopwafels op te vreten.En dan die kóp erbij ! Zo brutaal als de pest. Ik roep dan wel van "ooooohhhhhh Agnes !!! " Dan gaat het staartje nog harder kwispelen natuurlijk.
Dan hop de tafel af, en dan is het spelletje klaar.
Heerlijk, stoute honden.
Kijk, als ze zou grommen dan is het spelletje over, maar dat doet ze niet.
Vanmiddag visite gehad en even het dorp ingeweest.
Koekjes stonden nog op tafel. Kom je thuis , staat er een wild kwispelende Agnes op de salontafel. Kwabbelkwabbel, stroopwafels op te vreten.En dan die kóp erbij ! Zo brutaal als de pest. Ik roep dan wel van "ooooohhhhhh Agnes !!! " Dan gaat het staartje nog harder kwispelen natuurlijk.
Dan hop de tafel af, en dan is het spelletje klaar.
Heerlijk, stoute honden.
Kijk, als ze zou grommen dan is het spelletje over, maar dat doet ze niet.