we hebben dus 2 honden. Diego van 1,5 jaar oud en Ivan van (morgen) 18 weken oud.
Ivan is een week of 3 a 4 geleden ziek geweest (infectie of een ontsteking aan de darmen waarschijnlijk die na antibiotica en licht verteerbaar voedsel weer over is gegaan) en is daar wel wat van af gevallen.
Wat meer gaan voeren weer en kwam weer ietsjes aan.
Nu staat Diego sinds een half jaar op dezelfde hoeveelheid Barca (zo'n 150 a 175 gram 2x per dag) maar vorige week zei ik al tegen mijn vriend volgens mij is Diego magerder aan het worden. En zaterdag hoorde ik het ook al op de club dat iemand het zonder dat die wist dat ik dat al dacht tegen mij kwam zeggen.
Ivan hoor ik ook van verschillende mensen dat hij aan de magere kant is.
Op de club van mijn vriend zeiden ze dat we wellicht weer een wormkuur meoten doen dat hij wellicht wormen heeft. Deze heeft hij 6 weken geleden gehad (toen was hij 12 weken dus).
Ivan krijgt net zoveel als Diego sinds ie ziek is geweest. En nu sinds paar dagen zijn we nog wat meer gaan voeren. Ze krijgen nu beiden dus 2x 200 gram per dag. Terwijl er voor een pup volgens mij 180 gram per dag staat! Ivan krijgt dus meer als het dubbele er van.
nu gaat Ivan wel 4x per week mee naar de club, ligt daar aan paaltje en word wat aangeplaagd met kistje en mouwtje (KNPV PH1) en verder thuis zit af etc oefenen en uitlaten en spelen met Diego.
Dus weer een wormkuur geven aan beiden (Diego heeft deze volgens mij laatste keer in juli gehad). om te kijken of ze wormen hebben dat ze daarom magerder worden? want diego was afgelopen maanden op zelfde gewicht met dezelfde hoeveelheid voer.
Of gewoon nog meer voeren? Ik vind dat Ivan al zoveel krijgt met 2x 200 gram per dag. Die krijgt dus net zo veel als Diego van 1,5 jaar oud.
Hier een foto van ivan's lijntje van boven af gezien van afgelopen maandag (17 weken oud)
type hond: wel iets breder gebouwd bij borst/ribben
en hier een beetje een zicht dat hij van opzij te zien is:

TARAK