http://www.hondenpups.be/levering-en-garantie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup op bestelling, binnen 48 uur.
Moderator: moderatorteam
- Car
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Contacteer:
Pup op bestelling, binnen 48 uur.
Wat vinden jullie hier nu van? Ik stond eerst al helemaal versteld
bij de rasbeschijvingen, maar later kwam ik de 'leveringsvoorwaarden', tegen. Een pup op bestelling. Nog even en je kan een hondje trekken ipv een kroket uit de muur.
http://www.hondenpups.be/levering-en-garantie/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Re: Pup op bestelling, binnen 48 uur.
Mooi makkelijk toch? Ze stellen daar ook geen vragen over je gezinsamenstelling, of je overdag werkt en hoe je je week in gaat delen rondom het hebben van een hond/puppy.
Daarnaast zullen ze je niet vermoeien met gezondheidsuitslagen van de ouders, adviezen over voeding en opvoeding of tips over de te volgen puppycursus.
Wanneer het hondje je na een week niet bevalt kun je hem ook gewoon terugbrengen.
Wat zeur je nu eigenlijk
Daarnaast zullen ze je niet vermoeien met gezondheidsuitslagen van de ouders, adviezen over voeding en opvoeding of tips over de te volgen puppycursus.
Wanneer het hondje je na een week niet bevalt kun je hem ook gewoon terugbrengen.
Wat zeur je nu eigenlijk
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
heb je dit al gezien?
http://www.hondenpups.be/aankoop/aankoop" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hondenpups.be/aankoop/aankoop" onclick="window.open(this.href);return false;
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
-
miekmiek
geweldige site!
- sjaak-k
- Zeer actief
http://www.puppywereld.nl/pups.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze lijkt wel echt, ook al bloeien die bloemen nog goed voor deze tijd van het jaar. Het "aanbod" wisseld daar ook veel, regelmatig staan er weer nieuwe beetjes op.
Deze lijkt wel echt, ook al bloeien die bloemen nog goed voor deze tijd van het jaar. Het "aanbod" wisseld daar ook veel, regelmatig staan er weer nieuwe beetjes op.

- sjaak-k
- Zeer actief
Die van puppywereld, dat zijn echte dierenvrienden. Je kunt zo zien dat dit hondje het opperbest naar zn zin heeft daar
.
" onclick="window.open(this.href);return false;

- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Daar kwam ik ook terechtxSuzannex schreef:heb je dit al gezien?
Goed opgezet hoor deze site, in eerste instantie geloofde ik het helemaal, ik zat me al kapot te ergeren.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ik wou met mijn account op deze video's reageren maar je kan haar geen berichten sturen. Apart hè.sjaak-k schreef:Die van puppywereld, dat zijn echte dierenvrienden. Je kunt zo zien dat dit hondje het opperbest naar zn zin heeft daar.
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Ook niet als je op haar accountnaam klikt, kun je dan niet een reactie achterlaten?
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Mooi gedaan!xSuzannex schreef:heb je dit al gezien?
Zat mij al helemaal te ergeren, moet zeggen toen ik zag dat het transportbedrijf waar zij mee werken : Polski transport heet ik het wel verdacht vond.
Super bedacht!!

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- La_Odd
- Vaste gebruiker
Jeetje. Dit is gewoon echt heel erg. Alsof het zomaar een ding is wat je even in huis haalt! Die arme puppies... 
Ik snap niet dat er ook nog mensen bestaan die daar dan werkelijk hun hondje vandaan halen.
Ik snap niet dat er ook nog mensen bestaan die daar dan werkelijk hun hondje vandaan halen.
- Isabelle
- Actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier, Jack Russel, Duitse Herder
Helaas gebeuren deze praktijken ook wel in het echte leven
Het is goed dat er iemand op deze manier de aandacht wil vestigen op het probleem.
Het is goed dat er iemand op deze manier de aandacht wil vestigen op het probleem.
Rust zacht lieve Sam ° 9-11-2000 + 8-10-2009
- La_Odd
- Vaste gebruiker
Deze is wel heel goed, zeg! Had ik nog niet gezien. Helaas zijn er zoveel vergelijkbare sites die wél binnen weet-ik-veel-hoeveel-uur pupjes leveren.xSuzannex schreef:heb je dit al gezien?
-
Eugenië
- Vaste gebruiker
http://pupspuppy.come2me.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lady 07-05-'96 - 17-07-'09 (friese stabij) in loving memory
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
Ja en dan dit sukje : Wij geven 6 weken -niet tevreden, een andere pup -garantie.
Wij stellen geen vragen of doen niet lastig maar zorgen direct voor een andere pup

Wij stellen geen vragen of doen niet lastig maar zorgen direct voor een andere pup

Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
-
Naad
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
Was iets te snel met reagerenLa_Odd schreef:Deze is wel heel goed, zeg! Had ik nog niet gezien. Helaas zijn er zoveel vergelijkbare sites die wél binnen weet-ik-veel-hoeveel-uur pupjes leveren.xSuzannex schreef:heb je dit al gezien?

Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
ik had ook de haren recht overeind en dacht, ik druk even op koop nu. . Hartstikke goed. 

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Levering aan huis !? Dat doen ze toch alleen met pizza's e.d.
En persoonlijk zou ik het wel prettig vinden, om te kunnen zien waar en hoe de pups geleefd en gehuisvest zijn (geweest). En eventueel de ouder honden zien, zeg maar de stadaard dingen die je normaliter ook hebt bij een gerenomeerde fokker
Dus, deze fokker ... (tot in hoevere je van een fokker kan praten, in mijn opinie is het gewoon een vermeerderaar die het om het geld doet) zal geen hond aan mij slijten
En persoonlijk zou ik het wel prettig vinden, om te kunnen zien waar en hoe de pups geleefd en gehuisvest zijn (geweest). En eventueel de ouder honden zien, zeg maar de stadaard dingen die je normaliter ook hebt bij een gerenomeerde fokker
Dus, deze fokker ... (tot in hoevere je van een fokker kan praten, in mijn opinie is het gewoon een vermeerderaar die het om het geld doet) zal geen hond aan mij slijten
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Die site is opgericht door een mod van een belgisch forum als 1 april grap en had die er als reclamebanner geplaatst. Je moest es weten wat een heisa er die dag ontstond dat de mod die banner liet staan.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Felix, druk even op de knop, Koop nu....Felix schreef:Levering aan huis !? Dat doen ze toch alleen met pizza's e.d.![]()

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Nou, verdikkie. Ik ben hard op zoek naar een pup.
Dacht ik een site gevonden te hebben dat ik de deur niet uit hoef voor een pup, is het weer nep.

Dacht ik een site gevonden te hebben dat ik de deur niet uit hoef voor een pup, is het weer nep.
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Ik word hier kots
misselijk van.
Zou je eens met babies moeten doen, een nepsite maken en als er dan ophef over ontstaat dit soort sites aanpakken.
Bah
Je kunt wel raden wat voor impulsieve mensen hierop ingaan en hoe fout die beesjes terecht kunnen komen na een ellendig babytijd in polen of roemenie.
Alweer een reden om partij voor de dieren te stemmen.
Zou je eens met babies moeten doen, een nepsite maken en als er dan ophef over ontstaat dit soort sites aanpakken.
Bah
Je kunt wel raden wat voor impulsieve mensen hierop ingaan en hoe fout die beesjes terecht kunnen komen na een ellendig babytijd in polen of roemenie.
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Als je nu eens moeite deed om de topic te doorlezen zou je het snappen en het zelfs een goede zaak vinden.AnneMarie schreef:Ik word hier kotsmisselijk van.
Bah