Oke, we hebben een tuin, dus nu wil ik de dames in het weekend eens wat kluifwerk ofzo geven. Saar heeft vroeger al weleens kippennekken/kalkoennekken en kippenvleugels gehad (probleem was dat ze daar standaard midden in de nacht van moest poepen, hoe laat ik het ook gaf, dus maar eens zien hoe dat nu gaat...). Maar zo'n kippennekkie vind ik zo'n miniscuul dingetje voor Vera? Ze is wel een behoorlijk voorzichtige eter, ik zie haar het niet zo in 1 keer door proberen te slikken, maar echt veel erop kauwen lijkt me ook lastig bij zo'n klein nekje met een wat grotere hond?
Vera heeft altijd kvv gegeten, nooit brok, verschillende soorten (smuldier, Rodi, Carnibest, Duck). Kan je dan beginnen met een kippenpootje bijvoorbeeld? Of is dat al 'te heftig'?
En verder vroeg ik me af of iemand tips heeft om in de regio Amstelveen iets van barfspul te halen voor de hondjes? Ribben enzo vind ik stiekem nog erg eng, maar een kipkarkasje of kalkoennekken of een flink stuk pens zou ik best graag aan willen komen

Ik hoef geen hele voorraden ook, gewoon een paar dingetjes voor af en toe.