Nu de laatste vindt ze ineens vreemde honden erg leuk. Naja ze moppert niet, maar ze piept, wat een teken is dat ze ze toch echt leuk vindt.
Zo hier 2 franse bulletjes. Die liepen los, daar heeft ze mee gespeeld en had ze stiekem wat schrik van
De buurhond vindt ze geweldig, maar die is bang van haar hahaha.
Op vakantie stond ze tegen vreemde honden te piepen.
Nu hebben mijn ouders sinds juli een nieuw hondje uit het asiel. Een foxje. Nu ga ik vanmiddag naar mn ouders toe met OHana.
Ze wonen tegen een gebouw aan waar een grote parkeerplaats aan vast zit (daar parkeren we onze outo's ook)
Dus als ik daar geparkeerd ben, bel ik mn moeder op. Die komt dan met de hondjes naar buiten. Mushu kent ze al dus dat is niet erg, maar Buster dus nog niet.
De poort gaat dan dicht, dus mocht ze tekeer gaan dan kan er niks gebeuren. Dan zijn we zelf ook rustiger en voelen ze die stress niet, maar ze kunnen wel gewoon snuffelen. Als Ohana begint te piepen en te kwispelen dan weet ik genoeg. Binnen 2 seconden heb ik wel gezien hoe het gaat. Als het niet lukt dan ga ik gewoon weer. Maar nu ze de laatste tijd zo anders op sommige honden reageert, wil ik het toch proberen.
Buster is erg speels en stiekem hoop ik dat het een hondje is die wel met Haan durft te spelen. Of haar iig accepteert. Naja eerder andersom. Dat zou erg fijn zijn!!!
Wish me luck! 50-50% kans.
Groetjes Marieta