http://www.kchoogeveen.nl/kynologische%20kennis.html
Moderator: moderatorteam
Mss idd een paar lessen indien dat nodig is. Maar dat kunnen we altijd nog bekijken natuurlijk.Shima schreef:Nee, nog niet voor zover ik weet.Maandag 2 november hebben we de eerste les, misschien weet ik dan meer.
Wil je een paar lessen bijwonen dan? Wat KK2 betreft... als je nu eens wacht tot deze groep examen heeft gedaan?Er zitten er een paar bij die ook KK2 willen gaan doen (als ze slagen), dan hebben we misschien meteen genoeg aanmeldingen om gelijk door te gaan.
Ik zal vragen of er een lesschema is en of je eventueel een paar losse lessen mag volgen. Of je komt gezellig even langs de eerste les!vosse schreef:Mss idd een paar lessen indien dat nodig is. Maar dat kunnen we altijd nog bekijken natuurlijk.Shima schreef:Nee, nog niet voor zover ik weet.Maandag 2 november hebben we de eerste les, misschien weet ik dan meer.
Wil je een paar lessen bijwonen dan? Wat KK2 betreft... als je nu eens wacht tot deze groep examen heeft gedaan?Er zitten er een paar bij die ook KK2 willen gaan doen (als ze slagen), dan hebben we misschien meteen genoeg aanmeldingen om gelijk door te gaan.
Nee okay, maar als je tegen die tijd nog even aan mij denkt en ik aan jullie, komt alles weer goed
Bedankt Meave.Maeve schreef:Veel plezier (en succes)Wij hebben morgen eerste lesavond!
Wij begonnen met Terminologie en de tweede les hebben we rassenkennis gehad van rasgroep 1. Wel leuk hoor, tot nu toe valt het me mee qua lesstof maar dat kan nog veranderen natuurlijkShima schreef:Bedankt Meave.Maeve schreef:Veel plezier (en succes)Wij hebben morgen eerste lesavond!
Hoe was jouw eerste les? Waar hebben jullie het over gehad?
Ik heb al een groot deel van de KK1 tijdens mijn opleiding Hondentrimmen gehad en ook de erfelijkheid. Dat begint bij de uitleg van genen, homozygoot en heterozygoot, feno- en genotype, meiose en mitose (dus gewone celdeling en geslachtsceldeling) en dan door naar een schema maken hoe bepaalde dingen vererven, etc.Shima schreef:Hmmm, de rassenkennis ben ik ook niet zo bang voor, dat is te leren. Maar de erfelijkheid.... ben benieuwd wat daar allemaal bij komt kijken. Vind het in elk geval erg spannend allemaal.
yvon schreef:ik wilde ook me aan melden maar ik las dit stukje
tis wel van 6 jaar terug
http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=384" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een ambitieMisschien daarna door naar KK2 en wie weet of Exterieur en Bewegingsleer nog iets is om er ooit achteraan te gaan doen
vosse schreef:Ik zat tegenover je
Shima schreef:vosse schreef:Ik zat tegenover jeGeintje!!! ?????jij was er toch niet??
Verkijk je niet op de rassenkennis. Het is inderdaad te leren, maar er zijn een heel aantal rassen die echt heel erg op elkaar lijken.Shima schreef:Hmmm, de rassenkennis ben ik ook niet zo bang voor, dat is te leren. Maar de erfelijkheid.... ben benieuwd wat daar allemaal bij komt kijken. Vind het in elk geval erg spannend allemaal.
Je doet het toch ook om je eigen kynologische kennis uit te bouwen? En als vooropleiding voor de KK1, E&B, enz.yvon schreef:ik wilde ook me aan melden maar ik las dit stukje
tis wel van 6 jaar terug
http://www.bouvierforum.nl/showthread.php?t=384" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh, jij doet morgen examen, hè?! Toi toi toivosse schreef:Mag ik morgen heel veel duimen :N: