Hier in het gooi rijden veel moeders met van die bakfietsen met hun kroost over de weg, ik vind dat zelf heel leuk, ook al wordt je af en toe bijna geramd met zo'n ding, het is beter voor het milieu, de kinderen komen nog eens buiten en de moeders zelf dus ook.
nu rij ik laatst met mijn ouwe hondje van bijna 16 in zo'n doggy ride op het fietspad, zegt er een mevrouw in het voorbij gaan, nou nou ik vind het nogal heftig!(met zo'n blijk van afkeuring in haar stem, kennelijk is mijn aanspanning haar teveel

dagen later fiets ik met Laila, (mengelmoesje van 2 jaar) op weg naar de paarden Laila doet keurig langs de weg bij een boom, maar niet op de stoep haar behoefte(ik heb m'n zakkie al netjes klaar) rijd er een mevrouw op de fiets voorbij en sist me toe HOND IN DE GOOT!!! die heb ik even ingehaald.en het uitgelegd, maar mevrouw vond hondenplassen ook heel vies(tja die krijg ik niet in zo'n zakje

Nu net weer, een mevrouw komt heel zwierig aangelopen wapperende jas zwierende tas en ze kijkt naar laila, leuk denkt Laila en springt een beetje omhoog waarbij haar voorpoot tegen de broek van die mevrouw komt, meteen trek ik Laila terug, NOUJAZEG!!! zegt die mevrouw, ik zeg meteen: " och sorry, gelukkig is er niks te zien" de mevrouw kijkt nog een keer naar haar jas waar eeeerlik waar helemaal niks op te zien is en kijkt me boos aan, ik zeg, nogmaals sorry hoor, maar gelukkiger is echt niks te zien, waarop die mevrouw zei dat ze een solicitatiegesprek heeft en er netjes uit moet zien(ze had een spijkerbroek aan :N: ) ze heeft eerlijk waar ook nog tijdens het lopen 6 keer naar haar broek gekeken, (waar dus helemaal niks(GGGGGRRRRRR) op te zien was pffffft
hebben julie dat nou ook?