Ik geef de man gelijk. Niet in de laatste plaats omdat de ambull misschien zelf ook niet al te vriendelijk was. Je weet het nooit.
Edit: zeggend vanuit wat ik zelf zou doen. Leuk als er honden op ons afstormen maar mocht ik het mis zien gaan dan trap ik idd desnoods de andere hond weg. Uit bescherming voor die andere hond dus.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie heeft gelijk?
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: Wie heeft gelijk?
owRi@ schreef:Vooroordeel inderdaad, maar niet mijn vooroordeel. Ik wilde daarmee zeggen dat het me meeviel dat Nanna degene met de ambull niet zo noemde. Dus sarcastisch bedoelt.Hutsje schreef:nou nou nou zegRi@ schreef:
Dit is gewoon een beetje anthipatie tussen honden. Als hij echt zo hondagressief zou zijn waren er wel meer incidenten. Bovendien worden door jou alle honden die een grommetje geven naar een andere hond al bestempeld als kutjoekels, kutherders en weet ik wat meer. Valt nog mee dat die man de ambulldinges niet heeft als pikverlenger.. wat een vooroordeel weer. als ik daar met huts had gelopen of met fritz (die ik ook aanlijn als ik vreemde honden zie) had ik hetzelfde gedaan. en als zo'n hond zo op kiefer (die altijd losloopt) afgegaan was was ik al helemaal niet blij geweest. die probeert dit soort confrontaties altijd te vermijden maar in dit geval had hij ook weinig keus gehad. hij heeft nog nooit gevochten en dat wou ik toch graag zo houden met zijn 65 kilo. dus ik snap die man heel goed. en ik heb ik ze toch echt niet als doosvergroters hoor
.

- *Linda*
- Zeer actief
Re: Wie heeft gelijk?
Ik ga ook voor de holpunter. Gekreukt ego van hond en vrouwtje kunnen mij weinig boeien op dat moment. Ik vind juist mensen die zo kordaat reageren vaak de fijnste hondenbazen. Weten waarmee ze lopen en hoe te handelen.