en natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de behaalde successen

Moderator: moderatorteam
En terecht!! Da's wel heel anders dan bij ons ras waar 7 inschrijvingen best wel veel is en de 17 van laatst echt exorbitant veel*Evie* schreef:Haha beetje veel![]()
De RR is ook niet bepaald een ras waar weinig van ingeschreven zijn hahaha
Dus ben super trots
Oh bij de RR waren er 48 ingeschrevenMadelief schreef:En terecht!! Da's wel heel anders dan bij ons ras waar 7 inschrijvingen best wel veel is en de 17 van laatst echt exorbitant veel*Evie* schreef:Haha beetje veel![]()
Dus ben super trots
en Hamilton ook van harte!
Ja, da's anders he*Evie* schreef:Oh bij de RR waren er 48 ingeschrevenMadelief schreef:En terecht!! Da's wel heel anders dan bij ons ras waar 7 inschrijvingen best wel veel is en de 17 van laatst echt exorbitant veel*Evie* schreef:Haha beetje veel![]()
Dus ben super trots
en Hamilton ook van harte!
En nou maar hopen dat je het goed uitsprakLéonieHonden schreef:Hamilton, jou had ik nog wel gezien maar toen ik het net besefte ging je de erering alweer in. Maar kon wel mooi tegen veel mensen zeggen dat ik wist wat voor ras het was.
waar stond je dan en in wat voor kleur??LéonieHonden schreef:Gefeliciteerd iedereen!![]()
Hamilton, jou had ik nog wel gezien maar toen ik het net besefte ging je de erering alweer in. Maar kon wel mooi tegen veel mensen zeggen dat ik wist wat voor ras het was.
Duuuus we krijgen binnenkort een RR pup langs de Toller ring?under the red sky schreef:Ik ben ook heel tevreden; onze reu 3U in de kampioensklasse en de teef 1U in de jonge hondenklasse (met 3 concurrenten).
We hebben ook nog even naar de RR staan kijken in de ring naast ons; een mede-exposant vond de keurmeester een lekker ding
daar waren er meer van, maar als je bij de ingang erering stond, heb ik je vast vluchtig gezien, ik moest als 2e al naar binnen,dus geen tijd voor een praatjeLéonieHonden schreef:Ik stond in het donkerblauw.
Nee daarom. Je zag er ook best gespannen uit dus.Hamilton schreef:daar waren er meer van, maar als je bij de ingang erering stond, heb ik je vast vluchtig gezien, ik moest als 2e al naar binnen,dus geen tijd voor een praatjeLéonieHonden schreef:Ik stond in het donkerblauw.
tja het blijf altijd spannend, de erering, en 1 x in mijn showleven is er 'n hond van mij die de groep won en uiteindelijk 5e in show werd, en dat was in ZwolleLéonieHonden schreef:Nee daarom. Je zag er ook best gespannen uit dus.Hamilton schreef:daar waren er meer van, maar als je bij de ingang erering stond, heb ik je vast vluchtig gezien, ik moest als 2e al naar binnen,dus geen tijd voor een praatjeLéonieHonden schreef:Ik stond in het donkerblauw.![]()
Maar herkende je van de foto's toen je haar eraf was haha.
Dank je wel.Hamilton schreef:
tja het blijf altijd spannend, de erering, en 1 x in mijn showleven is er 'n hond van mij die de groep won en uiteindelijk 5e in show werd, en dat was in Zwolle![]()
Dus Zwolle heeft een speciaal plekje voor mij, en daarbij komt ook nog eens dat ik de IJsselshow de best georganiseerde show van Nederland vindOveral vriendelijk personeel, en de gang van zaken in de ere ring is ook perfect
![]()
Daar hebben heel wat blauwe pakken en groene t shirts hun uiterste best gedaan, dus bij deze nog een heel groot compliment voor jullie![]()
under the red sky schreef:Ik ben ook heel tevreden; onze reu 3U in de kampioensklasse en de teef 1U in de jonge hondenklasse (met 3 concurrenten).
We hebben ook nog even naar de RR staan kijken in de ring naast ons; een mede-exposant vond de keurmeester een lekker ding