Hij had er net ook eentje en loopt parmantig met egel in zijn bek naar huis. Ik heb hem moeten ruilen voor een pensstaafje
Hij doet dus niks maar loopt wel met zo'n opgerolde stekelbal in zijn bek, enorm stressig voor het arme beestje.
Moderator: moderatorteam
Tsja, als de damesteefjes je hobby niet zijn, dan zoekt tie wel een andere.Carmen schreef:Arie, die rotzak vangt egels. Hij duikt zo de bosjes in en komt er met egel in zijn bek weer uit. Hij komt keurig, maar lossen ho maar.
Hij had er net ook eentje en loopt parmantig met egel in zijn bek naar huis. Ik heb hem moeten ruilen voor een pensstaafje![]()
Hij doet dus niks maar loopt wel met zo'n opgerolde stekelbal in zijn bek, enorm stressig voor het arme beestje.

huts was een egelkiller bij uitstek. het interesseerde haar dan ook geen bal dat zr haar hele bek kepot had. dan moest je haar uit de bosjes trekken met het rode schuim op haar hele kop en nee, daar heb ik nooit foto's van gemaakt, bovendien gebeurt het ook meestal 's avonds. kiefer had er vanavond weer eentje, een kleuteregelcloris schreef:Oh getver, arme egels.. dan zijn ze toch wel heel handig want het lijkt me geen pretje zo'n stekelbal