Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kreeg net een mailtje binnen met een linkje naar een franse website die kalenders verkoopt. Niet van vreselijk veel rassen, maar er zitten wel rassen bij waar je normaal amper een kalender van kan vinden. Bv de Hovawart en de Epagneul Breton. (en natuurlijk de belgische grifjes waardoor ik de mail kreeg )
Dus voor de liefhebber een linkje:
Ik heb gisteren gelijk in mijn 'beste' Engels een mailtje gestuurd om een kalender te bestellen. Vanmorgen opende ik mijn mail en bleek dat ik antwoord had gekregen, gewoon in het Nederlands...
ladybird schreef:Ik kreeg net een mailtje binnen met een linkje naar een franse website die kalenders verkoopt. Niet van vreselijk veel rassen, maar er zitten wel rassen bij waar je normaal amper een kalender van kan vinden. Bv de Hovawart en de Epagneul Breton. (en natuurlijk de belgische grifjes waardoor ik de mail kreeg )
Phalène schreef:Ik heb gisteren gelijk in mijn 'beste' Engels een mailtje gestuurd om een kalender te bestellen. Vanmorgen opende ik mijn mail en bleek dat ik antwoord had gekregen, gewoon in het Nederlands...
ladybird schreef:Ik kreeg net een mailtje binnen met een linkje naar een franse website die kalenders verkoopt. Niet van vreselijk veel rassen, maar er zitten wel rassen bij waar je normaal amper een kalender van kan vinden. Bv de Hovawart en de Epagneul Breton. (en natuurlijk de belgische grifjes waardoor ik de mail kreeg )