Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tijdschrift Hart voor Dieren

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

tijdschrift Hart voor Dieren

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Er is nu een leuke aanbieding, hart voor dieren een jaar abonnement en een leuk kussen voor de hond en een EHBO kit (actie van Royal Canin)
Kent iemand dit blad, is het de moeite. Vind het eigenlijk jammer dat het niet alleen over honden gaat...
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: tijdschrift Hart voor Dieren

Ongelezen bericht door blondie »

Ik ben er een jaar lid van geweest.. leuk blad toen ik wat jonger was.. heb het na een jaar opgezegd.. omdat er voor mijn gevoel telkens terugkerende onderwerpen aan de orde kwamen.. de krabpaaltoren die ik destijds kreeg staat overigens wel nog steeds :wink:
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Ik heb hem een tijdje gehad.
Ik vond er niet veel aan en nu koop ik hem gewoon af en toe los als er wat leuks in staat, maar dat is niet vaak.
Ik zou gewoon een blad over honden nemen :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Ik heb er ooit een abonnement op gehad, in een ver, ver verleden. Prompt ontving ik aan mij geadresseerde bedelbrieven van allerlei obscure dierenhulporganisaties. Vermoedelijk hadden ze mijn adres verkocht.

Leuk blad, maar ik zou het gewoon af en toe kopen.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Vroeger vond ik het leuk, maar er staan zoveel zinloze en oninteressante zaken in. De voorkant is
ook enorm schreeuwerig geworden, en de bronnen zijn nou niet altijd even betrouwbaar. Dus nee, ik zou het zeker niet doen. Veel inhoud heeft het niet.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Inderdaad een leuk blad als je jonger bent. Heb er ook lang 'n abonnement op gehad, maar op 'n gegeven moment wordt er weer veel herhaald en toen ze beweerden dat de staarten van Franse Bulldoggen worden gecoupeerd :denken: en na mijn reactie naar de redactie ze toch voet bij stuk bleven houden dat dit zo was, heb ik maar snel opgezegd.

Als je het voor het EHBO setje doet (ik had het ook gezien) kun je net zo goed een EHBO setje zelf kopen.
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Dank allemaal. Ik dacht ook wel dat het vrij oppervlakkig was. En bedelbrieven hoef ik al helemaal niet en onzin verhalen ook niet....
Idd zo'n setje kan ik ook kopen, ik betaal uiteindelijk toch 39,95 + 4,95 voor verzenden en dan voor een blad waar ik anders geen abo op zou nemen... :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”