Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Steeds die piemel er uit..
Moderator: moderatorteam
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
Steeds die piemel er uit..
Tja, sorry voor de plastische titel, maar anders kan ik het niet omschrijven..
sam heeft sinds een tijdje steeds dat zijn piemel er uit gaat, maar dan krijgt hij hem niet terug..
Die moet ik dan dus terug duwen zeg maar (vies praatje sorry hahaha) (ik duw hem terug omdat hij er last van heeft, en het word vies, kan gaan onsteken, enz enz, vandaar)
Ik heb hem een tijd geleden geschoren, kan dat nog een neven effect daarvan zijn?
Dat de haren niet goed zitten ofzo?
Of zou het iets anders zijn?
sam heeft sinds een tijdje steeds dat zijn piemel er uit gaat, maar dan krijgt hij hem niet terug..
Die moet ik dan dus terug duwen zeg maar (vies praatje sorry hahaha) (ik duw hem terug omdat hij er last van heeft, en het word vies, kan gaan onsteken, enz enz, vandaar)
Ik heb hem een tijd geleden geschoren, kan dat nog een neven effect daarvan zijn?
Dat de haren niet goed zitten ofzo?
Of zou het iets anders zijn?
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Re: Steeds die piemel er uit..
mss heeft ie een ontsteking in zijn voorhuid of zo en doet het dan pijn om hem terug te doen..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik zou er even naar laten kijken, want dat is wel gek als dat eerder niet was.
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- Aantal honden: 1
Ons bobby heeft dat 1 x gehad. Dus wij de dierenarts meteen gebeld maar toen schoot het gelukkig meteen terug. Hij was ook behoorlijk aan het piepen. Maar de dierenarts zei koud washandje of vaseline of zo. Maar ik weet niet hoe dat kan als het zo vaak gebeurd
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Terug duwen?
Hoe doe je dat?
En hoe veel piemel is er dan uit?
De rode "lippenstick" of nog meer?
Hoe doe je dat?
En hoe veel piemel is er dan uit?
De rode "lippenstick" of nog meer?
- laura b
- Zeer actief
Bij Bobby schoot het achter een soort verdikking. Dus verder als de normale lipstick
. Maar hij kreeg hem een tijd zelf niet terug en dat deed hem zeer maar gelukkig schoot het toch uit zichzelf terug.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat is een erectie denk ik.laura b schreef:Bij Bobby schoot het achter een soort verdikking. Dus verder als de normale lipstick. Maar hij kreeg hem een tijd zelf niet terug en dat deed hem zeer maar gelukkig schoot het toch uit zichzelf terug.
En die heeft gewoon even tijd nodig om weer "terug te schieten"
Ik heb daar nog nooit bij geholpen.
En ook niet bij die lippenstick.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Jan heeft ook heel vaak een stukje piemel eruit, bij opwinding, spanning en lekker spelen.
Als hij zit zien we ook een pracht van een lipstick, maar verder nooit problemen mee gehad, ook niet als ie een erectie heeft die eindigt in een natte droom. Het regelt zich allemaal vanzelf
Luca, mijn witte reu had zeker tot een jaar of 2 wel moeite met zn erecties. Tot een jaar of zo schachtte zijn penis niet uit en dat zorgde toch voor een hoop ongemak bij hem. Het leek echt op een voorhuidvernauwing.
Later als hij een erectie kreeg gevolgd door een ejaculatie duurde het soms wel tot een half uur voordat zn piemel weer geslonken en teruggetrokken was en dat is altijd zo gebleven.
Bij luca zie je behalve in dat soort gevallen nooit een lipstick.
Je kunt je hond eventueel wat helpen met een koud washandje, maar ik vraag me af of zijn piemel ook niet gewoon vanzelf inschacht als je hem daar de tijd voor geeft?
Als hij zit zien we ook een pracht van een lipstick, maar verder nooit problemen mee gehad, ook niet als ie een erectie heeft die eindigt in een natte droom. Het regelt zich allemaal vanzelf
Luca, mijn witte reu had zeker tot een jaar of 2 wel moeite met zn erecties. Tot een jaar of zo schachtte zijn penis niet uit en dat zorgde toch voor een hoop ongemak bij hem. Het leek echt op een voorhuidvernauwing.
Later als hij een erectie kreeg gevolgd door een ejaculatie duurde het soms wel tot een half uur voordat zn piemel weer geslonken en teruggetrokken was en dat is altijd zo gebleven.
Bij luca zie je behalve in dat soort gevallen nooit een lipstick.
Je kunt je hond eventueel wat helpen met een koud washandje, maar ik vraag me af of zijn piemel ook niet gewoon vanzelf inschacht als je hem daar de tijd voor geeft?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- laura b
- Zeer actief
Het was denk ik inderdaad gewoon een erectie. Maar goed het zijn mijn eerste reuen en ik vond het nogal zielig dat hij zo jankte en het zag er pijnlijk uit dus maar meteen 's avonds even de dierenarts gebeld 
- Innuendo
- Zeer actief
Alleen de lipstick
... indd als ik lang genoeg wacht schiet het vanzelf weer goed, echter dat duurd soms wel eens een uur of langer.. Hij lijkt er dan niet echt last van te hebben, want tijdens een wandeling plast hij er ook mee als dat ding eruit hangt..
En terug duwen, hoe doe ik dat, uhmm ietsjes verder naar beneden trekken en dan zo hops weer terug dan zit het weer goed oha...
En terug duwen, hoe doe ik dat, uhmm ietsjes verder naar beneden trekken en dan zo hops weer terug dan zit het weer goed oha...
- laura b
- Zeer actief
- Innuendo
- Zeer actief
Hahaha
Anders kan ik het niet schrijven, het lijkt of het opgerolt zit zeg maar, de voorhuid.. vandaar dat ik het uit trek en terug schuif :N: