Staat genoteerd. Maar ik moet direct om 10.00 uur bij de teckels zijn, want de ruwhaar dwergen en kaninchen zijn direct aan de beurtMarjoleine schreef:Kom je even lang bij ring 1?hercujess schreef:Wij gaan lekker op zondag kijken

Moderator: moderatorteam
Staat genoteerd. Maar ik moet direct om 10.00 uur bij de teckels zijn, want de ruwhaar dwergen en kaninchen zijn direct aan de beurtMarjoleine schreef:Kom je even lang bij ring 1?hercujess schreef:Wij gaan lekker op zondag kijken
Ik ben er de hele daghercujess schreef:Staat genoteerd. Maar ik moet direct om 10.00 uur bij de teckels zijn, want de ruwhaar dwergen en kaninchen zijn direct aan de beurtMarjoleine schreef:Kom je even lang bij ring 1?hercujess schreef:Wij gaan lekker op zondag kijken
Hier ook, ik voelde het al aankomen omdat ik de bevestiging maar niet kreeg en daar zijn ze erg snel mee dus heb ik gebeld om te vragen of mijn tweede inschrijving van de baby JRT wel was doorgekomen, niet dus. Gelukkig kon hij er alsnog bij.Josee schreef:oeps 2 keer....
ik hoorde trouwens ook dat er met meerdere mensen iets mis was gegaan met inschrijven, wel ingeschreven maar niet opgenomen in de catalogus. En geen 2 maar echt meerdere mensen.
Vriendin van mij zou het haar laatste kans voor jeugdkampioen zijn, dus echt op tijd ingeschreven en nu staat ze heel niet in de catalogus. Baal je ook als een stekker....
Wij mogen als 4e jaars alle leerlingen in de dierverzorging en trimmen klassen onder ons aansturen. Zelf beetje inspringen, maar vooral managen. Super om het te leren, veel stress, maar ik dacht ga mooi bij de erering. Zie ik alle leuke dingen.Maeve schreef:Wat is jullie taak op de show dan? Ik hoop voor je dat je niet hoeft te poepscheppenLéonieHonden schreef:Poeh, wij als klas hebben de leerlingen klaar. Vanavond helpen met sjouwen, morgen en overmorgen eventjes 8 uur aan het werk en dan het weekend nog, wat zal ik kapot zijn daarna haha.![]()
Leuk dat er veel mensen hier komen, ga proberen zoveel mogelijk te zien.
Dat heb je goed geregeld!LéonieHonden schreef:Wij mogen als 4e jaars alle leerlingen in de dierverzorging en trimmen klassen onder ons aansturen. Zelf beetje inspringen, maar vooral managen. Super om het te leren, veel stress, maar ik dacht ga mooi bij de erering. Zie ik alle leuke dingen.![]()
Marjoleine schreef:Dat gaat volgens dit tijdschema.Rosa schreef:Even een vraagje. Als ik op de lijst kijk qua deelnemende honden zie ik dat er verschillende rassen mee doen in een ring.
Parkeren is € 6,- dacht ik?moonsparkle schreef:Ik ga zondag. Iemand enig idee hoe duur het parkeren daar is? En tot hoelaat duren de activiteiten nou? Omdat de keuringen maar tot 14:00 zijn
Een straat verderop hoef je op zondag niet te betalenmoonsparkle schreef:Ik ga zondag. Iemand enig idee hoe duur het parkeren daar is? En tot hoelaat duren de activiteiten nou? Omdat de keuringen maar tot 14:00 zijn
Gefeliciteerd!wita-lap schreef:We zijn weer terug uit Zwolle, onze Freckles is beste baby geworden,
Alleen It's Dog Latin New Kid in Town.Maeve schreef: Voor degenen die vandaag gegaan zijn: Kan iemand voor mij opzoeken welke Toller reuen in de Tussenklasse staan?
Gezellig, staan Nilo en ik alleen in de ringScooby schreef:Alleen It's Dog Latin New Kid in Town.Maeve schreef: Voor degenen die vandaag gegaan zijn: Kan iemand voor mij opzoeken welke Toller reuen in de Tussenklasse staan?
Zag ik jullie in de erering! Gefeliciteerd!wita-lap schreef:We zijn weer terug uit Zwolle, onze Freckles is beste baby geworden,
Hoe heeft Yana het gedaan in Zwolle ? Je deed toch mee ?Scooby schreef:Alleen It's Dog Latin New Kid in Town.Maeve schreef: Voor degenen die vandaag gegaan zijn: Kan iemand voor mij opzoeken welke Toller reuen in de Tussenklasse staan?
2 ZG. Wel een keurrapport waar ik erg tevreden mee ben. Ze is ook pas tien maanden natuurlijk.sirene schreef:Hoe heeft Yana het gedaan in Zwolle ? Je deed toch mee ?Scooby schreef:Alleen It's Dog Latin New Kid in Town.Maeve schreef: Voor degenen die vandaag gegaan zijn: Kan iemand voor mij opzoeken welke Toller reuen in de Tussenklasse staan?
Als je tevreden bent is het goed. Gefeliciteerd!!Scooby schreef:2 ZG. Wel een keurrapport waar ik erg tevreden mee ben. Ze is ook pas tien maanden natuurlijk.sirene schreef:
Hoe heeft Yana het gedaan in Zwolle ? Je deed toch mee ?
Ja, ik had liever een U-tje gehad natuurlijk, maar die waren op, denk ik?sirene schreef:Als je tevreden bent is het goed. Gefeliciteerd!!Scooby schreef:2 ZG. Wel een keurrapport waar ik erg tevreden mee ben. Ze is ook pas tien maanden natuurlijk.sirene schreef:
Hoe heeft Yana het gedaan in Zwolle ? Je deed toch mee ?
als je ingeschreven had en dus betaald, dan had je toch het bankbewijs kunnen laten zien?Diana schreef:Nouw wat ik zo her en der hoor is zwolle prut geweest he...
Als je al om half 2 naar huis mag kun je niet van een succesvolle show spreken volgens mij...
Ik was dus 1 van die gene die echt wel ingeschreven had maar niet opde bevestiging gelet meer, krijg je wel vaker niet meer tegenwoordig he..
Kwam er vrij laat achter, alles geprobeert maar wat een stelletje onvriendelijke eikels daar zeg..
Zelfs toen een kennis aanbod om haar hond terug te trekken zodat ik meekon doen, ik had dan wel geen aanspraak op het cac kunnen maken maar vooruit he, nee hoor zelfs dat mocht niet, sukkels!
Weet 200% zeker dat ik heb ingeschreven, was mijn laatste kans op mijn laatste jeugdpunt, nee dan schrijf ik natuurlijk niet in.....
Naja de keurmeester was toch niet zo heel goed gemutst hoorde ik al..
Wel klote van mijn kans op dat puntje.....
Wij Jessicahercujess schreef:Wij vertrekken morgen op tijd, wil de dwerg- en kaninchen ruwharen niet missen. Wie deden er morgen nog meer allemaal mee?