aaaahhh, geef je meisje een dikke knuffel van me en thanks meis ( je weet welTiny schreef:Knap kind!!Jeda zat gelijk rechtop bij het horen van jouw stem
![]()

Moderator: moderatorteam
aaaahhh, geef je meisje een dikke knuffel van me en thanks meis ( je weet welTiny schreef:Knap kind!!Jeda zat gelijk rechtop bij het horen van jouw stem
![]()

Dusty vind het 3 keer niks.Rami schreef:
Hoe vinden Maxi en Dusty het nou eigenlijk, zo'n frummel in huis?
Hihi, mooi he ?!Zoek stok! schreef:Arme Maxi, het kleine ding wil spelen :N:
Er zaten aardig wat vissers . Voordat Maxi in een streepInge O schreef:
en wat zie ik, zit maxje nu aan de lange lijn?
Ik denk het ook, z'n snuitje is te lang voor een "volbloed" Cavaliermaar zowel het asiel als wij dachten idd kruising cocker/cavaliertje.

ik weet niet op wat voor voer hij zat want hij is gistermiddag pas aangekomen bij het asiel. Ik moest daar wel een zak puppie brokken meenemen maar ik heb Gijsje KVV gegeven. Een overgang van eten had ie al dus....of het dan die brok was of KVV dacht ik.Renske schreef:Zit hij nog steeds op het zelfde voer?
Ik zou het even afwachten, er zijn zoveel veranderingen voor zo'n hummeltje dat het daar best eens mee te maken heeft.
Wél in de gaten houden dat hij niet uitdroogt, als je twijfelt aan uitdroging zou ik wél direct naar de dierenarts gaan.
nee, ....in dit asiel is ie ook maar een paar uur geweest namelijk en ik moest daar een 7.5 kilo zak Iams puppy brokken kopen voor hem...maar of ie dat op het adres daarvoor ( wat ik niet weet) ook heeft gehad ?Inge O schreef:weet je ook wel voer hij in het asiel kreeg? anders zou ik tijdelijk weer daarop overgaan en daarna de overgang geleidelijk doen.
Misschien is het van alle opwinding en verandering. Als Eeb zich enorm opwindt krijgt ze vaak ook last van d'r ingewandenMJ schreef:Alleen met het spugen erbij van vannacht en nu die echte waterpoep begon ik even te twijfelen. Drinken doet ie goed..dus . Ik hou het in de gaten.
Yeah righten dan hou ik op met plaatsen hoor
Dat hield ik me idd ook voor maar twijfelde net een beetje te erg dat ik dacht : laat ik het voor de zekerheid even vragen . Bezorgde puppemams.tekkel schreef:
Misschien is het van alle opwinding en verandering. Als Eeb zich enorm opwindt krijgt ze vaak ook last van d'r ingewanden![]()
Ja lief hè ?! Het is echt een heel leuk kereltje !Wat lief hoe hij op het filmpje steeds naar je toe komt rennen en op je knie springt
mep niet zo joh ! :N:
Yeah right
Nou ja, het is natuurlijk ook oppassen geblazen met zo'n baby: die zijn gauw uitgedroogd. Maar als hij nog zo fit en springerig is, lijkt me er (nog) niet veel aan de hand.MJ schreef:Dat hield ik me idd ook voor maar twijfelde net een beetje te erg dat ik dacht : laat ik het voor de zekerheid even vragen . Bezorgde puppemams.tekkel schreef:
Misschien is het van alle opwinding en verandering. Als Eeb zich enorm opwindt krijgt ze vaak ook last van d'r ingewanden![]()
![]()
Je krijgt er zoveel dat je Gijsje niet meer zien kan.twinkeltje schreef:ik eis elke dag een filmpje
Kijk ! Noor is zóóóóóó lief !Job schreef:dat wordt je onderschrift aanpassen!