Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ga ook voor de kikker.... had hij vliezen tussen de achtertenen? zo niet dan is het een pad.. zo ja.. dan een kikker oh ja en springt hij of zij of loopt/kruipt het meer.. dan is het een pad een kikker Jumpt
blondie schreef:Ik ga ook voor de kikker.... had hij vliezen tussen de achtertenen? zo niet dan is het een pad.. zo ja.. dan een kikker oh ja en springt hij of zij of loopt/kruipt het meer.. dan is het een pad een kikker Jumpt
Hij is wel leuk zo tussen de violen!
Vliezen heb ik niet gezien, maar het is wel jumpert
Goh dus toch een kikker, grappig
renee-uk schreef:das een kikker echt waar, ik heb er een studie van gemaakt omdat ik ze doodeng vind
ik heb ze achter in de tuin en soms ook binnen
Binnen, jakkes :N:
Ben bang dat de kikker dat niet zou overleven, Kaiou zou hem denk ik zo opeten.
Kaiou weet trouwens wel dat er 'iets' zit, ik zie dat hij het ruikt, maar ik ben al lang blij dat hij hem nog niet heeft zien springen.
Kaiou schreef:
Binnen, jakkes :N:
Ben bang dat de kikker dat niet zou overleven, Kaiou zou hem denk ik zo opeten.
Kaiou weet trouwens wel dat er 'iets' zit, ik zie dat hij het ruikt, maar ik ben al lang blij dat hij hem nog niet heeft zien springen.
pfffff die twee killers van mij hadden hem niet eens gezien, de laatste was een baby kikker die opeens van de woonkamer naar de keuken hupste. Het onweerde die avond en de achterdeur stond open; denk dat ie daarom binnen gekomen was.
Als het hard regent -en dat doet het hier nog al eens- zitten ze gewoon onder de tuintafel en op het pad enzo en ik ben er echt als de dood voor. (ja ik weet dat ze niks doen, dat ze banger zijn voor mij als ik voor hen (dat kan trouwens niet), vind het zelf ook belachelijk en al de rest, maar toch......)
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:das een kikker echt waar, ik heb er een studie van gemaakt omdat ik ze doodeng vind
ik heb ze achter in de tuin en soms ook binnen
Goh wat eng... ik had een pad binnen eens.. gebracht door mijn kat.. dat was toch een grote dikke vette... die vond ik toch wel wat eh.. minder leuk om op te pakken.. vorig jaar een kikker geapporteerd gekregen die heb ik maar naar de vijver gebracht in de tuin.. blijkbaar bevalt het vijvertje hier.. heb er geloof ik een stuk of 8 inzitten... kikkers dan.. padden zie je niet zo veel.. heb er in mijn hele leven slechts 3 gezien...dat zijn echt gedrochten.. maar wel heel aandoenlijk trouwens.. ze zijn wat trager.. een kikker die laat je rot schrikken door ineens op te springen... vind ik ook zo irritant van sprinkhanen... prima als ze er zitten hoor.. maar ik weet nooit welke kant ze opspringen bij beweging
Zal mijn nieuwe bewoners ook eens op de kiek zetten... zo aan de giften van de katten te zien.. zijn het .... ratten.... nu vind ik die ook niet zo heel eng... maar in het wild... en ze blijven zitten.. dan vind ik ze wat minder... heb nu al een paar keer recht in de kraaloogjes gekeken... en gelukkig zag Bluf hem niet.. maar om de duvel niet bang dat dier... en meerderen hier langs de sloot... het lijkt wel een plaag.. en ze zijn met nieuwbouw bezig.. dus dat zal het zijn.. wilde ratten die blijven zitten vind ik dan weer wel eng..
blondie schreef:Sorry Kyou dat ik in je topic zo wegmijmer....
Geeft niks hoor, vind het wel leuk om te lezen .
Brrr, maar ratten zijn enger dan kikkers hoor, vind ik in ieder geval, zeker wilde als ze blijven zitten