Mijn man roept altijd dat dit geen echte honden zijn....maar ondertussen is ie altijd stand by als er een teefje moet bevallen, kroelt net zo hard met de pups als de rest van het gezin, ligt languit op de vloer met ze te rollebollen,gaat naar de dierenarts als het nodig is....alleen de shows mag ik zelf doen, al verwacht ie dan wel een SMS met de uitslag

.
Toen ik met het laatste nest onverwacht een weekend weg moest heeft ie braaf de visite ontvangen, foto's gemaakt van de laatste pup die net toen zijn oogjes opende,diepvriesvlees ontdooid en de eerste hapjes gegeven...
Uitlaten doe ik meestal zelf, heb ook wat meer tijd,en in het weekend maken we vaak samen een extra lange wandeling.
Daarentegen huilt ie niet als er eentje over de Regenboogbrug gaat, maar is wel opvallend stil, en wil ook altijd nog even alleen zijn met de hond in het crematorium....
Van hem mag ik er wel twintig hebben, maakt m niks uit,dochterlief heeft hamsters, ook best,de Rottweiler van zoon is ook zeer welkom voor een logeerpartijtje...wat wil je nog meer.Een niet-dierenliefhebber was er bij mij ook niet ingekomen, sterker nog ik heb er een verder hele leuke meneer om laten gaan.Je houdt van mij en neemt de beesten op de koop toe,kan je er geen vrede mee hebben dan gaat U maar...