Waar letten jullie op bij het uitzoeken van een pension ?
Ik zat op de site bij een pension in Heerde te kijken die vragen 3,50 euro extra voor mollosers, heb ik gebeld waarom dat dat is maar ze pakken niet op.. Ben ik toch wel benieuwd naar
Moderator: moderatorteam
Winter kan niet met andere honden, dat is het grote probleem.. Ik kan voor alle honden oppas krijgen maar niet voor Winter.. Ze kan niet met honden en kinderen dus is de spoeling heel erg dun.Hutsje schreef:als winter met een basset kan mag ze ook hier hoor.

jammer joh, en lastig. succes, ik heb geen tips voor je, ik heb mijn honden nog nooit in pension hoeven doen.Leane schreef:Winter kan niet met andere honden, dat is het grote probleem.. Ik kan voor alle honden oppas krijgen maar niet voor Winter.. Ze kan niet met honden en kinderen dus is de spoeling heel erg dun.Hutsje schreef:als winter met een basset kan mag ze ook hier hoor.

Ja ze gaan naar Apeldoorn toe. Clubgenoten hadden daar goede ervaringen mee en die hebben ook een hond die niet zo makkelijk is en daar staan ze daar niet van te kijken..We hebben het telefoonnummer van onze trainer daar doorgegeven mocht het op de een of andere reden niet gaat dan haalt hij ze meteen op.Rosa schreef:En is het gelukt om een pension te vinden waar je de honden met een gerust hart naar toe brengt?

Fijn dat je een adresje hebt gevonden en ook super die backup van de trainer. Nu kan je denk ik wel met een gerust gevoel weg al had je ze liever bij je gehad.Leane schreef:Ja ze gaan naar Apeldoorn toe. Clubgenoten hadden daar goede ervaringen mee en die hebben ook een hond die niet zo makkelijk is en daar staan ze daar niet van te kijken..We hebben het telefoonnummer van onze trainer daar doorgegeven mocht het op de een of andere reden niet gaat dan haalt hij ze meteen op.Rosa schreef:En is het gelukt om een pension te vinden waar je de honden met een gerust hart naar toe brengt?