rest van de dagen farmfood, moet wel zeggen dat ze hier eigenlijk overal tegen kunnen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Smuldier vraagje
Moderator: moderatorteam
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Re: Smuldier vraagje
ik geeft het door elkaar ze krijgen drie dgn smuldier ene keer pens compleet dan weer vleescompleet of carnibest.
rest van de dagen farmfood, moet wel zeggen dat ze hier eigenlijk overal tegen kunnen
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Zit er in de pens compleet geen kip dan?Lydia schreef:
Hier geen kip omdat Monty daar niet tegen kan, hij heeft voedselallergieAls hij ook maar iets verkeerd eet dan krapt hij z'n eigen helemaal kaal
![]()

Linda, Izzie en Bram
-
snuffel11
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Volgens mij alleen gewoon vlees en pens. Hij heeft iig met dat eten geen last en reageerd er goed op.Zoek stok! schreef:Zit er in de pens compleet geen kip dan?Lydia schreef:
Hier geen kip omdat Monty daar niet tegen kan, hij heeft voedselallergieAls hij ook maar iets verkeerd eet dan krapt hij z'n eigen helemaal kaal
![]()
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Even opgezocht er er zit idd alleen rundvlees in. En voor botten gebruiken ze als ik het goed heb een vervanger.Lydia schreef:Volgens mij alleen gewoon vlees en pens. Hij heeft iig met dat eten geen last en reageerd er goed op.Zoek stok! schreef:Zit er in de pens compleet geen kip dan?Lydia schreef:
![]()

Linda, Izzie en Bram
-
snuffel11
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
buster krijgt ook de penscompleet van smuldier
de vleescompleet is niet in het dorp verkrijgbaar dus als ik ergens anders ben koop ik daar ook wat van
eenmaal in de week krijgt hij een bakje hart van smuldier er extra bij en een keer per week een kipkarkas ipv smuldier
buster krijgt 800gram op eeen dag van smuldier
de vleescompleet is niet in het dorp verkrijgbaar dus als ik ergens anders ben koop ik daar ook wat van
eenmaal in de week krijgt hij een bakje hart van smuldier er extra bij en een keer per week een kipkarkas ipv smuldier
buster krijgt 800gram op eeen dag van smuldier
Fenneke en Baloe

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier krijgen ze ook alle varianten, alleen niet de enkelvoudige.
Ik merk alleen wel dat de ontlasting van Mack iets zachter is met de vlees compleet,, en uiteraard anders van kleur.
Met de pens compleet is het wat grijzer.
Alleen als Mack langer dan een week de pens-compleet krijgt gaat ie uiteindelijk wel aan de slinger.
Dus ik wissel af,, vanavond krijgt ie weer wat gehakt erbij,, want ik maak vanavond ballen gehakt.
Zodra ik de ballen ga draaien, zitten ze allen keurig op een rijtje te koekeloeren of er misschien wat valt.
En om te wachten natuurlijk,, want ze weten dat ze wat krijgen.
Hier is trouwens de prijs van de compleet varianten ook aanzienelijk verhoogd,, ik betaal nu 8,28 voor een doos van 12.
Dus dat is 0,69 cent per pakje van 400 gram.
Maar in vergelijking met de Carnibest die ik eerst altijd gaf,, scheelt dit aardig wat.
Er gaat namelijk tussen de 1200 en 1500 gram per dag doorheen.
Ik merk alleen wel dat de ontlasting van Mack iets zachter is met de vlees compleet,, en uiteraard anders van kleur.
Met de pens compleet is het wat grijzer.
Alleen als Mack langer dan een week de pens-compleet krijgt gaat ie uiteindelijk wel aan de slinger.
Dus ik wissel af,, vanavond krijgt ie weer wat gehakt erbij,, want ik maak vanavond ballen gehakt.
Zodra ik de ballen ga draaien, zitten ze allen keurig op een rijtje te koekeloeren of er misschien wat valt.
En om te wachten natuurlijk,, want ze weten dat ze wat krijgen.
Hier is trouwens de prijs van de compleet varianten ook aanzienelijk verhoogd,, ik betaal nu 8,28 voor een doos van 12.
Dus dat is 0,69 cent per pakje van 400 gram.
Maar in vergelijking met de Carnibest die ik eerst altijd gaf,, scheelt dit aardig wat.
Er gaat namelijk tussen de 1200 en 1500 gram per dag doorheen.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- Liesbeth
- Zeer actief
@ Amber;
volgens mij is de prijs bij alle AH's gelijk en kán je het bij elke Appie bestellen (alleen wil niet elk filiaal hier aan mee werken). Ik betaal nu voor de pens-kompleet 49 cent en voor de vlees-kompleet 55 cent per pakje bij AH.
Misschien een optie om even bij jouw filiaal na te vragen of ze het voor je willen bestellen.
volgens mij is de prijs bij alle AH's gelijk en kán je het bij elke Appie bestellen (alleen wil niet elk filiaal hier aan mee werken). Ik betaal nu voor de pens-kompleet 49 cent en voor de vlees-kompleet 55 cent per pakje bij AH.
Misschien een optie om even bij jouw filiaal na te vragen of ze het voor je willen bestellen.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank je voor de tip, maar hier bij Appie hebben ze alleen de enkelvoudige , althans hadden.Liesbeth schreef:@ Amber;
Want omdat het niet loopt hebben ze het hier niet meer.
Dus vandaar dat ik het nu bij de plus haal,,, en dus meer geld kwijt ben.
Kan het nog wel eens vragen,,, je weet het niet,
Kivo kan ik ook wel aankomen,, maar de laatste keer ging Mack helemaal verstoppen hiervan,,, dat was een heel gedoe, dus ben daar niet meer zo enthousiast over.,, Carnibest kan ik ook krijgen,, maar vind dat echt te duur.
Dus het blijft altijd een beetje aan modderen,, en nu hebben ze al een week of twee problemen met de levering van de vlees compleet,,, ze bestellen het steeds voor me,, maar het is er maar sporadisch,, ik snap daar niks van.
Dus vandaag krijgen ze maar weer de pens compleet!
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- Liesbeth
- Zeer actief
Hier hadden ze helemaal niks van Smuldier. Zelfs heel lange tijd überhaupt geen diepvriesvoer, maar sinds een maand of twee wel wat Rodi.Amber schreef:Dank je voor de tip, maar hier bij Appie hebben ze alleen de enkelvoudige , althans hadden.Liesbeth schreef:@ Amber;
Want omdat het niet loopt hebben ze het hier niet meer.
Dus vandaar dat ik het nu bij de plus haal,,, en dus meer geld kwijt ben.
Kan het nog wel eens vragen,,, je weet het niet,
Kivo kan ik ook wel aankomen,, maar de laatste keer ging Mack helemaal verstoppen hiervan,,, dat was een heel gedoe, dus ben daar niet meer zo enthousiast over.,, Carnibest kan ik ook krijgen,, maar vind dat echt te duur.
Dus het blijft altijd een beetje aan modderen,, en nu hebben ze al een week of twee problemen met de levering van de vlees compleet,,, ze bestellen het steeds voor me,, maar het is er maar sporadisch,, ik snap daar niks van.
Dus vandaag krijgen ze maar weer de pens compleet!
Ik heb (na een tip op dit forum) gewoon een bestelling bij de infobalie gedaan. Ze kenden het niet, maar het stond wel in de bestellijst, dus het was geen probleem.
Nu, na 4x een bestelling gedaan te hebben, hebben ze het wel in het assortiment (op proef denk ik) opgenomen
Gewoon navragen dus.
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Gerdi
- Actief
- Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pinscher, Mixen uit Moskou
- Aantal honden: 3
Wat een verschil in prijzen!
Hier in de buurtsuper kost een doos van 12 zakjes à 400 gram Smuldier pens compleet: 5 euro.
Bij de dierenwinkel betaal je voor hetzelfde produkt iets meer. Ik heb gehoord dat er bij de dierenwinkel "meer" inzit (kwa voedingsstoffen, niet kwa gewicht).... weet iemand of dat waar is?
Hier in de buurtsuper kost een doos van 12 zakjes à 400 gram Smuldier pens compleet: 5 euro.
Bij de dierenwinkel betaal je voor hetzelfde produkt iets meer. Ik heb gehoord dat er bij de dierenwinkel "meer" inzit (kwa voedingsstoffen, niet kwa gewicht).... weet iemand of dat waar is?
- Liesbeth
- Zeer actief
Weet je zeker dat het de pens compleet variant is. Er is namelijk ook een pens (enkelvoudige) variant en die is idd goedkoper. Daar zal, denk ik, ook het verschil in zitten mbt wat jij gehoord hebt.Gerdi schreef:Wat een verschil in prijzen!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer: