Moderator: moderatorteam
tortietabby met witLydia schreef:Ahh wat een mooie lapjes poes, doet me denken aan mijn eigen die helaas overleden is. Ze blijven mooi die lapjes
En wat?yamie schreef:tortietabby met witLydia schreef:Ahh wat een mooie lapjes poes, doet me denken aan mijn eigen die helaas overleden is. Ze blijven mooi die lapjes![]()
moeilijk woord voor een lapjeskatLydia schreef:En wat?yamie schreef:tortietabby met witLydia schreef:Ahh wat een mooie lapjes poes, doet me denken aan mijn eigen die helaas overleden is. Ze blijven mooi die lapjes![]()

Onze tortietabby (yamie schreef:
tortietabby met wit![]()

Inge O schreef:yamie schreef:tortietabby met witLydia schreef:Ahh wat een mooie lapjes poes, doet me denken aan mijn eigen die helaas overleden is. Ze blijven mooi die lapjes![]()
![]()
maar goed, tortietabby loopt niet meer weg dus?
ja dat geloof ik, heb haar net weer opgehaald, dan is ze ook helemaal blij en gaat direct aan het eten hier, om daarna goed te slapen, om zich voor te bereiden om morgen weer op de dag buiten te verblijvenInge O schreef:
maar goed dat ze daar gaan slopen, anders kon je haar daar nog jaren ophalen - katten kunnen daar behoorlijk hardnekkig in zijn.