Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DogMa is nu Dogmagazine?
Moderator: moderatorteam
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
DogMa is nu Dogmagazine?
Is het hoogstaande blad Dogma met daarin wetenschappelijke artikelen en andere teksten van net wat hoger niveaue nu overgenomen door een prutuitgever en nu een 13 in een dozijn prietpraatblaadje geworden?
http://www.dogma.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is anders en op de site van uitgeverij Libre vind ik het blad ook niet meer?
Da's nu echt een gemis voor de kynologie.
http://www.dogma.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is anders en op de site van uitgeverij Libre vind ik het blad ook niet meer?
Da's nu echt een gemis voor de kynologie.
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: DogMa is nu Dogmagazine?
Volgens mij is het 'overgenomen'van een ander blad, ook iets kleins.
Daar hadden wij tenminste de tekst over de Jakc Russell terrier heen gestuurd. De foto's zijn van hun zelf...
Er zijn wel veel hondenbladen nu zeg...misschien ergens uit een maretkonderzoek gebleken dat er grote behoefte aan was?
Daar hadden wij tenminste de tekst over de Jakc Russell terrier heen gestuurd. De foto's zijn van hun zelf...
Er zijn wel veel hondenbladen nu zeg...misschien ergens uit een maretkonderzoek gebleken dat er grote behoefte aan was?
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
Er eentje die ik mis.....
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Wij hadden al jaren een abonnement op DogMa en waren ook onaangenaam verrast toen het nieuwe blad op de mat viel. Ik kan me niet voorstellen dat deze nieuwe versie wat toevoegt. We hebben dan ook het abonnement beëindigd.
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Heb het zelf nog niet gezien ondanks abonnement
maar had er al geluiden over gehoord dat het nieuwe 'nummer' niet meer lijkt op het oude. Twee personen die het al opgezegd hebben.
Vind het ook een gemis; kan me wel voorstellen dat het niet helemaal uit kon. Relatief beperkte doelgroep en niet zo'n duur abonnement vond ik maar als het nieuwe echt zo slecht is als wordt gezegd had ik graag wat meer betaald voor de 'oude' versie..
Vind het ook een gemis; kan me wel voorstellen dat het niet helemaal uit kon. Relatief beperkte doelgroep en niet zo'n duur abonnement vond ik maar als het nieuwe echt zo slecht is als wordt gezegd had ik graag wat meer betaald voor de 'oude' versie..
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Hier idem. Ik vind het echt zonde. Ik beeindig mijn abonnement ook per direct.under the red sky schreef:Wij hadden al jaren een abonnement op DogMa en waren ook onaangenaam verrast toen het nieuwe blad op de mat viel. Ik kan me niet voorstellen dat deze nieuwe versie wat toevoegt. We hebben dan ook het abonnement beëindigd.

-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
De nieuwe versie is vrijwel gratis: alleen 20 euro verzendkosten per jaar.Moniek B. schreef:Heb het zelf nog niet gezien ondanks abonnementmaar had er al geluiden over gehoord dat het nieuwe 'nummer' niet meer lijkt op het oude. Twee personen die het al opgezegd hebben.
Daar snap ik helemaal niks van.
-
Neeltje
Ik had het al opgezegd, i.v.m. de bezuinigingen tijdens m'n ww, ben nu heel erg blij. Ik kreeg het van de week ook in de bus. Een en al reklame, artikelen waar ik liever ver van blijf. Dit is inderdaad niet meer het blad dat het was.
- Enya
- Zeer actief
Ik heb het net binnen en even snel doorgekeken. Een artikel over enten; dat je toch ieder jaar alle entingen moet herhalen. Dat is dus exit Dogma. Ik ga m'n abo opzeggen.
-
shanty
Ik vind het ook erg jammer. Ik had dan wel geen abbo maar kocht hem vaak wel.
-
Neeltje
Ik wilde bellen of het wel bij hun was doorgekomen dat ik mijn abonnement al had opgezegd, 80 ct per minuut...... ja daaaaaaaaaaaaaaaag, heb maar snel een mail gestuurd. Ze hebben het wel opengemaakt maar nog geen antwoord.......
- vivian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
ik koop m meestal zo in de winkel maar als het echt zo'n simpel blad is gworden laat ik m voortaan maar gewoon liggen 
- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Wat ontzettend zonde als dat zo is, ik vond het t beste hondenblad. Ik kocht hem los in de winkel maar heb de nieuwste nog niet zien liggen.

- Dibbes
- Zeer actief
Ik hoop dat er nog ergens een alternatief is wat vergelijkbaar is met de oude Dogma.

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, ik hoop van harte dat iemand de redactieleden van DogMa inlijft en dat we dan toch plezier van hun kennis kunnen houden. Maar blijkbaar zijn we met te weinig om het blad te laten bestaan..Dibbes schreef:Ik hoop dat er nog ergens een alternatief is wat vergelijkbaar is met de oude Dogma.
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
ik heb hem ook nog niet binnen maar als ik het zo lees ga ik mijn abb. ook opzeggen
Groetjes Patries

- patricia
- Zeer actief
- Contacteer:
als ik het goed begrijp is het nu deze geworden???
http://www.dogmagazine.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dogmagazine.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Patries

- Enya
- Zeer actief
Ja, dat klopt.
- patricia
- Zeer actief
- Contacteer:
opzeggen kan alleen aangetekend
naar een postbusnummer.
op mails reareren ze tot nu toe niet,
ik heb een gewoon briefkaartje gestuurd en ik heb op google lopen snuffen en kwam een normaal telefoonnummer tegen ipv 80ct per minuut 010-4090099 die ga ik maandag dus ook ff bellen.
http://www.abonnementenbeheer.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb Libre ook nog even een mailtje gestuurd dat ik het eigenlijk totaal niet eens ben met de gang van zaken.
Ik ben ongevraagd lid geworden van een tijdschrift bij een uitgeverij waar ik niet lid van wil zijn .
Kan dit eigenlijk zomaar?? weet iemand dat??
ik heb een gewoon briefkaartje gestuurd en ik heb op google lopen snuffen en kwam een normaal telefoonnummer tegen ipv 80ct per minuut 010-4090099 die ga ik maandag dus ook ff bellen.
http://www.abonnementenbeheer.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb Libre ook nog even een mailtje gestuurd dat ik het eigenlijk totaal niet eens ben met de gang van zaken.
Ik ben ongevraagd lid geworden van een tijdschrift bij een uitgeverij waar ik niet lid van wil zijn .
Groetjes Patries

-
janinca2002
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
-
Neeltje
Ik heb ook nog geen antwoord op m'n mail gehad of ze mijn opzegging die ik dus al bij Libre heb gedaan, hebben doorgekregen. Ik ga van de week dat andere nummer ook even bellen, ik ging die 80 ct ook niet betalen, ben niet gek, en dan zeker ook nog minutenlang in de wacht hangen. Ik ga dus echt niet betalen, mocht ik nog 'n acceptgiro krijgen.patricia schreef:opzeggen kan alleen aangetekendnaar een postbusnummer.
ik heb Libre ook nog even een mailtje gestuurd dat ik het eigenlijk totaal niet eens ben met de gang van zaken.![]()
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
Mocht het telefoontje wat opleveren, dan hoor ik het graag! Ook ik heb gemaild, maar nog niets vernomen..Neeltje schreef:Ik heb ook nog geen antwoord op m'n mail gehad of ze mijn opzegging die ik dus al bij Libre heb gedaan, hebben doorgekregen. Ik ga van de week dat andere nummer ook even bellen, ik ging die 80 ct ook niet betalen, ben niet gek, en dan zeker ook nog minutenlang in de wacht hangen. Ik ga dus echt niet betalen, mocht ik nog 'n acceptgiro krijgen.patricia schreef:opzeggen kan alleen aangetekendnaar een postbusnummer.
ik heb Libre ook nog even een mailtje gestuurd dat ik het eigenlijk totaal niet eens ben met de gang van zaken.![]()
- patricia
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb nu een mailtje gestuurd naar het adres van die website ( info@atotzet.nl ) ipv het e-mail adres wat in de dogmagazine staat en als die maandag niet geantwoord hebben ga ik ze dinsdag bellen.
Groetjes Patries

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Het lijkt mij als je iets anders maakt, je daar de abonnees van op de hoogte moet stellen en ze dan de keuze moet geven of ze willen blijven.
En zo niet, dan dus einde abonnement.
Je kunt niet mensen verplichten iets te kopen dat ze niet hebben besteld, omdat jij toevallig de tent hebt overgenomen en het product hebt veranderd.
En zo niet, dan dus einde abonnement.
Je kunt niet mensen verplichten iets te kopen dat ze niet hebben besteld, omdat jij toevallig de tent hebt overgenomen en het product hebt veranderd.
- Maartje
- Zeer actief
Ik heb opgezegd via de mail en een mail terug omtvangen dat het abonnement is opgezegd.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ik heb een brief gestuurd waarin ik het abonnement opzeg en mijn ongenoegen uit over de gang van zaken. Ik zie nu pas dat een email dus ook had gekunt 

- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Contacteer:
Ik heb antwoord gekregen op m'n mail naar ledenservice@publiforce.nl: M'n opzegging is verwerkt!
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Ik dacht even zoeken of er hier nog mensen zijn die het ook helemaal prut vinden nu maar die zijn er dus genoeg
Ik had een paar dagen nadat ik het nummer ontvangen had een email gestuurd dat ik het echt een enorme achteruitgang vond (zacht uitgedrukt) maar net als zovelen nog geen reactie. Weet iemand of je een deel van het betaalde abonnementgeld terug krijgt als je opzegt? Of ontvang je gewoon tot het jaar voorbij is je nummers?
Ik had namelijk nog maar een nummer via mn abo ontvangen, daarvoor kocht ik ze los, echt balen dus!
Ik had een paar dagen nadat ik het nummer ontvangen had een email gestuurd dat ik het echt een enorme achteruitgang vond (zacht uitgedrukt) maar net als zovelen nog geen reactie. Weet iemand of je een deel van het betaalde abonnementgeld terug krijgt als je opzegt? Of ontvang je gewoon tot het jaar voorbij is je nummers?
Ik had namelijk nog maar een nummer via mn abo ontvangen, daarvoor kocht ik ze los, echt balen dus!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Enya
- Zeer actief
Ik heb inmiddels ook de opzegging binnen (via e-mail).
Ik krijg tot het eind van m'n abo het nieuwe tijdschrift en krijg dus geen geld terug.
Ik krijg tot het eind van m'n abo het nieuwe tijdschrift en krijg dus geen geld terug.
-
Neeltje
Ik heb daar dus al tweemaal een email naar gestuurd, dat tweemaal is geopend, maar nog steeds geen antwoord........ nu ja, ik betaal niets, heb in maart al opgezegd.Janneke&Mirtillo schreef:Ik heb antwoord gekregen op m'n mail naar ledenservice@publiforce.nl: M'n opzegging is verwerkt!