Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is het meest genante moment ............
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: wat is het meest genante moment ............
Nog een van Max:ik stond op de markt bij de broodbus een brood uit te zoeken en jonge Max zat keurig aangelijnd naast me.
Dacht ik......want toen ik naar beneden keek miste ik hem!
Hij was heeeeeel sneaky onder de kraam gedoken waar manden met broodjes stonden en stond zich tegoed te doen :N:
Ik schaamde me rot natuurlijk en bood meteen aan (met een hoofd als een biet) de broodjes die hij op had te betalen,maar daar wilde de marktman niks van weten;hij lachte zich rot en had er geen idee van hoe veel broodjes hij miste.
Dacht ik......want toen ik naar beneden keek miste ik hem!
Hij was heeeeeel sneaky onder de kraam gedoken waar manden met broodjes stonden en stond zich tegoed te doen :N:
Ik schaamde me rot natuurlijk en bood meteen aan (met een hoofd als een biet) de broodjes die hij op had te betalen,maar daar wilde de marktman niks van weten;hij lachte zich rot en had er geen idee van hoe veel broodjes hij miste.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Echt mooie verhalen :lol:
-
nance
- Erelid
Zo om de 5 weken moet ik een halve dag weg en omdat ik toen wat opvanghonden in huis had die niet alleen konden zijn had ik een oppas geregeld.
Oppas kwam binnen en gaf ze zoals altijd een koekje. De honden kenden haar goed en ik had koffie gezet voor haar met wat lekkers erbij. Het was mooi weer dus ze zou lekker in de tuin kunnen zitten. Oke ik weg en inderdaad de honden waren stil.
Ook toen ik terugkwam waren ze nog stil, missie geslaagd
Eeeuuuhh nou nee niet helemaal. Op het moment dat ik wegging mocht oppas helemaal niets meer. Zodra ze maar even bewoog gromde Ollie vanuit z'n tenen en dus kon ze niks anders doen als de hele tijd stil zitten in één houding
Op het moment dat ik binnen was ging hij eerst naar haar toe om haar gedag te zeggen, het lieverdje
Sinds die tijd vindt ze mijn honden minder leuk, maar ze is wel teruggekomen op haar stelling dat mijn honden van die sulletjes zijn. Dat heeft ze nooit meer gezegd
Oppas kwam binnen en gaf ze zoals altijd een koekje. De honden kenden haar goed en ik had koffie gezet voor haar met wat lekkers erbij. Het was mooi weer dus ze zou lekker in de tuin kunnen zitten. Oke ik weg en inderdaad de honden waren stil.
Ook toen ik terugkwam waren ze nog stil, missie geslaagd
Eeeuuuhh nou nee niet helemaal. Op het moment dat ik wegging mocht oppas helemaal niets meer. Zodra ze maar even bewoog gromde Ollie vanuit z'n tenen en dus kon ze niks anders doen als de hele tijd stil zitten in één houding
Op het moment dat ik binnen was ging hij eerst naar haar toe om haar gedag te zeggen, het lieverdje
Sinds die tijd vindt ze mijn honden minder leuk, maar ze is wel teruggekomen op haar stelling dat mijn honden van die sulletjes zijn. Dat heeft ze nooit meer gezegd
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Van Nell schiet me zo 1-2-3 even niet te binnen, maar wel met de inmiddels overleden stafford (pepper)van mijn moeder.
Ik was net samen met Edwin waarvan ik al wist dat hij niet echt iets met honden had (en dat is een understatement) komt ie kennis maken met mijn moeder(en de honden). Hij zit nog niet koud op de bank komt die sult er vrolijk aan gerend (pepper) springt boven op hem bots keihard met zijn kop tegen Ed zijn hoofd aan om vervolgens zo over hem heen te pissen
Nou ehm Ed eh dat is nou pepper...welkom
Ik was net samen met Edwin waarvan ik al wist dat hij niet echt iets met honden had (en dat is een understatement) komt ie kennis maken met mijn moeder(en de honden). Hij zit nog niet koud op de bank komt die sult er vrolijk aan gerend (pepper) springt boven op hem bots keihard met zijn kop tegen Ed zijn hoofd aan om vervolgens zo over hem heen te pissen
Nou ehm Ed eh dat is nou pepper...welkom
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Cathy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij, Toller x Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Tjipke is gek op sokken van zwemmers
Hier is een heel groot meer waar met mooi weer wel is mensen zwemmen
Deze mensen hebben hun kleding altijd netjes aan de kant liggen en vaak de sokken in de schoenen
Nou Tjipke weet heel goed hoe je die naar het vrouwtje moet brengen
Of als je als hond lekker gezwomen hebt de zonnende mensen uitgebreid begroeten is ook zo leuk
Of bij de buren in de vijver springen bij gebrek aan water
Is trouwens ook wel heel verleidelijk vijver zit gelijk aan de straat zonder hekje of zo
Of bij een groepje kinderen staan te kijken die met een touw over het water heen moeten
Ondertussen flink aanmoedigen vanuit het water en later bedenken dat het toch wel erg nat is
Wat doe je dan neem je toch gewoon een handoek van één van de kinderen om je af te drogen
Dat je dan een horder kinderen achter je aan krijgt, om de handoek van je af te pakken maakt het feest alleen maar leuker
Hier is een heel groot meer waar met mooi weer wel is mensen zwemmen
Deze mensen hebben hun kleding altijd netjes aan de kant liggen en vaak de sokken in de schoenen
Nou Tjipke weet heel goed hoe je die naar het vrouwtje moet brengen
Of als je als hond lekker gezwomen hebt de zonnende mensen uitgebreid begroeten is ook zo leuk
Of bij de buren in de vijver springen bij gebrek aan water
Is trouwens ook wel heel verleidelijk vijver zit gelijk aan de straat zonder hekje of zo
Of bij een groepje kinderen staan te kijken die met een touw over het water heen moeten
Ondertussen flink aanmoedigen vanuit het water en later bedenken dat het toch wel erg nat is
Wat doe je dan neem je toch gewoon een handoek van één van de kinderen om je af te drogen
Dat je dan een horder kinderen achter je aan krijgt, om de handoek van je af te pakken maakt het feest alleen maar leuker

-
Fin
- Zeer actief
nance schreef:Zo om de 5 weken moet ik een halve dag weg en omdat ik toen wat opvanghonden in huis had die niet alleen konden zijn had ik een oppas geregeld.
Ook toen ik terugkwam waren ze nog stil, missie geslaagd![]()
Op het moment dat ik binnen was ging hij eerst naar haar toe om haar gedag te zeggen, het lieverdje![]()
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
mickey
- Zeer actief
Mickey was een half jaar oud toen wij naar een strandje in het Twiske gingen. Leuk, Mickey los, lekker spelen met andere hondjes, totdat hij een leuke Chiwawa ontdekte die niet mocht spelen maar alleen bij zijn vrouwtje op schoot mocht zitten.
Daarnaast stond een allerschattigst roze tasje met iets van bont erin.
Mickey tilde zijn poot op en pieste dat hele tasje onder :N:
En die keer dat ik, achterstevoren lopend, Mickey riep die weer eens niet doorliep :M:
Ik zakte zo een gat in en Mickey stond in 1x naast me
leuk vrouwtje gaan we spelen?

Daarnaast stond een allerschattigst roze tasje met iets van bont erin.
Mickey tilde zijn poot op en pieste dat hele tasje onder :N:
En die keer dat ik, achterstevoren lopend, Mickey riep die weer eens niet doorliep :M:
Ik zakte zo een gat in en Mickey stond in 1x naast me

-
Rhiannon
- Zeer actief
Ik stond een paar jaar terug heel chic met mijn spierwitte gekamde keeshond buiten te wachten op mijn vriend die voor het eerst op bezoek kwam in mijn woning.
De bellen beneden waren kapot dus ik dacht sla twee vliegen in 1 klap en nam de hond dus mee om te wachten en kon ze meteen even plassen.
Op het veldje naast de flat was een losloopstrook dus puk even losgemaakt en ik zag terwijl ik de weg ook in de gaten hield dat puk ook meteen iets meer moest doen als een plasje.
Ze was nogal een eindje weg dus veel zag ik er niet van wel dat ze er moeite mee had, toen ging ze zitten :N: jawel der hele achterkant zat vol helemaal vol met poep tegelijk komt daar vriendlief aan
stond ik met mijn spierwitte kees met een mooi poepbruin achterkantje + bij behorende lucht ik schaamde me dood.
In plaats van eerst een bak koffie kon ik in mijn goeie goed de kont van mijn hond gaan wassen..
De bellen beneden waren kapot dus ik dacht sla twee vliegen in 1 klap en nam de hond dus mee om te wachten en kon ze meteen even plassen.
Op het veldje naast de flat was een losloopstrook dus puk even losgemaakt en ik zag terwijl ik de weg ook in de gaten hield dat puk ook meteen iets meer moest doen als een plasje.
Ze was nogal een eindje weg dus veel zag ik er niet van wel dat ze er moeite mee had, toen ging ze zitten :N: jawel der hele achterkant zat vol helemaal vol met poep tegelijk komt daar vriendlief aan
In plaats van eerst een bak koffie kon ik in mijn goeie goed de kont van mijn hond gaan wassen..
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ach,dan heeft vriendlief meteen maar de vuurdoop gehadRhiannon schreef:Ik stond een paar jaar terug heel chic met mijn spierwitte gekamde keeshond buiten te wachten op mijn vriend die voor het eerst op bezoek kwam in mijn woning.
Ze was nogal een eindje weg dus veel zag ik er niet van wel dat ze er moeite mee had, toen ging ze zitten :N: jawel der hele achterkant zat vol helemaal vol met poep tegelijk komt daar vriendlief aanstond ik met mijn spierwitte kees met een mooi poepbruin achterkantje + bij behorende lucht ik schaamde me dood.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
miekmiek
Twee weken terug liep ik in het park, hondjes los. Staat daar ineens een meneer met een JR pupje. Het eindigde ermee dat Miah als een grommend wild beest bovenop het pupje lag en het pupje het krijsend van angst uitgilde terwijl Tommie het been van de beste meneer onder stond te zeiken. Ik wist toen echt niet meer wat ik moest zeggen. 
-
Rhiannon
- Zeer actief
Hij heeft inmiddels het ook al een paar keer mogen doenmarian* schreef:Ach,dan heeft vriendlief meteen maar de vuurdoop gehadRhiannon schreef:Ik stond een paar jaar terug heel chic met mijn spierwitte gekamde keeshond buiten te wachten op mijn vriend die voor het eerst op bezoek kwam in mijn woning.
Ze was nogal een eindje weg dus veel zag ik er niet van wel dat ze er moeite mee had, toen ging ze zitten :N: jawel der hele achterkant zat vol helemaal vol met poep tegelijk komt daar vriendlief aanstond ik met mijn spierwitte kees met een mooi poepbruin achterkantje + bij behorende lucht ik schaamde me dood.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
...Midden in de überschone filmstad CannesJoera schreef:Dat hij diarree kreeg midden in de winkelstraat :sst:
Of die keer dat Luka tegen een rugtas plaste terwijl er nog een man aan vast zat (zittend wel te verstaan

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Het meest genante, naast het pissen tegen anderen is toch wel de keer dat ik naar mijn vader ging.
Mijn vader heeft niet heel veel met dieren, vind ze wel leuk maar niet voor hemzelf.
Ik ging met minyo naar leeuwarden en liet mijn hond met trots aan mijn vader zien. Jaa, het is een hele makkelijke hond, en heel schoon doet altijd netjes met kabels etc..
Dus ik besluit om hem uit te laten omdat we weer weg gingen.
En wat doet meneer... hij rolt even lekker door de mensenstront en wandelt zo weer bij mijn vader naar binnen.. :N: Echt met zon vieze gore diarreevlek op zijn rug.. Stinken dat het deed! :N: :N:
Dat deed hij anders nooit...
(echt niet)
Mijn vader heeft niet heel veel met dieren, vind ze wel leuk maar niet voor hemzelf.
Ik ging met minyo naar leeuwarden en liet mijn hond met trots aan mijn vader zien. Jaa, het is een hele makkelijke hond, en heel schoon doet altijd netjes met kabels etc..
Dus ik besluit om hem uit te laten omdat we weer weg gingen.
En wat doet meneer... hij rolt even lekker door de mensenstront en wandelt zo weer bij mijn vader naar binnen.. :N: Echt met zon vieze gore diarreevlek op zijn rug.. Stinken dat het deed! :N: :N:
Dat deed hij anders nooit...

-
anica
- Actief
toen de buren een dagje naar het water gingen; lees kinderen, familie en honden mee.
ze vroegen of tocsa mee mocht omdat die zo leuk met hun pups was en wij de heledag moesten werken, anders was ze ook maar zo alleen.
ze hebben wel 3 kwartier kunnen genieten, toen kwam tosca met een half verrotte vis uit het riet. kijk een wat is voor jullie heb
lekker he!
ze zijn nog verplaatst maar ze stonk zo dat ze weg zijn gegaan.
ik schaamde me kapot! :sst: we hebben later wel kunnen lachen.
ze vroegen of tocsa mee mocht omdat die zo leuk met hun pups was en wij de heledag moesten werken, anders was ze ook maar zo alleen.
ze hebben wel 3 kwartier kunnen genieten, toen kwam tosca met een half verrotte vis uit het riet. kijk een wat is voor jullie heb
ze zijn nog verplaatst maar ze stonk zo dat ze weg zijn gegaan.
ik schaamde me kapot! :sst: we hebben later wel kunnen lachen.
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
Tobi die zijn poot optilde tegen een lieve oude ierse setter teef die in de groep kwam kennismaken (heeft ie daarvoor en daarna echt nooit meer gedaan, dus ik zag het in de verste verte niet aankomen). En dat de eigenaresse op luide toon vroeg "zeg van wie is dat vieze bruin-witte hondje?!!". Euhhh... van mij.
Oja, en van je fiets getrokken worden door een hondje van amper tien kilo levert ook wat vreemde blikken van omstanders op.
Oja, en van je fiets getrokken worden door een hondje van amper tien kilo levert ook wat vreemde blikken van omstanders op.