misschien ....als je er ook wat van mitya bij doetladybird schreef:Ik kan je gaan omkopen met foto's van Drakie?renee-uk schreef:kweenie......heb wat langer nodig .... brabants hèladybird schreef:
![]()
Je vind me vast nog wel lief toch?
![]()

Moderator: moderatorteam
misschien ....als je er ook wat van mitya bij doetladybird schreef:Ik kan je gaan omkopen met foto's van Drakie?renee-uk schreef:kweenie......heb wat langer nodig .... brabants hèladybird schreef:
![]()
Je vind me vast nog wel lief toch?
![]()
ja noor....vertel!ladybird schreef:Volgens mij een JRyamie schreef:renee-uk schreef:
wil jij even je mond houden.........jeetje ik en een JR das haast net zo erg als vloeken in de kerk en nee ik kom niet bij jou of Maryanne op bezoek![]()
als je toch eens wist , wat je mist
Maar Noor, zeg eerlijk. Wat kan er nu nog tegen Drakie op
mijn Mégan komt een heel eindrenee-uk schreef:
ja noor....vertel!
geef me 10 minrenee-uk schreef:misschien ....als je er ook wat van mitya bij doetladybird schreef:
Ik kan je gaan omkopen met foto's van Drakie?
zo is dat, die heeft mij helemaal verliefd gemaakt op al die belgjes daar, gewoon doordat ik door haar wat verder keek dan mijn neus lang was (al is die best grootyamie schreef:mijn Mégan komt een heel eindrenee-uk schreef:
ja noor....vertel!, maar eerlijk is eerlijk.... een drakie is geweldig
![]()
*telt af.....*ladybird schreef:geef me 10 minrenee-uk schreef:misschien ....als je er ook wat van mitya bij doetladybird schreef:
Ik kan je gaan omkopen met foto's van Drakie?
3 minuten te laat, maar dat valt nog binnen het brabants kwartiertje....ladybird schreef:Heb ik het op tijd gered??
http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 70565.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Godzijdank!! Het was wel weer het brabandertje wat dwars lag bij photobucket overigensrenee-uk schreef:3 minuten te laat, maar dat valt nog binnen het brabants kwartiertje....ladybird schreef:Heb ik het op tijd gered??
http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 70565.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vind je het gek na alles wat je over ons zei.......ladybird schreef:Godzijdank!! Het was wel weer het brabandertje wat dwars lag bij photobucket overigensrenee-uk schreef:3 minuten te laat, maar dat valt nog binnen het brabants kwartiertje....ladybird schreef:Heb ik het op tijd gered??
Die rode korthaarladybird schreef:Volgens mij een JRyamie schreef:renee-uk schreef:
wil jij even je mond houden.........jeetje ik en een JR das haast net zo erg als vloeken in de kerk en nee ik kom niet bij jou of Maryanne op bezoek![]()
als je toch eens wist , wat je mist
Maar Noor, zeg eerlijk. Wat kan er nu nog tegen Drakie op
Dat probeer ik mijn vriendlief dus nu ook wijs te maken,geen me nog even een maadje of wat en het gaat lukken ....hoop ikladybird schreef:1 griffonnetje is geen griffonnetje hoorrenee-uk schreef:ze hebben allemaal wel iets wat ik me aantrekt in een hond
ik zie het al voor me, straks als mijn herders er niet meer zijn heb ik een huis vol ukjes: van elke variëteit minstens eentje.... :N:Je moet er minstens 2 of 3 van hebben.