Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaamassam schreef:kom marion, we kopen gewoon een pup om het te testen!

Sorry Pieter, is echt heel erg nodig, anders blijven we jarenlang in onzekerheid of het werkt

Moderator: moderatorteam
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaamassam schreef:kom marion, we kopen gewoon een pup om het te testen!
Marion. schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaamassam schreef:kom marion, we kopen gewoon een pup om het te testen!![]()
![]()
![]()
Sorry Pieter, is echt heel erg nodig, anders blijven we jarenlang in onzekerheid of het werkt
Wanneer ga je dat uittesten?Linsey schreef:Het geluid van de slagroom bus kent Kai ook harstikke goed, als hij dat hoort telt niets meer voor hem. Hij krijgt altijd een beetje dan, zo van de hoogte in zijn mond gemikt. Laatst had ik zijn eetbak vast met vlees in en was op weg om hem het vlees te geven, zet zijn bak neer en zeg dat hij mag eten, maar terwijl hoort hij de slagroom bus (iemand in de keuken mee bezig), dag Kai richting geluid en snel lopen dat hij dan doet, zo snel dat hij bijna onderuit schuift![]()
Als ik hem aan het kammen ben op tafel en iemand anders hier wil een ijsje eten met slagroom dan gaan ze altijd in de garage of buiten slagroom op het ijsje doen, anders vliegt Kai van tafel. Heeft hij met niets anders, alleen met de slagroom bus geluidje![]()
Ook als hij erg veraf in een andere kamer is dan de keuken, hoort hij altijd dat geluid en rent erop af. Ik zou echt eens moeten proberen wat zoiets in het bos doet![]()
Heb ik hem trouwens zelf niet aangeleerd, maar de ander familieleden hier. Een ingeslopen gewoonte.