Mij helemaal aflebberen als ze de kans krijgt.
Rascha haalt voortdurend de bal voor mij op, die ik elke wandeling weer meters weg gooi en snapt nog steeds niet dat ik dat voor hem doe
Moderator: moderatorteam

JAAA...die was ik vergeten, de voorafwassjef schreef:Sjef moet de reigers bij de vijvers vandaan houden en Beer helpt daarbij. 's Avonds doen ze de voorafwas met veel enthousiasme. Boomer houdt in de gaten of Sjef en Beer wel goed opletten, blaffen als er honden langskomen, buurmannen in het weiland lopen, anders geeft zij wel vast een voorzetje. Geregeld controleren ze de tuin op mollen, muizen, marters en vossen.

hihi wat een drukke meisjesRinne Roos schreef:Supernanny Rinne Roos heeft ook nog de taak van pantoffel op zich genomen. Zodra ze bij mij is, ligt ze op mijn voeten, maakt niet uit wat ik doe.
En ze is de voorproever van bramen (in het bos) en druiven (in de tuin).
Willemijn zie ik ook wel als afwasser de kost verdienen als ze groot is. Het voorwassen gaat al heel aardig, zodra ze de klep van de vaatwasser open hoort gaan, wurmt ze haar kop erlangs om maar aan het werk te kunnen. IJverig he.
In het bos is RR onze verlengde arm. Ze blokkeert Orpa als die zich wil meten met fietsers of joggers. Wij hoeven Orpa maar te roepen, of RR gaat er achter aan alsof ze zeggen wil: je hoort toch dat de baasjes dat niet willen? Hup, terug jij!![]()
En RR heeft het druk als ik thuis kom, dan moet ze de hele wereld bij elkaar dansen en springen. Opgetild worden en kusjes geven en onderhand vertellen wat er allemaal gebeurd is die dag.![]()
Verder doet ze nog iets met jachttraining, maar dat is maar een bijkomstige bezigheid, geloof ik

Oja, die taak heeft Saar ook nog. Komt me melden als Mieppie iets doet wat niet goed isMarjoleine schreef:Rinne Roos zorgt dat de rest alleen maar doet wat wél mag.
Dus als Isabel teveel op verkeerde dingen let komt RR dat melden.
Als Orpa te ver weg gaat haalt RR haar terug en als ze te dicht bij fietsers komt haalt RR haar daar weg.

Carmen schreef:Mijn honden gaan volledig nutteloos door het leven, het zijn gewoon twee grote parasieten