Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Te aantrekkelijke teef
Moderator: moderatorteam
-
Harrytosa
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Tosa inu
Te aantrekkelijke teef
Kennissen van mij hebben een beagle teefje. Zij is voor de meeste reutjes (inclusief de mijne) zeer aantrekkelijk. Veel reu(en)tjes willen dan er ook het liefst er meteen bovenop. Iemand een idee waar dit vandaan komt? (en nee, ze is niet loops, of net loops geweest)
- nana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
- Aantal honden: 3
Re: Te aantrekkelijke teef
zou kunnen zijn dat ze een infectie,baarmoederontsteking of blaasontsteking heeft
misschien laten nakijken bij de dierenarts lijkt me erg vervelend voor de hond.
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.
lydia
lydia
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het zou kunnen dat ze vaginitis heeft, maar het kan ook zijn dat ze 'gewoon' heel aantrekkelijk is voor reuen.
Luna heeft dit ook heel erg. Sinds haar sterilisatie is het minder, maar reuen lopen wel altijd achter haar aan, ook als er meerdere teefjes zijn.
Je zou haar kunnen laten onderzoeken inderdaad bij de DA en anders heb je ook sprays (No-Love en Dog-Stop), die je kan gebruiken om aantrekkelijke geurtjes te neutraliseren.
Luna heeft dit ook heel erg. Sinds haar sterilisatie is het minder, maar reuen lopen wel altijd achter haar aan, ook als er meerdere teefjes zijn.
Je zou haar kunnen laten onderzoeken inderdaad bij de DA en anders heb je ook sprays (No-Love en Dog-Stop), die je kan gebruiken om aantrekkelijke geurtjes te neutraliseren.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Er zijn kennelijk al hele slimme reutjes die de bedoeling van die spray door hebbenIrisz schreef:Het zou kunnen dat ze vaginitis heeft, maar het kan ook zijn dat ze 'gewoon' heel aantrekkelijk is voor reuen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Je hebt van die kruidendruppels tegen vlooien en zo.
Daar een druppel van op de staartaanzet elke dag, dat werkt als de welbekende tierelier!
Het is er niet voor samengesteld, maar wat maakt het uit, het helpt!
Kijk, het is dit spul.
Daar een druppel van op de staartaanzet elke dag, dat werkt als de welbekende tierelier!
Het is er niet voor samengesteld, maar wat maakt het uit, het helpt!
Kijk, het is dit spul.
-
Harrytosa
- geregistreerd lid
Ze zijn er al mee naar de da geweest, maar niks gevonden(iig geen ontstekingen endergelijke)nana schreef:zou kunnen zijn dat ze een infectie,baarmoederontsteking of blaasontsteking heeft
Het is ook niet iets van de laatse weken/maanden, maar al jaren. Alleen de laatste tijd lijkt het wat slimmer geworden.
-
Harrytosa
- geregistreerd lid
Blijft het alleen bij achterna lopen of springen ze er ook achterop?Irisz schreef:Het zou kunnen dat ze vaginitis heeft, maar het kan ook zijn dat ze 'gewoon' heel aantrekkelijk is voor reuen.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Momenteel blijft het bij achterna lopen. Voor de sterilisatie doken ze er met bosjes bovenop.Harrytosa schreef:Blijft het alleen bij achterna lopen of springen ze er ook achterop?Irisz schreef:Het zou kunnen dat ze vaginitis heeft, maar het kan ook zijn dat ze 'gewoon' heel aantrekkelijk is voor reuen.
Het scheelt ook dat ze inmiddels heeft geleerd van zich af te snauwen.