Een zwarte bril komt er niet
Er wordt een witte bij geleverd, maar omdat we veel blauw hebben (kijk maar naar het randje in de tegels) nemen we onze blauwe mee.
Daar zitten schelpjes en zeepaardjes in.
Of zo.
Moderator: moderatorteam
Een zwarte bril komt er niet
Heulemaal nietJaap* schreef:Cultuurbarbaar!
Leg eens ff uit hoe je daar een wc-rol bovenop plaatst! Ik zie het namelijk niet.crutz schreef:ikeathom schreef:Er zijn toch ook van die standaards met onderin plee-borstel en boven een pleerol ??
in t midden je wc-rollen die op voorraad zijn en bovenop je wc-rol die je gebruikt
en met bijpassende plee-borstel :lol: kan ook een wc-rol bovenop
bovenste deel is los te maken (dmv een sluiting met een pennetje dat je in kan duwen) en dan kan er een wc-rol overheen en kan je hem weer vast maken....Liesbeth schreef:Leg eens ff uit hoe je daar een wc-rol bovenop plaatst! Ik zie het namelijk niet.crutz schreef:ikeathom schreef:Er zijn toch ook van die standaards met onderin plee-borstel en boven een pleerol ??
in t midden je wc-rollen die op voorraad zijn en bovenop je wc-rol die je gebruikt
en met bijpassende plee-borstel :lol: kan ook een wc-rol bovenop

*Ellen* schreef:Is het al de 22ste ?? Dan moet ik nodig de belasting gaan doen.

Doe ik graag, maar eerst even afwachten hoe groot de loggia daadwerkelijk is als de tafel en stoelen er staan.Marjoleine schreef:Heb je al een foto van de gewitte loggia?
Nee, en die komt er ook niet.
Het enige dat gewit kon worden was het plafond, de rest moet in "huiskleuren" blijven![]()
Maar wie weet hoe mooi die zijn als ik het schoongemaakt heb![]()
Wat je ook kan doen is bamboe in een grote pot.
Dat is niet dood te krijgen (ik kan het weten) en verdraagt winters heel goed!
De laatste resten (de hele heg omdat daar bamboe door zit, feitelijk) gaan er hier uit binnenkort, als je wat wilt geef je maar een seintje.
Ga jij eens gauw af in je mandtekkel schreef:Ziet er toch al goed uit![]()
Heerlijk, zo'n ruime klerenkast. Had toch wel gedacht dat je die zelf in elkaar kon zetten

Ja, het is gisterochtend geleverd en s'middags getegeld.thom schreef:En,.... ben benieuwd of alles nu klopt in de nieuwe keuken..??

Morgen om half 8 staan de verhuizers op de stoep.thom schreef:Verhuizing is altijd zo'n gedoe.
En hoe goed de voorbereiding ook is, er gaat altijd van alles mis.
Succes, wanneer gaan jullie over..??
Ariane schreef:Ja, het is gisterochtend geleverd en s'middags getegeld.thom schreef:En,.... ben benieuwd of alles nu klopt in de nieuwe keuken..??
Vanochtend wordt de boel gekit en als het goed is zijn we dan van al die mannen over de vloer af.
Ik heb niks tegen mannen, maar nu heb ik er even genoeg gezien![]()
Morgen om half 8 staan de verhuizers op de stoep.
Ik kijk nu nog even op het forum want straks ben ik een paar dagen uit de lucht.
Pfff, we zullen blij zijn als alles achter de rug is.