Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen mijn eerste 'echte' demo!
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Morgen mijn eerste 'echte' demo!
Na de demo van de doe-dag heb ik morgen voor het eerst een demo met mijn groep, in de IJselhallen in Zwolle. Tot nu toe is Jamey nog niet mank of ziek, ik ook niet, dus ik heb hoop dat het daadwerkelijk gaat lukken om te gaan, zoveel kan er toch niet meer gebeuren in een halve dag
We staan er de hele dag met een stand en geven dus ook een demo, geen idee hoe laat (en geen idee of we een of meer demo's doen eigenlijk)...

You'll be in my heart... Always...
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Morgen mijn eerste 'echte' demo!
Wat leuk zeg, veel plezier 

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
De demo's gingen redelijk, bij de eerste heeft Jamey eerst een keer vals verwezen. Bij de tweede demo deed ze het gelijk goed.
Verder deelden we onze demoruimte met een hondenschool die meerdere sporten demo's gaf, en zo hebben wij met onze groep met de honden dus tussendoor ook frisbee en Treibbal uitgeprobeerd. Vooral frisbee was erg leuk zegt Jamey
. Ik kreeg ook nog ineens de vraag of ik van het HF was, bleek een niet-actief lid te zijn, lol... Ik ben toch echt te herkenbaar met Jamey 
Verder deelden we onze demoruimte met een hondenschool die meerdere sporten demo's gaf, en zo hebben wij met onze groep met de honden dus tussendoor ook frisbee en Treibbal uitgeprobeerd. Vooral frisbee was erg leuk zegt Jamey

You'll be in my heart... Always...
- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Haha wij waren er ook, voor het reptielen gebeuren. Toen bleek er dus nog meer te zijn.
En ik dacht Jamey te herkennen maar ik had geen idee waar jullie vandaan kwamen en of het dus mogelijk was. Haha wel dus. Heb verder geen demo van jullie gezien.
En ik dacht Jamey te herkennen maar ik had geen idee waar jullie vandaan kwamen en of het dus mogelijk was. Haha wel dus. Heb verder geen demo van jullie gezien.