Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ook eens wat foto's van Jonas. Ik voer Jonas ook vers net als mijn honden.
Hieronder heb ik ook wat foto's geplaatst van Jonas die zich uitleeft op een kuiken. Als je hier niet tegen kunt kijk dan niet verder.
Met kuiken:
Eerst even spelen...
..en dan smullen maar
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Naad schreef:Wat een heerlijk meneertje zeg, ben gek op rooie katers
Ik ook. Heb er vroeger eentje uit het asiel gehaald die is ongeveer 20 geworden. Dat was echt mijn lievelingskat. Altijd geroepen dat ik een rode kater weer wilde, daarom heb ik nu Jonas ook.
Naad schreef:Wat een heerlijk meneertje zeg, ben gek op rooie katers
Ik ook. Heb er vroeger eentje uit het asiel gehaald die is ongeveer 20 geworden. Dat was echt mijn lievelingskat. Altijd geroepen dat ik een rode kater weer wilde, daarom heb ik nu Jonas ook.
Ik had er 1 Kobus maar die is helaas bij mijn ex gebleven...Echt een schat lag altijd in me nek te slapen....
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
hij lijkt wel een jongere kopie van mijn (ook nog jonge) meneerke, een heerlijke rooie (ex)asielkater.
Ik heb ook al eerder een rode kater gehad, Floris. Die had ik ook uit het asiel en hij is een jaar of 18 a 20 geworden. Dat was de leukste kat die ik ooit gehad heb. Vandaar dat ik altijd ben blijven roepen: ooit...
Jonas is ook nog maar 4 maand, dus hij zal nog wel wat groeien.