Maandagavond gespeeld met een Berner Sennenpup van 40 kilo, die deed haar tijdens het spel per ongeluk pijn, ik denk met zijn poten maar waar ze geraakt is weet ik niet.
Later heeft ze nog heerlijk gespeeld met een Grote Zwitserpup van 8 maand, niets aan de hand, ook later thuis niets aan de hand.
's Avonds ligt ze altijd bij ons op bed, tot we gaan slapen, dan sturen we haar in haar mandje, zo ook maandavond.
Bij het opstaan gilde ze het uit en liep haar mandje in, we weten niet wat er aan de hand was en zijn net als Knoeppie gaan slapen.
's Ochtends maakt Knoeppie mij altijd tussen 6 en 7 wakker omdat ze dan wil eten, zo ook dinsdagochtend.
Haar mand sprong ze niet uit zoals andere ochtenden maar ze stond langzaam op.
De trap af ging moeilijk, beneden was ze niet zo blij als normaal.
Haar eten at ze met lange tanden, iets wat ik van mijn schrokop nooit gezien heb, ik moest steeds zeggen dat het goed was en dan at ze weer een beetje.
Kortom, ze had pijn...
Ik heb haar een pijnstiller gegeven die ik nog over had van een koudwaterstaart begin dit jaar.
We hebben 2 uur later een rondje gelopen, de eerste 100 meter voorzichtig, daarna normaal.
Thuis was ze dinsdag down, lag veel in haar mand waar ze normaal alleen 's nachts ligt en kon/durfde de bank niet op te springen.
Dinsdagavond was ze buiten weer blij, met stokken sjouwen alsof er niets aan de hand was.
Gisterochtend ook weer met stokken lopen sjouwen, hebben niets vreems meer aan haar gemerkt dus gisteravond even naar het veld gegaan om te rennen.
Ze rende normaal en had duidelijk geen pijn meer, ook was ze weer vrolijk als altijd.
Vanmorgen piepte ze ineens weer van de pijn, ik heb haar een pijnstiller gegeven maar ze blijft in haar mandje liggen en reageert nauwelijks, niet dat ze suf is maar ze toont down.
Zo langzamerhand begin ik me zorgen te maken.
Ze geeft geen pijn aan, ik kan haar overal betasten, haar gewrichten normaal bewegen, ze geeft geen kick maar is down, binnen want buiten is ze wel in normaal.
Ik kijk het nog 1 dag aan en ga anders morgen naar de DA want dit is Knoeppie niet...