Jack is zegmaar het eerste hondje in mijn leven. en dus automatisch mijn eerste liefde
Ook al zoveel rot-situaties meegemaakt met hem! en hij was mijn steun op momenten dat ik alleen was tijdens mijn burnout.
Maar ook zijn bijna-dood ervaring en laatst zijn hevige hernia maken zo'n band eigenlijk sterker.
Hij is ook degene die depressief word zonder mij, duidelijk heel veel voorkeur heeft voor mij boven mijn man.
2e is Boo, FAN-TAS-TISCH karakter, en echt super sprekende oogjes! HEERLIJK dametje, en klikt helemaal met mij!
Ze is net zo hyper als Jack was, net zo opgewekt, maar dan zonder de dominante (reuen) trekken!
Heeerlijk ding! Ik zou voorkeur geven aan haar als ik zo op karakter mag kiezen, maar ik heb nog niets 'boeiends' met haar meegemaakt wat nou heel erg bind hihi.. Boo is dol op mij, mijn man en een vriendin van mij haha
HEERLIJK hoe ze in je nek duikt en hyper gaat kwispelen!
Mufasa is mijn heerlijke karakterloze knuffelbeertje.. die kreeg ik pas toen hij 6 jaar was, maar heeft zich helemaal aan mij vastgeklampt (bij het ophalen al, ik ging daar naar de wc, en hij bleef voor de wc-deur op mij wachten! en wilde niet meer overgepakt worden door zijn vorige baasje voor een afscheidsknuffel!!)
Ook Mufasa heeft een ontzetende voorkeur voor mij boven mijn man, en dat is heel vertederend.
Alice had ik heel eerlijk gezegd in het begin nieteens een klik mee!
Ik was verliefd op haar moeder, en wilde een dochter van die moeder (moeder zou bij mij komen wonen volgende week!! maar dit is van hun kant toch afgeblazen!)
Pas tijdens onze vakantie in Duitsland, toen ze door plassen aan het rennen was, en daarna met modder op mijn schoot kwam springen vloog er een vonkje over!
We moesten haar ook echt LEREN knuffelen! Ze werd nooit opgepakt of geknuffeld bij de fokkers, en was dit dus helemaal niet gewend
Nu hangt ze over je schouder als je haar oppakt! wel heel schattig, en zo kun je haar makkelijk aaien.
Alice houd van je... als je eten hebt.