Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

puppypakket

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Aiko 09
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita inu

puppypakket

Ongelezen bericht door Aiko 09 »

Hoi allemaal,

Had vandaag zo'n papiertje van de postbode om een pakketje op te halen bij t postkantoor, dus ik dacht daar is eindelijk mn wiskundeboek kan ik ook braaf mijn huiswerk gaan maken :lol1:

Maarrrr ik kreeg echt een heel leuk puppypakket van farmfood, had ik ook aangevraagd maar was t eigelijk alweer vergeten. Zat in zo'n baby cadeau doos echt leuk! Voelde me al helemaal een blije mama van ons puppenkind! Nog 3 weekjes dan mag Aiko eindelijk bij ons komen wonen :balon:

p.s wie voeren er farmfood en wat zijn jullie bevindingen over het voer? Kan me wel vinden in hun filosofie.
Afbeelding
thelittlegirly
Zeer actief
Mijn ras(sen): cavalier king charels spaniel bleheim teefje
Contacteer:

Re: puppypakket

Ongelezen bericht door thelittlegirly »

ik weet niks over farmfood maar heb ook keer puppypaket gehad (van ander merk) leuk is dat he!!! en heb je ook al alles in huis voor je pupje?? leuk allemaal he :D
Afbeelding

meid je bent super!!!

http://link.marktplaats.nl/287882556 oppas aangeboden
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ditch kreeg bij de vorige eigenaar farm food en dat heeft hij de eerste week hier ook gehad.
Ben er niet echt tevreden over.

3x per dag of meer zulke grote drollen dat t net leek of er een paard had staan poepen.
Vacht vond ik ook niet zo goed er uit zien.

Hij staat nu op de proplan , en dan 2x per week vuile pens en 1x per week zalm.
Vacht ziet er veel beter uit en de drollen zijn tenminste niet meer zo groot en hij poept ook veel minder
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door fleurie »

Ik voer sinds kort farmfood brok en ook farmfood fresh. Het schijnt goed voer te zijn maar mijn honden zijn niet zo heel erg gecharmeerd van de brok, wel van het vers voer!
Leuk hoor zo'n puppy pakket, wat zat er allemaal in?
Afbeelding
Aiko 09
Zeer actief

Ok verschillende meningen! Ik wil graag een voer met zo min mogelijk onnatuurlijke stoffen en waar de hond het natuurlijk goed op doet.

Er zat een zak bij van een kilo brokken, een maatbeker met de puppybrok, een kluifje en natuurlijk folders en info!

Ik ben al rond aan het kijken voor een leuk tuigje, riem enz. Mijn schoonouders hebben voorlopig een bench te leen. Ik vind het alleen al leuk om in de dierenwinkel te snuffelen bij al die leuke spulletjes!

Als ik me meer heb ingelezen wil ik wel overstappen naar het barfen, maar in eerste instantie een zo natuurlijk mogelijke brok + kvv.
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Aiko 09 schreef:Ok verschillende meningen! Ik wil graag een voer met zo min mogelijk onnatuurlijke stoffen en waar de hond het natuurlijk goed op doet.

Er zat een zak bij van een kilo brokken, een maatbeker met de puppybrok, een kluifje en natuurlijk folders en info!

Ik ben al rond aan het kijken voor een leuk tuigje, riem enz. Mijn schoonouders hebben voorlopig een bench te leen. Ik vind het alleen al leuk om in de dierenwinkel te snuffelen bij al die leuke spulletjes!

Als ik me meer heb ingelezen wil ik wel overstappen naar het barfen, maar in eerste instantie een zo natuurlijk mogelijke brok + kvv.
Hoi,
Mijn advies ;-) is om de brokjes lekker op te voeren als beloningsbrok en simpelweg over te gaan op kvv vanaf dag 1 dat pup bij je is; het opgroeien gaat zoveel mooier en beter ;-)
Als je je dan inleest over 'barf' (er zijn specifieke forums voor/over) kun je ook vrij direct daar wat van aan- en toevoegen. Kun je geleidelijk daarop over.... ;-)

Suzanne
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

De hond van mijn ouders krijgt sinds een jaar of 2 Farmfood en zij zijn er heel tevreden over.
Juist hele kleine drollen, een goede, glanzende vacht en ze eet het met smaak op.

Shib mot het gewoon niet. Hij vindt het echt smerig. :smile:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

ik voer Farmfood HE brok.
mijn honden vinden het nog lekkerder dan vers. maar dat komt ook omdat ik eerst vers gaf. en ben toen pas de brok gaan geven naast ook Kvv.

ik voer geen FF vers, maar andere merken. omdat FF vers hier niet veel verkrijgbaar is.

ik ben tevreden over hun brok.
Aiko 09
Zeer actief

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de reacties, ik ga me zeker wat meer inlezen over barfen omdat het me heerlijk lijkt je hond zo te zien genieten van zijn (natuurlijke) voeding! Ben al bij een slager hier in de buurt geweest maar die keek me raar aan en zei niets te hebben wat ik kon gebruiken... ga dus nog even verder op zoek! Via internet zijn het vaak van die grote bestellingen.. past niet in mijn 2 vrieslaadjes :tongue:

Heb het boekje voer voor carnivoren gelezen, en me aangemeld op een rauwforum om meer kennis op te doen.

Gister weer bij de puppies op bezoek geweest, aiko flink geknuffeld want ik moet er weer een paar weekjes tegenaan voordat ik hem mee mag nemen naar huis! :( Aftellen is we begonnen nog 20 dagen!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”