ja, paden hier ohne ende, nu zie je de verharde weg maar langs het kanaal vind je aan de ene kant verharde weg en aan de andere kant jaagpaden. langs de vecht heb je alleen maar onverhard. kilometers lang. je kunt hier echt uren rijden en dan kom je heel weinig mensen tegen.cloris schreef:Heerlijke omgeving om hele stukken te rijden, zalig!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
met de beide grote meiden op stap geweest
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: met de beide grote meiden op stap geweest

- Hutsje
- Zeer actief
dank je! dit is ook echt mijn grote kanjer hoor, ze is zo geweldig!josefientje schreef:Wat zit jij op een prachtig paard! Lekker stevig en in de hoogglanslaken met natuurlijke manen, niet die op exact een handbreedte getrokken dressuursprietjes.
en ik doe nooit iets aan de manen en staart, ik knip alleen de staart op lengte. verder niet. hoort ook niet bij dit ras

- Hutsje
- Zeer actief
dank je wel, leuk dat je de namen nog weetLongFields schreef:Zowel Myrthe als Bliss zien er super uit, complimenten.![]()
Mooie foto's, de ontspanning spat van het scherm.
Is dat trouwens een hackamore, waar je Myrthe mee rijdt?

- Hutsje
- Zeer actief
dank je, ik heb ze nu een paar jaar zonder ijzers en het bevalt echt supergoed. ze hebben mooie hoeven, goed hard en nooit problemen.Inge O schreef:mooie hoefjes hebben ze ook zeg. (de rest is ook prachtig hoor
)
zoals ik net al schreef aan suzanne, rij ik myrthe op eeb hackamore, ik kan me herinneren dat jij daar eens een duidelijke foto van wilde zien, bij deze dus

- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Idee, kan ik morgen ook doenHutsje schreef:gaaf he? ik ga morgen weer denk ik.antheman schreef:Gaaf!
Zo rij ik ook vaak
Gaan we met zijn 5 en op stap.
2 ponies en 2 honden! En ikke
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Er ontbreekt er nog een: weergaloos! (mag in het rijtje bit, boom, zweep en ijzer/spoorloos niet ontbreken, vind ik! Leuk om te lezen!Hutsje schreef: ik rij erg "loos", bitloos, boomloos, zweeploos, ijzerloos, caploos en spoorloos
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
En wat staat Myrthe er prachtig rond als ze is op. En ook Bliss fantastisch. Staat je goed hoor Jess, met de beide dames.
Maarre
Gr. Aniek

- Inge2104
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!
- Aantal honden: 1
Heel erg leuk om te zien!
Als we verhuisd zijn dan wil ik ook echt weer gaan rijden, ik mis het zó!
Als we verhuisd zijn dan wil ik ook echt weer gaan rijden, ik mis het zó!

- Hutsje
- Zeer actief
Rami schreef:Er ontbreekt er nog een: weergaloos! (mag in het rijtje bit, boom, zweep en ijzer/spoorloos niet ontbreken, vind ik! Leuk om te lezen!Hutsje schreef: ik rij erg "loos", bitloos, boomloos, zweeploos, ijzerloos, caploos en spoorloos)

- Hutsje
- Zeer actief
rond? zeg maar rustig dik :N: . maar ze is niet vetBudkes schreef:Ooh wat een mooie foto's van Myrthe en Bliss. Toen ik net mijn arme vermoeide lichaam naar binnen sleepte
en direct even op hf neusde én je linkje zag direct André er bij gesleept. KIJK André dat zijn ze nu.
En wat staat Myrthe er prachtig rond als ze is op. En ook Bliss fantastisch. Staat je goed hoor Jess, met de beide dames.
MaarreWaar is Loetje, dat valt me dan wel weer een tikkie tegen van je.
ennuh, ja zeg, een was meer dan zat hoor, en bliss is wel makkelijker dan loetje denk ik, met haar gehap. ik moest ze wel op het graspad langs het water goed bij me houden. want als dat samen aan de haal gaat hou je dr niks aan natuurlijk, dat was wel even spannend. en bliss kwam steeds met haar hoofd naar me toe zodat ik haar kon aaien

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heb afgelopen augustus die cursus gedaan Inge, super intressant en ik doe nu de hoeven van mijn paarden ook zelf je tataaaa Piropo gaat vanaf volgende week ijzerloos... we gaan het weer proberen mede omdat ik veel wijzer geworden ben door die cursus
ben reuze benieuwd hoe hij dat gaat doen enne Jessica ik moet volgend jaar een Garrocha demo geheel bitloos doen, soort van belofte aan een vriendin die altijd alles-loos rijdt 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ach wat lief van Bliss. En knap van je dat je ze op de racebaan kon houdenHutsje schreef:rond? zeg maar rustig dik :N: . maar ze is niet vetBudkes schreef:Ooh wat een mooie foto's van Myrthe en Bliss. Toen ik net mijn arme vermoeide lichaam naar binnen sleepte
en direct even op hf neusde én je linkje zag direct André er bij gesleept. KIJK André dat zijn ze nu.
MaarreWaar is Loetje, dat valt me dan wel weer een tikkie tegen van je.
.
ennuh, ja zeg, een was meer dan zat hoor, en bliss is wel makkelijker dan loetje denk ik, met haar gehap. ik moest ze wel op het graspad langs het water goed bij me houden. want als dat samen aan de haal gaat hou je dr niks aan natuurlijk, dat was wel even spannend. en bliss kwam steeds met haar hoofd naar me toe zodat ik haar kon aaien.
Gr. Aniek

- ineke-m
- Actief
- Mijn ras(sen): labradors
- Contacteer:
knap hoor..en zo netjes naast elkaar blijven
gr ineke
gr ineke
- Hutsje
- Zeer actief
gek hoor, want ze hebben hier de winter ook heel weinig gelopen. maar ik heb wel een stuk verhard in de uitloop om huin stal heen, dat kan schelen. en ik heb ze nooit op stal, ze staan altijd in de paddock waar de stallen op uit komen. maar rotstraal hoeft niets met het bekappen te maken te hebben, met ijzers kunnen ze ook rotstraal krijgen. wel balen hoor.Inge O schreef:ik heb ze ook al jaren zonder ijzers, heb een tijdje een natuurlijk bekapper gehad maar die komt hier niet meer en zelf rijd ik niet genoeg (zeg gerust 'bijna niet'Hutsje schreef:dank je, ik heb ze nu een paar jaar zonder ijzers en het bevalt echt supergoed. ze hebben mooie hoeven, goed hard en nooit problemen.Inge O schreef:mooie hoefjes hebben ze ook zeg. (de rest is ook prachtig hoor
)
) om ze te laten afslijten.
maar om de één of andere stomme, onverklaarbare reden hebben ze nu toch allebei zwaar rotstraal![]()
.
jaja, ik vind hem prachtig, tenminste, in combinatie met het hoofdstel dan.zoals ik net al schreef aan suzanne, rij ik myrthe op eeb hackamore, ik kan me herinneren dat jij daar eens een duidelijke foto van wilde zien, bij deze dus.
heb ik toen misschien ook gevraagd, maar waar heb je hem gehaald?
de hackamore heb ik al 25 jaar, dus dat weet ik niet meer. kijk anders hier eens, dit zijn losse maar daar kan je zelf een bakstuk aan maken en een keelriem en dan heb je het ook.
http://www.twenga.nl/dir-Sport,Ruitersport,Hackamore" onclick="window.open(this.href);return false;

- Hutsje
- Zeer actief
ja, het is ook raar inderdaad hoorInge O schreef:heb ik ook, zo'n stuk beton en inderdaad, in de winter slijten hun hoeven een stuk beter.Hutsje schreef: gek hoor, want ze hebben hier de winter ook heel weinig gelopen. maar ik heb wel een stuk verhard in de uitloop om huin stal heen, dat kan schelen. en ik heb ze nooit op stal, ze staan altijd in de paddock waar de stallen op uit komen. maar rotstraal hoeft niets met het bekappen te maken te hebben, met ijzers kunnen ze ook rotstraal krijgen. wel balen hoor.
hoe die hoeven slijten ligt ook aan het individu hoor, heb nog een haflinger gehad waar eerlijk waar in 10 jaar nooit een smid is bij geweest en hij had en hield perfecte hoeven.
die rotstraal bedoel ik ook eerder andersom : je zou het eerder verwachten bij beslagen paarden die op stal staan, omdat hun straal toch vaak veel intenser met mest en urine in contact komt en het vuil er minder uit zichzelf van tussen valt.

- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Youp
- Zeer actief
Geweldige foto's!!!
Volgende week ga ik eindelijk weer rijden! Het is nu een jaar geleden dat ik intensief gereden heb en heb er zo'n zin in!
Volgende week ga ik eindelijk weer rijden! Het is nu een jaar geleden dat ik intensief gereden heb en heb er zo'n zin in!
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
wat leuk om te zien 

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik ben ook bij Piet geweest voor die cursus, Alegra stond bij hem voor haar voeten, wat ik wel merk is dat, wanneer je het gewoon goed bijhoudt, je eigenlijk niets meer hoeft te doen dan raspen en mooi afrondenInge O schreef:die cursus heb ik (in hele verkorte versie) al een keer bijgewoond omdat we die ook voor onze studenten organiseren (doet piet loof). nu zou ik het nog wel zien zitten om de hoeven tussentijds wat bij te vijlen, maar om de zoveel tijd moet het toch weer een keer nagekeken worden door iemand die de puntjes op de i kan zetten, en als ik dan weer een 'gewone' smid vraag sta ik weer bij afcloris schreef:Ik heb afgelopen augustus die cursus gedaan Inge, super intressant en ik doe nu de hoeven van mijn paarden ook zelf je tataaaa Piropo gaat vanaf volgende week ijzerloos... we gaan het weer proberen mede omdat ik veel wijzer geworden ben door die cursusben reuze benieuwd hoe hij dat gaat doen enne Jessica ik moet volgend jaar een Garrocha demo geheel bitloos doen, soort van belofte aan een vriendin die altijd alles-loos rijdt
.
heb een tijdje een beginnende smid gevraagd omdat ik hem nog wel kon vragen wat ik wel en niet wilde, maar die deed het niet goed, de tenen werden steeds langer.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Ohh...hier ook jaloers...!!
Prachtige paardjes ook..
Prachtige paardjes ook..