maar is dit niet een beetje de omgekeerde wereld?M@ri@nne schreef:Ik heb Lotte laats dus meegenomen naar de Doedag. En ze was ook nog eens het grootste gedeelte buiten mijn zichtsveld.![]()
Lotte is niet dwars door demo's gelopen, zit niet in vreemde tassen en trekt niet aan hondenstaarten.
Maar mocht ze nu wel iets doen wat niet gewenst is vind ik het prima dat anderen haar daar op wijzen.
Whera heeft Lotte ook gecorricieerd toen ze naar een etende hond liep.
Geen probleem mee.![]()
Als ik daar wel problemen mee zou hebben moet ik er voor zorgen dat ze continu in mijn zichtsveld is zodat ik haar zelf kan corrigeren.
ik heb nl vaak helemaal geen zin om een kind te corrigeren, mits ik duidelijk met de ouders heb afgesproken dat ik even op ze let oid.
maar ouders die hun kind maar laten gaan, en het dan aan andere over laten om op te letten of eventueel te corrigeren? mm daar kan ik niet zo goed mee. of jij dat dan prima of niet vind, doet ook niet terzake.
ik ben momenteel aan het klussen/verhuizen en heb 2 buurjongetjes, schutting staat er nog niet dus lopen ze ook in mijn "tuin" , loopt de jongste ook wel bij mij naar binnen, ik heb er geen problemen mee, omdat mama of papa er eigenlijk ook direct bij zijn, en ik dan zelf kan zeggen, het is oke hoor, ik heb er geen problemen mee ( en dan heb ik die keus dus zelf gemaakt) als ik maar merk en zie dat de ouders er wel op letten en weten wat hun kind doet.