Brigitte schreef:Bulley schreef:Ik had een niet zo leuk schapen stage helaas

Geen leuk bedrijf. Het werk zelf was wel leuk.
Haha ik vond het echt vreselijk, nog nooit zo blij geweest dat een stage erop zat.
Wel leuke foto's

Ik zelf vond de stage super, we mochten dan ook veel doen, maar je krijgt zoveel voldoening als je al die lammetjes ziet lopen die je mee hebt geholpen af te lammeren. Er waren ook veel lammeren die verkeerd lagen, dus in stuitligging, dwarsligging, teruggeslagen kop en poten enzovoorts, we hadden ook een gemummificeerd lam maar helaas heb ik daar geen foto van. Ook waren er veel lammeren die we eruit moesten trekken met een koptouwtje omdat gewoonweg het de kop niet met het lichaam mee wilde komen.
Het was ontzettend zwaar want je maakte tijden van 7 uur smorgens tot 7 uur 's avonds, eventjes eten, daarna weer checken, de boer deed zelf even helpen van 11 tot 1 uur 's nachts, en om 3 uur 's nachts moesten we er weer uit om te gaan checken, en er was altijd wel een schaap die aan het aflammeren was, dus om ca 4 uur sprong je weer in bed om om 7 uur weer te beginnen. En dat 2 weken lang, kapot was ik daarna, maar heb er wel ontzettend veel geleerd!!