Moderator: moderatorteam

ja, zo heb ik die foto wel proberen te maken iddLongFields schreef:Ook al een prachtige serie.
Die laatste is mooi, zo'n indrukwekkend viertal aan de horizon, net een plaatje uit een oud boek.
Ik zie dat sommige van deze paarden een gecoupeerde staart hebben, ik dacht dat dat niet meer toegestaan was? Weet jij daar meer van toevallig?
Ik heb jaren geleden nog een poos een Belgisch Trekpaard bereden en verzorgd. Het rijden was heel erg bijzonder, vooral hoe breed je dan moest zitten.![]()
Het uitkrabben van de hoeven vond ik een crime, man wat waren die hoeven enorm en wat was het zwaar om zo'n been opgetild te houden. Maar het was een heel leuke ervaring (en een heel lief paard).

Duitsland mag ook nog toch? weet jij dat zo?Hutsje schreef:ja, zo heb ik die foto wel proberen te maken iddLongFields schreef:Ook al een prachtige serie.
Die laatste is mooi, zo'n indrukwekkend viertal aan de horizon, net een plaatje uit een oud boek.
Ik zie dat sommige van deze paarden een gecoupeerde staart hebben, ik dacht dat dat niet meer toegestaan was? Weet jij daar meer van toevallig?
Ik heb jaren geleden nog een poos een Belgisch Trekpaard bereden en verzorgd. Het rijden was heel erg bijzonder, vooral hoe breed je dan moest zitten.![]()
Het uitkrabben van de hoeven vond ik een crime, man wat waren die hoeven enorm en wat was het zwaar om zo'n been opgetild te houden. Maar het was een heel leuke ervaring (en een heel lief paard)..
couperen mag al jaren niet meer in nl, maar dus wel in frankrijk waar dus vrachtwagen ladingen heen gaan alleen om te couperen en dan weer terug. de prijs van een gecoupeerd paard ligt 700 euro lager dan een ongecoupeerde maar voor vele mensen maakt dit niks uit.
ja, ze zijn wel heel erg breed he?. op een gegeven moment stond er naast mijn paard een shire, men, die was ook huge. ook de hoeven, en niet alle smeden willen dat doen.

Oh wist ik niet joh dat het in DL niet gebruikelijk was. Nee idd logisch anders was DL net zo makkelijk ipv. FR. MaarjaHutsje schreef:nee, duitsland mag niet (ze gaan ook niet voor niets helemaal naar fr he). het is hier ook niet gebruikelijk dat de koudbloeden gecoupeed zijn. ik ken alleen maar belgen met hele brede ruggen trouwens.
.
Leuk.......marian* schreef:De finale is binnenkort hier!Op 10 minuten loopafstand
ja, er gingen er wel meer in galop op, en dan bovenop op de rem en in draf of stap weer naar beneden.Inge O schreef:die bruine op de 4e foto, gaat die nu in galop over dat bruggetje:N: ?
prachtige foto's van prachtige beesten zeg.

Kijk dan hier even,want er wordt ook een tour gemaakt.geertje1978 schreef:Leuk.......marian* schreef:De finale is binnenkort hier!Op 10 minuten loopafstand![]()
Denk dat ik wel even ga kijken

nou, het ging wel eens raar soms hoor, veel paarden durfden er niet op en stonden ineens stil, of er schuin voor en dan moesten ze er toch overheen natuurlijk, hortend en stotend :N:Inge O schreef:owww, dat kon ik van de foto af natuurlijk niet zien, ik dacht hij er vol in galop overheen denderde :N:Hutsje schreef:ja, er gingen er wel meer in galop op, en dan bovenop op de rem en in draf of stap weer naar beneden.Inge O schreef:die bruine op de 4e foto, gaat die nu in galop over dat bruggetje:N: ?
prachtige foto's van prachtige beesten zeg.
.

bofferdsgeertje1978 schreef:Leuk.......marian* schreef:De finale is binnenkort hier!Op 10 minuten loopafstand![]()
Denk dat ik wel even ga kijken