Ze werd incontinent. Het ging niet meer voor haar.
De stichting heeft besloten dat dit het einde voor Coral was. Ze heeft nog 4 fijne maanden bij ons gehad met heel veel liefde en knuffels.
Dag lieverd. We missen je verschrikkelijk.

Moderator: moderatorteam

tineke schreef:Ach wat een droevig sneller dan gedacht einde Jacky
Hopelijk mag het feit dat Coral, weliswaar kort,een goede verzorging en liefde heeft mogen beleven een troost voor jullie zijn.
Dag Coral het ga je goed daarover die brug

we vonden dat ze heel slecht liep vanuit de heupen, ze kon niet rennen alleen in draf, tenminste ze wilde het niet, ik heb het wel geprobeerd. Als we gewandeld hadden kwam ze daarna haast niet meer overeind. Oude hond, stram dachten wij eerst, komt wel omdat ze zo weinig gelopen heeft in haar leven en dus geen spieren had opgebouwd. Maar het werd alleen maar erger. We waren rustig aan het opbouwen. Soms sleepte haar achterpoot achter haar aan. Ze kreeg pijnstillers. Sinds een week liep ze achter en voor mank, en zo waren er steeds meer dingen die mee gingen spelen. Maar toen we haar ophaalden wisten we niet en blijkbaar ook daar waar ze wegkwam, niet hoe slecht ze eigenlijk was. Maar wat wil je, ze had nog nooit in een gewoon huis geleefd. En nu er 24/7 op haar gelet werd, ja dan zie je veel meer.(Wisten jullie wel dat haar gestel zo slecht was, trouwens? Niet dat het verder uitmaakt, maar ik vroeg het me af)

Ik begrijp het. Ik zou ook in eerste instantie aan gebrek aan conditie hebben gedacht.Jacky schreef: we vonden dat ze heel slecht liep vanuit de heupen, ze kon niet rennen alleen in draf, tenminste ze wilde het niet, ik heb het wel geprobeerd. Als we gewandeld hadden kwam ze daarna haast niet meer overeind. Oude hond, stram dachten wij eerst, komt wel omdat ze zo weinig gelopen heeft in haar leven en dus geen spieren had opgebouwd. Maar het werd alleen maar erger. We waren rustig aan het opbouwen. Soms sleepte haar achterpoot achter haar aan. Ze kreeg pijnstillers. Sinds een week liep ze achter en voor mank, en zo waren er steeds meer dingen die mee gingen spelen. Maar toen we haar ophaalden wisten we niet en blijkbaar ook daar waar ze wegkwam, niet hoe slecht ze eigenlijk was. Maar wat wil je, ze had nog nooit in een gewoon huis geleefd. En nu er 24/7 op haar gelet werd, ja dan zie je veel meer.
Ze heeft nu rust.