Inschrijven weet ik niet of dat nog gaat lukken, ze gingen maandag al bezig met het drukken van de catalogus. Proberen kan natuurlijk altijd

Moderator: moderatorteam
Goed gedaan hoor! Gefeliciteerd!blacky schreef:nou het weer viel heel erg mee hoor. Het waaide wel erg hard. En af en toe een klein buitje waar wij geen last van hebben gehad. Er stonden 121 honden in het boekje maar er waren er nogal wat niet op komen dagen. (bang voor het slechte weer denk ik).
Er deed 1 Coton de tulear mee en dat was die van mijWe moesten erg lang wachten waren pas om 13.30 uur aan de beurt maar ik had een paar gezellige buurtje, dus de tijd vloog voorbij.
Het was erg leuk om zoveel verschillende rassen te zien. Op de wat grotere shows heb je verschillende hallen en zie je dat niet zo.
We hadden een leuke keurmeester vond ik die ook tijdens het keuren vertelde wat ze goed aan je hond vond.Haar opmerking ik vind dit wel een erg leuk hondje doet je als eigenaar toch goed.
Wij haalden bij haar 1U met een leuk keurverslag.
Mooie reu, erg mooi hoofd, mooi pigment(je mag wel zeggen daar barst hij van), goed gebit, goed ontwikkeld lichaam, goede benen, goede voeten, prima beweging, goede vachtstructuur,(tijdens de keuring was ze daar ook erg lovend over), de champagne kleur begint al goed te vervagen.
Je begrijpt hier zit een trotse hondenmama. Helaas fototoestel vergeten dus geen foto's
Jou zag ik pas toen je net de ring inging, wij moesten op dat moment weg, van harte hoorblacky schreef:nou het weer viel heel erg mee hoor. Het waaide wel erg hard. En af en toe een klein buitje waar wij geen last van hebben gehad. Er stonden 121 honden in het boekje maar er waren er nogal wat niet op komen dagen. (bang voor het slechte weer denk ik).
Er deed 1 Coton de tulear mee en dat was die van mijWe moesten erg lang wachten waren pas om 13.30 uur aan de beurt maar ik had een paar gezellige buurtje, dus de tijd vloog voorbij.
Het was erg leuk om zoveel verschillende rassen te zien. Op de wat grotere shows heb je verschillende hallen en zie je dat niet zo.
We hadden een leuke keurmeester vond ik die ook tijdens het keuren vertelde wat ze goed aan je hond vond.Haar opmerking ik vind dit wel een erg leuk hondje doet je als eigenaar toch goed.
Wij haalden bij haar 1U met een leuk keurverslag.
Mooie reu, erg mooi hoofd, mooi pigment(je mag wel zeggen daar barst hij van), goed gebit, goed ontwikkeld lichaam, goede benen, goede voeten, prima beweging, goede vachtstructuur,(tijdens de keuring was ze daar ook erg lovend over), de champagne kleur begint al goed te vervagen.
Je begrijpt hier zit een trotse hondenmama. Helaas fototoestel vergeten dus geen foto's
Volgens mij heb ik ook foto's van Freckels.wita-lap schreef:Onze Freckles had een VB, en een heel mooi keurrapport, jammer dat er geen meer baby's waren,
Dan heb ik jou ook wel gezien. Had je twee dochters bij je? Spikey vond 1 van de twee wel leuk dacht ik. Hij moet normaal gesproken niet zo veel van vreemden hebben.Jou zag ik pas toen je net de ring inging, wij moesten op dat moment weg, van harte hoor![]()
Ik ben benieuwd hoe Mitya en Pepita het gedaan hebben
Dan heb ik jou ook wel gezien je heb een hele tijd bij ons voor staan praten denk ik. (als je tenminste een van je honden bij je had? Reu met enorm tuig.)Jane Doe schreef:Ook ik ben even geweest om te kijken en om botjes te halen voor de honden
Er waren geen amerikanen ingeschreven en van de engelse staffords was er maar 1 komen opdagen.
Jammer maar ach, wel even rond gekeken en wat mensen gesproken..
En natuurlijk de kauwstaven gehaald waarvoor we kwamen
Klopt helemaal, ik had Ox mee.blacky schreef:Dan heb ik jou ook wel gezien je heb een hele tijd bij ons voor staan praten denk ik. (als je tenminste een van je honden bij je had? Reu met enorm tuig.)Jane Doe schreef:Ook ik ben even geweest om te kijken en om botjes te halen voor de honden
Er waren geen amerikanen ingeschreven en van de engelse staffords was er maar 1 komen opdagen.
Jammer maar ach, wel even rond gekeken en wat mensen gesproken..
En natuurlijk de kauwstaven gehaald waarvoor we kwamen
ladybird schreef:Blacky ik heb foto's voor jeDie plaats ik straks even. (moet ik nog even croppen en verkleinen)
Pepita deed het vele malen beter dan ik had verwacht met haar 9 maanden leeftijd. De keurmeester was dan ook vol lof over haar. Zeker over haar formaat. (ze vind ze veel te groot worden, net snauzers en die mening deel ik met haar) Drakie haar keurverslag:
Teefje van een prachtig type en totaalbeeld, munt uit in maat. Erg mooi hoofdje, schitterende onderkaak, mooie neus, prima oor, prima ontwikkeld in lichaam. De ellebogen mogen nog iets beter aan gaan sluiten. Goede staartaanzet en in aanleg prima beharing. Gaat met veel allure door de ring. 1 Uitmuntend/BOB!![]()
![]()
Daarna was het tijd voor Mitya. Deze dame vertikte het weer om haar staart omhoog te dragenNa de keuring stapten we uit de ring en hup daar ging de staart wel. (ik weet wel waar het probleem ligt inmiddels, dat ben ikzelf) De keurmeester had echt vreselijk veel lof over haar. Haar keurverslag:
Een bijzonder fraai teefje, erg mooi hoofd, schitterende uitdrukking. Correcte bouw, prima ribben, prachtige rugbelijning. Correcte benen en voeten. Ze moet nog leren om de goed geplaatste staart wat actiever te dragen. Om het beeldschone rastype 1 U. 1 Uitmuntend/BOB![]()
![]()
Daarna de erering. Pepita moest door iemand anders voorgebracht worden, dat ging redelijk goed. Maar ze zocht wel erg naar mij. Als laatste van de groep mochten wij naar binnen. En alsof Mitya wist dat het erering was, de staart ging omhoog en de keurmeester riep heel hard door de ring: Jaaa ze kan haar staart goed dragenNou ja, om een lang verhaal kort te maken. Mitya werd BIG3!!
![]()
![]()
Dus met een tevreden gevoel op weg naar huis! Kitty, leuk je ontmoet te hebben!!! En je dochters zijn schatjes
kitty2 schreef:
Hardstikke goed joh!!!! Mo zei dat de keurmeester heel erg gecharmeerd was van Mitya he ( kriebeldekriebel hihihi)kan ook niet anders, het zijn allebei geweldige hondjes, ben helemaal om
![]()
Podenji schreef:kitty2 schreef:
Hardstikke goed joh!!!! Mo zei dat de keurmeester heel erg gecharmeerd was van Mitya he ( kriebeldekriebel hihihi)kan ook niet anders, het zijn allebei geweldige hondjes, ben helemaal om
![]()
ze zijn van mij
![]()
iedereen van harte met de resultaten trouwens
tis heuskitty2 schreef:
Ga weg jij!! :lol: :lol:
maar dat zijn geruchten en die zijn dus niet waarkitty2 schreef:ik heb andere geruchten gehoord
Ja dat is waar. De wissel gebeurt op de winnerPodenji schreef:tis heuskitty2 schreef:
Ga weg jij!! :lol: :lol:die 2 kleinen geruild voor smitthy