En mijn vriend met z'n beste vriend.

Nog een x

Moderator: moderatorteam
Jaa dat is inderdaad een Tapir, de Zuid-Amerikaanse om precies te zijn.Nanna schreef:Hé wat leuk, da's toch een Tapir?
Is jouw vriend dierenoppasser?
Even van de foto's af; maar wat een leuke vriend heb je zo.Ellen. schreef: Jaa dat is inderdaad een Tapir, de Zuid-Amerikaanse om precies te zijn.
Mijn vriend werkt bij Aquazoo, hij moet daar gewoon alles doen.
Dus weet niet precies wat je verstaat onder dierenoppasser
Haha dankje, hij is ook hartstikke leukLéonieHonden schreef:Even van de foto's af; maar wat een leuke vriend heb je zo.Ellen. schreef: Jaa dat is inderdaad een Tapir, de Zuid-Amerikaanse om precies te zijn.
Dus weet niet precies wat je verstaat onder dierenoppasser![]()
Ook leuke foto's trouwens, wij gaan binnenkort ook naar Aquazoo.
Een keer op een zaterdag!Ellen. schreef:Haha dankje, hij is ook hartstikke leukLéonieHonden schreef:Even van de foto's af; maar wat een leuke vriend heb je zo.Ellen. schreef: Jaa dat is inderdaad een Tapir, de Zuid-Amerikaanse om precies te zijn.
Dus weet niet precies wat je verstaat onder dierenoppasser![]()
Ook leuke foto's trouwens, wij gaan binnenkort ook naar Aquazoo.![]()
En ook heel fijn, want we zitten allebei in de dierenbranche, en leren ontzettend veel van elkaar.
Hij leert meer over honden en dergelijke van mij.
En ik van hem veel over uitheemse dieren wat hij erg interessant vind! Super dus!!
Wanneer ga je trouwens naar Aquazoo?
Dan werkt hij er zeer waarschijnlijk ook! Wie weet zie je hem nogLéonieHonden schreef:
Een keer op een zaterdag!
Zal heel hard roepen.Ellen. schreef:Dan werkt hij er zeer waarschijnlijk ook! Wie weet zie je hem nogLéonieHonden schreef:
Een keer op een zaterdag!!
Doe m dan maar de groetjes van mij