En hier slapen ze allemaal in bed is gezellig

Moderator: moderatorteam
Dat doet Shib ooklonneke schreef:Cooper moet toch ergens een keer afzetten als ie van de ene stoel naar de 3 persoons bank wil springen en dan gebruikt ie de salontafel maar even![]()
Nou ehm....same here. En niet onaardig bedoeld, maar gewoon practisch. Je kúnt namelijk niet discussieren zonder dat je naar de ander luister (c.q de ander léést). Dus als jij wilt discussieren in een topic waarbij men niet van je kan verwachten dat je het topic ook leest, dan betekent dat dat jij niet discussiëert, maar gewoon een mening verkondigt. Tja, en dat kan en dat geeft niet, maar ik kan me voorstellen dat (gezien het feit dat op fora discussiëren al moeilijker is dan live) mensen liever niet eens beginnen aan de chaos die ontstaat als de ander niet wil lezenInge O schreef:bedankt voor de info, dan weet ik alvast wie ik bij de discussie maar beter oversla...StormenRoxy schreef:tja ik ben een luie lezer en je kan van mij niet gaan verwachten dat ik 4 pagina's door ga lezen
en dan is het ook nog het discussie forum waarin je je topic plaats..
dus is het de bedoeling dat we discussie voeren toch ..
en bij en discussie worden idd woorden verdraaid...
zijn ze toch wel een beetje familie van elkaar :lol:Shibby schreef:Dat doet Shib ooklonneke schreef:Cooper moet toch ergens een keer afzetten als ie van de ene stoel naar de 3 persoons bank wil springen en dan gebruikt ie de salontafel maar even![]()
Maar je denkt toch niet dat Hera de godganze dag bovenop de tafel ligt of staat?Inge O schreef:nee, het feit dat ik het vies vind heeft ook niks met angst voor wat voor soort besmetting dan ook te maken - als ik die persé van mijn honden zou moeten krijgen, krijg ik die ook wel onder tafelNanna schreef:Om nog even op het "onhygiënisch" verhaal terug te komen, daar geloof ik niet in.
Ik vind het begrijpelijk dat mensen geen zin hebben in vuile poten op tafel of sowieso dat hele creatuur niet op ooghoogte hoevenMaar ik denk niet dat als je dat wèl toestaat dat je er dan voorts ziek van wordt door het gillende gebrek aan hygiëne..... Integendeel, mag ik wel zeggen.
Hier ligt de hele kynologie op tafel, in bed en nog meer unspeakable places. We begeven ons dus dagelijks in breed spectrum van bacteriën, mag ik wel zeggen. En we zijn nooit ook maar een dág ziek![]()
.
maar ik zit niet zo te wachten op haren, zand en andere rommel in mijn bammetjes en nee, ik wil ook niet telkens met een vaatdoek aan de slag telkens ik een keer iets aan tafel wil doen.
en ik wil ook een plek waar ik dingen buiten beestenbereik kan neerleggen.
Eens met Inge. Ik ben echt niet vies van mijn honden maar ik moet geen 3 lellen van honden op mijn eet- of salontafel. Die ruimte is voor mijn eigen troep c.q. voedsel en ik wens geen gevecht tussen de honden en mijzelf over MIJN etenInge O schreef:nee, het feit dat ik het vies vind heeft ook niks met angst voor wat voor soort besmetting dan ook te maken - als ik die persé van mijn honden zou moeten krijgen, krijg ik die ook wel onder tafelNanna schreef:Om nog even op het "onhygiënisch" verhaal terug te komen, daar geloof ik niet in.
Ik vind het begrijpelijk dat mensen geen zin hebben in vuile poten op tafel of sowieso dat hele creatuur niet op ooghoogte hoevenMaar ik denk niet dat als je dat wèl toestaat dat je er dan voorts ziek van wordt door het gillende gebrek aan hygiëne..... Integendeel, mag ik wel zeggen.
Hier ligt de hele kynologie op tafel, in bed en nog meer unspeakable places. We begeven ons dus dagelijks in breed spectrum van bacteriën, mag ik wel zeggen. En we zijn nooit ook maar een dág ziek![]()
.
maar ik zit niet zo te wachten op haren, zand en andere rommel in mijn bammetjes en nee, ik wil ook niet telkens met een vaatdoek aan de slag telkens ik een keer iets aan tafel wil doen.
Ze rennen hier ook echt niet dagelijks of standaard over de tafels heen hoorrenee-uk schreef:ja echt welladybird schreef:Schanderenee-uk schreef:Eigenlijk heb ik hele zielige hondjes, ze mogen namelijk niet op de tafel, niet op de bank en ook niet op bed.
Niet uit rangorde oogpunt maar gewoon omdat ik het niet nodig vindEn jij wilt ooit een grifje??
.... en daarvoor wil ik de bank nog wel in overweging nemen, maar de tafel en m'n bed nog steeds niet
nou, dat schijnt iedereen te denken iddestelle schreef:Maar je denkt toch niet dat Hera de godganze dag bovenop de tafel ligt of staat?Inge O schreef:nee, het feit dat ik het vies vind heeft ook niks met angst voor wat voor soort besmetting dan ook te maken - als ik die persé van mijn honden zou moeten krijgen, krijg ik die ook wel onder tafelNanna schreef:Om nog even op het "onhygiënisch" verhaal terug te komen, daar geloof ik niet in.
.
hier al 25 jaar een waterbed, en er slapen al 10 jaar honden op. nog nooit 1 lek gehad en bullmastiffs zijn echt geen kinderachtige honden. fritz ook niet trouwens. dus daarvoor hoef je het niet te latenlieke schreef: Eens met Inge. Ik ben echt niet vies van mijn honden maar ik moet geen 3 lellen van honden op mijn eet- of salontafel. Die ruimte is voor mijn eigen troep c.q. voedsel en ik wens geen gevecht tussen de honden en mijzelf over MIJN eten.
als je dat zou krijgen zou ik toch eens naar je relatie met je honden gaan kijken.
Op het aanrecht mogen ze ook niet want daar staat het kattenvoer. De bank is voor mensen en katten. Niet voor honden want dan heb ik geen ruimte meer om te zitten en ik verd*m het om hen op de bank te laten en ik moet zelf op de grond zitten.
jij kunt ze dus niet wegsturen als jij er wilt zitten?
Bed idem dito. Nou mogen de honden sowieso niet boven komen want dat is kattenterritorium maar ik wil ook geen honden op bed. Ik heb mijn 2m brede bed lekker voor mezelf en ik wens die ruimte niet te delen en wakker te worden met een dot haar in m'n b*k.
Komt nog een praktisch probleem bij: ik heb een waterbed en moet er niet aan denken dat dat midden in de nacht stuk gaat omdat er een hondenpoot of tand door heen gaat :N: !
Alsof de honden hier tussen de pannen in op tafel zitten.Hutsje schreef:nou, dat schijnt iedereen te denken idd. dat als het (incidenteel) mag, ze het ook de hele dag doen.
Als je dat opstapje nou ook even overeind zet kan er daar ook nog eentje optineke schreef:Ze zitten hier nooit op tafel maar datkomt vast omdat er zat andere plaatsen zijn waar ze wel met z'n alle terecht kunnen![]()
zit ik alweer te grijnzen.....wat een heerlijk hondje is het tochladybird schreef:Ze rennen hier ook echt niet dagelijks of standaard over de tafels heen hoorrenee-uk schreef:ja echt welladybird schreef: SchandeEn jij wilt ooit een grifje??
.... en daarvoor wil ik de bank nog wel in overweging nemen, maar de tafel en m'n bed nog steeds niet
Op de salontafel mogen ze niet komen, zitten ze erop, dan haal ik ze er dus niet af. (ze kunnen er wel op maar het is te glad om eraf te komen) Doen ze 1 keer en daarna nooit meer. Nou ja, op de Draak na dan, die leert er niet van en heeft teveel plezier op de salontafel
Incidenteel mogen ze op de grote tafel. Maar dat is meer als lolletje en dat weten ze. Op (jaja) de Draak na, zullen ze zelf echt niet op de grote tafel gaan.
Brigitte schreef:Oh wat erg, schandelijk wat een vunzigheid weer al die foto's![]()
*van de week toevallig een foto gemaakt van een Slekkie die tegenwoordig op het aanrecht kan springen om te kijken of Bunkers KVV al ondooid is)
oh ja ????Brigitte schreef: *van de week toevallig een foto gemaakt van een Slekkie die tegenwoordig op het aanrecht kan springen om te kijken of Bunkers KVV al ondooid is)