Hele mooie en leuke foto's!

Moderator: moderatorteam
Ik zat te denken of Rally-O misschien leuk is om dan toe te voegen? En ik vind ook dat een volgende keer je niet ongelimiteerd aan alle workshops mee hoeft te kunnen doen, maar dat je er bijvoorbeeld 2 kiest ofzo. Dan is er ruimte voor meer mensen om te komenclaudia-77 schreef:Ik hoop dat het volgend jaar nog eens georganiseerd word en dan hoop ik er ook bij te zijn.
Dan is het mischien ook wel leuk om flyball erbij te nemen en daar wil ik dan evt wel bij helpen.
Oh, dat is ook leukNanna schreef:Ik sprak vanmorgen iemand die op behoorlijk hoog niveau frisbee doet met haar honden. Ze geeft er ook les in. Ze wilde daar ook best een workshopje in geven
Hahahaha, de volgende keer gewoon een workshop doen. Behendigheid met Bakkie bijvoorbeeld.Nanna schreef:Ik heb die dag helemaal geen ruk uitgevoerd, maar krijg alweer helemaal zin in een nieuwe doedag![]()
Ik weet uberhaupt niet voor op welke termijn er organisatie en meedoen-animo is.Al enig idee van de datum?
Volgens mij heeft ze dat helemaal niet gezegd hoor.Frenk schreef: Volgens mij had Linda in ieder geval geen zin om een volgende editie weer te organiseren