Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
de paardenvierdaagse komt er weer aan en aniek (budkes) en ik gaan hem samen rijden. ze is er deze week weinig en aangezien er wel getraind moet worden ben ik maar met allebei op pad geweest. scheelt weer tijd.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 03 sep 2009 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
TeamWork schreef:Zoooo, jij durft!
Daar kijk ik nou met heel veel bewondering naar!!!
hihi, dit was voor het eerst met dit stel, dit had ik in het begin ook niet hoeven doen. maar het ging echt prima. en bliss (de zwarte) lekker aan een halster, ging echt super, alleen mocht ze geen bomen snoeien en daar moest ze even aan wennen. heb wel veel de shetlander meegenomen eerder.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 03 sep 2009 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
crutz schreef:ziet er weer goed uit....de dames zijn weer braaf geweest
heel braaf, ik moest alleen wel alle zeilen bij zetten op het racepad. maar ik kon ze goed bij me houden. heb ooknog hele stukken gedraafd (niet op dat pad :N: ) had ik niet over gehoeven maar ik moet toch weten wat ze doen dus we hebben vandaag alles maar gedaan, bruggen, kruispunten etc. nu is het natuurlijk helemaal niet druk bij mij en dat scheelt ook.
Heerlijke omgeving om hele stukken te rijden, zalig!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wat zit jij op een prachtig paard! Lekker stevig en in de hoogglanslak en met natuurlijke manen, niet die op exact een handbreedte getrokken dressuursprietjes.
Zowel Myrthe als Bliss zien er super uit, complimenten.
Mooie foto's, de ontspanning spat van het scherm.
Is dat trouwens een hackamore, waar je Myrthe mee rijdt?
Elly* schreef:Geweldig!
Ik hoorde van Aniek van jullie plan. Lijkt me super om mee te doen.
Ik wil jullie alvast heel fijne dagen wensen.
Wanneer gaat dat gebeuren?
we vertrekken de 14, het begint de 15e . en het is idd heel erg gaaf om te doen, tussen de 3 a 5 uur per dag op je paard in de natuur, zalig!