Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jacksel schreef:hihi arme Jamey die het steeds niet op kon nemen tegen de grote honden, met de wedstrijd om de bal . Leuke foto's!
Ha ha helemaal als een border collie slungel van 9 maanden boven op je duikt in het water waardoor je helemaal koppie onder gaat Stoere Yamie dat je dan helemaal geen kik geeft.
Gave foto's ....die eerste van Sepp Zo is hij echt. Helemaal geconcentreerd en dan toch die lap eruit.
Leuke foto's!
Ik vond het erg jammer dat Kenzo zo vervelend deed Daarom zijn we ook omgekeerd, hij was gewoon te opgewonden en hij deed niet leuk. Ik hoop dat jullie nog een leuke wandeling hebben gehad! Voorlopig doe ik niet meer mee aan een groepswandeling
Marye, vind je het goed als ik de foto's van Takoda en Benji opsla?
Denise. schreef:Ik vond het erg jammer dat Kenzo zo vervelend deed Daarom zijn we ook omgekeerd, hij was gewoon te opgewonden en hij deed niet leuk. Ik hoop dat jullie nog een leuke wandeling hebben gehad! Voorlopig doe ik niet meer mee aan een groepswandeling
Met mijn honden was er geen enkel probleem, maar ik denk dat je er inderdaad goed aan doet te accepteren dat Kenzo geen type is voor een grote losloopwandeling. Het siert je dat je dit schrijft
Denise. schreef:Ik vond het erg jammer dat Kenzo zo vervelend deed Daarom zijn we ook omgekeerd, hij was gewoon te opgewonden en hij deed niet leuk. Ik hoop dat jullie nog een leuke wandeling hebben gehad! Voorlopig doe ik niet meer mee aan een groepswandeling
Met mijn honden was er geen enkel probleem, maar ik denk dat je er inderdaad goed aan doet te accepteren dat Kenzo geen type is voor een grote losloopwandeling. Het siert je dat je dit schrijft
Dankjewel, ik baalde echt gigantisch van zijn gedrag maar ik heb het denk ik verkeerd ingeschat. Hij is duidelijk geen type voor een losloopwandeling, hij is nu natuurlijk ook in de puberteit maar ik denk niet dat het veranderd als hij eenmaal volwassen is. Jammer maar helaas, dan loop ik wel met ons eigen roedeltje.
Met jouw honden waren er inderdaad geen problemen, je hebt trouwens fantastische honden Leuk om ze een keer in het echt gezien te hebben.
Denise. schreef:
Dankjewel, ik baalde echt gigantisch van zijn gedrag maar ik heb het denk ik verkeerd ingeschat. Hij is duidelijk geen type voor een losloopwandeling, hij is nu natuurlijk ook in de puberteit maar ik denk niet dat het veranderd als hij eenmaal volwassen is. Jammer maar helaas, dan loop ik wel met ons eigen roedeltje.
Met jouw honden waren er inderdaad geen problemen, je hebt trouwens fantastische honden Leuk om ze een keer in het echt gezien te hebben.
Hij zal eerder lastiger dan makkelijker worden denk ik. Maar dat is koffiedik kijken natuurlijk.
Bram en Kenzo negeerden elkaar keurig, geen probleem dus
Denise. schreef:
Hij zal eerder lastiger dan makkelijker worden denk ik. Maar dat is koffiedik kijken natuurlijk.
Bram en Kenzo negeerden elkaar keurig, geen probleem dus
Als ik naar hem kijk hoe hij zich nu gedraagt en daarbij in mijn achterhoofd hou dat het een Akita kruising is denk ik niet dat het beter gaat worden inderdaad. Maar dat weet ik nu dus daar kan ik rekening mee houden. Ik had het leuk gevonden om een sociale hond te hebben die ik lekker los kon gooien tussen honden maar dat gaat met hem niet. Ik hou het dus lekker bij onze eigen honden en ik zal het hem niet meer aan te doen om hem in het diepe te gooien. Maar hij blijft mijn ventje, ookal is het een chagerijn
Ik hield Kenzo en Bram ook een tijdje in de gaten, maar ze liepen keurig langs elkaar heen